عادل فردوسی پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به احتمال بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون گفت: هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره مند خواهیم شد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به سوالی درباره بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون گفت: تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت‌های انسانی است که در قالب‌های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه‌های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره مند خواهیم شد.

در موارد مشخصی که اسم بردید قبلا هم‌گفته بودم تمام سرمایه‌های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره‌ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره‌ها انجام دهیم. فرهنگ مردم داشته و سرمایه مردم است که در دست ما امانت است و باید حداکثر دقت را در وفای به این امانت داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    همش که شد حرف !! اینارو قبلا هم گفتی، مشخصا کی برنامه نود شروع میشه
  • مجری بوقچی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    لطفا ظرفیتهای مافیای سرخ فوتبال را هدر بدهید و نگران هدردادنش هم نباشید او ۲۰ سال میکروفون فوتبال ایرا ن را در دست داشت اما کسی یکبار هم از او درمورد هزینه هایی که باید جهت تبلیغات محیطی به تیمها تعلق بگیرد نشنید او برای موفقیت تیم پرسپولیس همه را به چالش میکشید اما یکبار هم فدراسیون و سازمان لیگ را بخاطر پرداخت پول تبلیغات محیطی به تیمها به چالش نکشید چالشی که استقلال با مطرح کردنش بسیاری از حقایق این فوتبال را برای مردم ظرف یک هفته روشن کرد در مورد حق پخش تلویزیونی که نگوئیم بهتر است اگر فقط به شومن نیاز دارید عادل را دعوت کنید
  • آرش AU ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    همش شعار
  • سلطان علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خودش فهمید چی گفت مردم می خواهند عادل برگرده شما اصلا می فهمید؟؟!!
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فقط بگین کی دوباره عادل فردوسی پور با نود برمی گرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی