نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرویز برومند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: شب گذشته اگر نوجوانان استقلال هم مقابل تیم منصوریان بازی می‌کرد به این نفت آبادان نمی‌باخت ولی تیم بزرگسال استقلال از پس این تیم بر نیامد.

پرویز برومند، درباره عملکرد استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: واقعا از نتیجه بازی ناراحت شدم. اینکه استقلال از پس تیم‌هایی که از نظر مهره و امکانات دچار مشکل هستند بر نمی‌آید واقعا ناراحت کننده است. نفت آبادان روی یک توپ بی خطر گل زد و یک توپ دیگر هم دقیقه ۷۴ روی دروازه استقلال آورد وگرنه بازیکنان نفت دیگر دروازه‌بان استقلال را ندیدند.

ریکانی پا به سن گذاشته بهترین بازیکن زمین بود

وی افزود: اگر استقلال ۸۸ دقیقه دروازه‌بان نداشت هیچ اتفاقی روی دروازه‌اش نمی افتاد. طالب ریکانی پا به سن گذاشته ولی باز هم بهترین بازیکن زمین بود. شب گذشته اگر نوجوانان استقلال هم مقابل تیم منصوریان بازی می کرد به این نفت آبادان نمی‌باخت ولی تیم بزرگسال استقلال از پس این تیم بر نیامد. نمی‌دانم چه بگویم ولی با این تیم، با این امکانات، با این شرایط، دیگر چه می‌خواهند؟

اگر ژستد خوب است من هم بروم از امروز تمرین کنم

دروازه‌بان اسبق استقلال با انتقاد از عملکرد مهاجمان استقلال گفت: ژستد و یامگا روی چه حسابی جذب شده‌اند؟ اگر ژستد مهاجم خوبی است و کادر فنی استقلال او را تائید کرده پس من هم بروم از امروز تمرین کنم و آماده بازی در خط حمله شوم. با این عملکرد به خودم امیدوار شدم. اگر مشکل گلزنی دارید حداقل تمرین گلزنی برای مهاجمان بگذارید.

با این وضعیت استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد

برومند تصریح کرد: در بازی استقلال و هوادار واقعا اگر شانس با حریف بود تیم رضا عنایتی استقلال را شکست می‌داد چون واقعا آنها بهتر بازی کردند. من تمام بازی های امسال را دیدم، با این وضعیت این تیم شانس قهرمانی ندارد. هنوز بازی های سخت شروع نشده و الان باید با ۱۹ امتیاز در صدر جدول بودیم. در نیم فصل دوم هیچ تیمی به راحتی بازی های اول امتیاز نمی‌دهد.

داور ۲ پنالتی نگرفت اما اصل ماجرا باید فراموش شود؟

وی در خصوص اینکه کارشناسان داوری معتقدند ۲ پنالتی استقلال در این بازی دیده نشد و با این شرایط باز هم به عملکرد آبی پوشان انتقاد می‌کند یا خیر گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم، من هم می‌گویم داور ۲ پنالتی برای استقلال نگرفت اما اصل ماجرا باید فراموش شود؟ کیفیت فنی چه می‌شود؟ چرا استقلال با این همه بزرگی باید به دنبال این مسائل باشد؟ استقلال چرا نباید ۴ گل به نفت آبادان بزند؟ شما گل بزنید، دو پنالتی هم نگرفتند بروید اعتراض کنید و بگویید حقمان خورده شد اما استقلال خودش باعث می شود تیم‌های دیگر مدعی شوند.

تاکتیک استقلال فقط شده ضربات ایستگاهی

دروازه‌بان اسبق استقلال ادامه داد: من نمی‌خواهم روی اشتباه داوران سرپوش بگذارم اما واقیعت را باید گفت. این را نباید بهانه قرار بدهیم که داوران پنالتی ما را نمی‌گیرند. داور هم اشتباه می‌کند و در یک لحظه تشخیص می‌دهد یک صحنه پنالتی نیست اما در این همه دقایق از بازی چرا گل نمی‌زنید که ببرید؟ تاکتیک استقلال فقط شده ضربات ایستگاهی. مهدی پور سانتر می کند و هیچکس هم به توپ در محوطه جریمه ضربه نمی زند. در استقلال بازیکنانی هستند که به درد می‌خورند. مثلا چرا مطهری کمتر بازی می‌کند؟ الان ۳-۴ بازی است که ژستد را رصد کردم ولی او فقط یک ضربه خوب با سر زد. 

مربیان خارجی حقیقت را می گویند اما در ایران مرتب می گویند پنالتی ما را نگرفتند

برومند تصریح کرد: من  ویدیوی کنفرانس های خبری لیگ برتر انگلیس را از طریق موبایل می‌بینیم، همه مربیان آنها در نشست خبری عین حقیقت را می‌گویند. وقتی لیورپول ۵ گل به منچستر زد سولسشر در نشست خبری گفت حقمان بود باز هم گل بخوریم ولی در ایران مرتب می‌گویند پنالتی ما را نگرفتند، توپمان گل نشد، بی دقت بودیم و ...

اگر استقلال باید می‌برد چرا در ۴ بازی مساوی کرد؟

وی یادآور شد: اگر فیلم نشست‌های خبری ما را در خارج از کشور نشان بدهند مضحکه می شویم. استقلال باید طوری بازی کند که در هر بازی ۳ -۴ گل بزند، اگر ۲ پنالتی هم نگرفتند می‌توانید اعتراض کنید ولی الان جای اعتراضی نیست. مرتب می شنویم استقلال مستحق برد بود، موقعیت زیاد داشت و...  اگر استقلال باید می‌برد چرا در ۴ بازی مساوی کرد؟ کجای حق استقلال در بازی شب گذشته برد بود؟ در این ۷ هفته بازیکنان استقلال فقط یک بازی مقابل تراکتور خوب بازی کردند و در هیچ بازی دیگری فوتبال خوبی از تیم ندیدیم.

۳ مساوی یعنی ۲ باخت

دروازه بان اسبق تیم ملی تاکید کرد:  وقتی ۴ بازی امتیاز از دست می‌دهید معلوم است آخر فصل یک تیم دیگر قهرمان می‌شود. درست است نمی‌بازیم ولی مساوی ها مثل باخت است. ۳ مساوی یعنی ۲ باخت. اگر استقلال ادعای قهرمانی دارد نباید به تیمی مثل نفت آبادان با آن امکانات امتیاز بدهد. سپاهان یک هفته باخت ولی ۲ هفته پشت هم جبران کرد. این بازی‌ها برگشت دارد و تیم‌ها دیگر به سادگی امتیاز نمی‌دهند.

همه چیز مهیای قهرمانی شده ولی خودتان نمی‌خواهید

برومند با اشاره به این موضوع که استقلال با این شرایط در ادامه راه کار سختی دارد گفت: اگر استقلال نمی بازد این شخصیت و وجود این تیم است وگرنه اگر تیم‌های دیگر کمی فشار بیاورند این تیم باخت هم می آورد. من در بین تیم‌های فقط سپاهان را خوب می‌بینم. همین پرسپولیس شب گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان هیچ چیز نداشت. استقلال دیگر چه می‌خواهد؟ همه چیز مهیای قهرمانی شده ولی خودتان نمی‌خواهید. من از شما می‌پرسم استقلال آنقدر کوچک است که با فجر سپاسی، نساجی و نفت آبادان مساوی کند؟ هواداران مرتب می گویند حمایت کنید ولی تا کِی؟ اگر ۳-۴ گل به نساجی، فجر و نفت می‌زدید می زدید من حمایت می کردم ولی نمی‌شود صنعت نفت، فجر سپاسی و نساجی را نبرد.

شما ۲۰۰ موقعیت خلق کن ولی وقتی تیمت گل نمی‌زند چه فایده دارد؟

وی در خصوص اینکه مجیدی هفته گذشته بعد از تساوی مقابل گل‌گهر مدعی شد استقلال زیبا بازی کرده و شب گذشته هم ادعا کرد تیمش به اندازه ۶ بازی گذشته موقعیت خلق کرده است گفت: شما ۲۰۰ موقعیت خلق کن ولی وقتی تیمت گل نمی‌زند چه فایده دارد؟ شما بهترین بازی را انجام بده ولی وقتی تیمت نمی‌برد فایده‌اش چیست؟ اینکه بگوییم استقلال موقعیت دارد و توپ در اختیارش است اما از ۴ بازی ۴ امتیاز بگیرد چه دردی از هوادار دوا می‌شود؟فیروز کریمی همیشه می‌گفت اگر تیم شما خوب باشد،اهواز، کرمان، تبریز و شیراز و ورزشگاه آزادی فرقی ندارد.

شما خیلی شانس دارید که تماشاگری در ورزشگاه نیست

دروازه‌بان اسبق استقلال خطاب به کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت:سال گذشته گفتم بازیکنان و مربیان شانس آوردند که کرونا باعث شده تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور نداشته باشند.من جلوی تماشاگران بازی کرده‌ام ولی شما خیلی شانس دارید که تماشاگری در ورزشگاه نیست. یک مدیر آمده که در حال حمایت است، همه چیز را فراهم کرده، امکانات در اختیار گذاشته دیگر چه می‌خواهید؟

همه خاموش شده اند یک نفر کار کند ولی چه شد؟

برومند تاکید کرد: همه را ساکت کرده‌اند، پیشکسوت، رسانه، هوادار همه خاموش شده‌اند که یک نفر کار کند ولی چه شد؟ وقتی نساجی، فجر سپاسی و نفت آبادان را نمی‌برید می‌خواهید سپاهان فولاد و پرسپولیس را ببرید؟ فقط همین را بگویم این تیم در عین لیاقتهایی که دارد چیزی نشان نداده مگر اینکه معجزه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جاوید اس اس IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دقیقا درست گفته مجیدی اصلا دانش مربیگری نداره و مثل بچه لوس ننر عقده ایی بازی درمیاره و با بازیکنها لج میکنه بخدا بهترین مربی داخلی برای استقلال امیرخان هست تا به این بازیکنها بفهمونه کجا بلزی میکنن در غیر اینصورت مربی خارجی بیارید
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      آقای برومند شما هم دیگه از ذهن هواداران پاک شدید اگر واقعا پیشکسوتی نمی گفتی پرسپولیس بازیکن ندارد پس وحید امیری، میلاد سرلک، ترابی، که ملی پوش هستند چه کاره اند سلطانی فر ونوچه هایش ۵سال تمام به لنگ پوشان خدمت کرده اند که تا چندسال دیگه نونش میخورند شما ببینید علیشاه راروی نیمکت گذاشته اینقدر بازیکن خوب دارد وقتی ریگی دیاباته قایدی اسماعیلی میلیچ نادری، را ازتیم حذف کردند و شیمبا وحردانی راجذب نکردند جناب آجرلو دیر به تیم آمد وبازیکنان اکثرا جدیدند وهنوز به هماهنگی کامل نرسیدند هنوز اثرضربات سلطانی فر ونوچه هایش روی تن استقلال وجود دارد پیشکسوت بجای اینکه حمایت کنی غذا برای هواداران مجازی وعقده ایی لنگی بیخاصیت درست کردید
    • آبی آسمانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      نفت آبادان مقابل لنگ پوشان بدشانس بود دقایق ۹۲شانس داشت، وگلشون شانسی بود به بدن بازیکن نفت برخورد کردگل لنگ به مسجد سلیمان هم داشت میرفت بیرون به دروازبان برخورد کرد ووارد دروازه شد وقتی که داور به ناحق پنالتی صددرصد استقلال رانمیگیرد مسلم است روحیه تیم خراب میشود
    • /// IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      برای من موفقیت استقلال مهم است و نه شخص،نه مجیدی را شاه خطاب میکنم و نه دلال،تا زمانی هم مجیدی سرمربی استقلال است دوست دارم نتیجه بگیرد همان طور که سال قبل دوست داشتم محمود فکری نتیجه بگیرد،انتقاد سازنده خوب است و کمک حال تیم است اما برخی از پیشکسوتان در هر شرایطی انتقاد میکنند که اگر این تیم دست خودشان بود نتایج بدتری می گرفتند،با همین انتقادها استقلال سال گذشته را به حاشیه بردند،در بین تیم های بالای جدول فقط استقلال است که به دلیل داوری امتیاز از دست داده،الان گل سالم مطهری در بازی فجر و ۲ پنالتی در بازی نفت را جمع کنیم میشود ۴ امتیاز که الان استقلال میشد ۱۷ امتیاز و در صدر بود،این حجم از انتقاد آن هم در حالی که بازی بعد دربی است اصلا درست نیست،الان هم باید تمام تمرکز استقلال باید بر روی برد دربی باشد اگر استقلال دربی را ببرد شرایط درست میشود،فاصله امتیازی در بالای جدول خیلی کم است و حتی با یک بازی شرایط فرق میکند،بازی بعدی سپاهان هم به دیگر تیم مدعی یعنی گل گهر است،نکته دیگر هم این است که در مربیان داخلی فقط آقایان قلعه نوعی و نکونام میتوانند استقلال را جمع و جور کنند که تیم دارند.
    • عادل IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      اقای برومند امثال شماها چشم دیدن اسطوره ها راندارند دقیقا یادمه بازی باسایپا تیم استقلال ۲بر۰ جلو بود تادقیقه ۶۰الی۷۰که بانیرنگ کثیف توکه دردروازه بودی ناگهان سایپا ۳تازد وبرنده شد یا بازی با دالیان چین به ناگاه ۲تاخوردی اگر فورواردی بنام سیدعلی موسوی نبود که بادیگران بازیکنان ۴تا بزنند بله اقای برومند درآن زمان اسطوره بزرگی بنام ناصر خان حجازی سرمربی بود متاسفانه دربازی باسایپا توباعث اخراجش شدی لطفا کاری نکن ماهواداران پته ات رابریزیم رو آب متاسفانه بعضی ازمدیران هم بجای اینکه کم کاری بازیکنان راتوجیه کنند مربی اخراج می کنند درصورتیکه مهاجمی که فرصت گلزنی رامیسوزاند یادروازبانی که گل مفت میخورد بایدازحقوقشان کسرشود وتنبیه شوند همانطور که اگر گل زدند یاکلین شیت کردند تشویق شوند
    • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      اتفاقا اونایی که فوتبالیست بودن و در کنار استقلال هم بودن بخوبی با دیدن بازی دیشب استقلال فهمیدن که این استقلال بدون شک صاحب جام خواهد شد این تیم از تیم استراماچونی هم زیباتر و با کیفت تر خواهد بود دیروز فقط شاهد پنجاه در صد از رشد کیفی استقلال بودیم رفته رفته زوج ها در تیم با هم چفت خواهند شد و کارهای ترکیبی و تاکتیکی اصلی تیم آشکارتر خواهد شد منتها طبق روال فصول گذشته عده ای مزدور حرفه ای همچنان چراغ کم سو اتاق فکر مافیا را جهت لجن پراکنی به استقلال و اینبار با فرهاد روشن نگه داشته و با فریبکاری و عوامفریبی و مصاحبه گرفتن از سایه نشین های ساده و فریب عده کمی هواداران ساده دل زیر پای آنها را خالی و کینه توزی خودشان را با کامنتهایی بنام هواداران استقلال چه در این سایت و چه در شبکه هایی مثل اینستاگرام شدت بخشید ه اند چون بخوبی فهمیده اند که این استقلال را در زمین نمی توانند تسلیم کنند و روش کودتا علیه استراماچونی و کنار زدن فرهاد در زمان سعادتمند با دغل بازی به مذاقشان گویا خوش آمده اما غافل از اینکه یکان یکان این افراد باید در آینده پاسخگو باشند هرچه از فوتبال بردید باید برگردانید
    • استقلالی واقعی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      هواداران استقلال خواهشمندیم اول متن ها راخوب بخونید بعد رای مثبت یامنفی بدهید متاسفانه با اسم استقلالی ۴آتشه یا تاجی اصیل وغیره کامنت می گذارند وبعضی ازهوادارن استقلال فکر می کنند اینها دوست استقلال هستند درصورتیکه اینها دشمن کینه توز استقلال وفرهاد مجیدی خار چشم لنگیهاست چون فرهاد هم آنموقع که بازیکن بوده سوزندشون وهم درمربیگری سوزانده آنهارا ببینید دراستقلال باید مجیدی باشه چون ایشان ازجنس فوتبال ایران است وبه خوبی میتونه حاشیه سازی ها لنگیها راخنثی نماید هواداران استقلال به هوش باشید سرمربی خارجی در اس موفق نمی شود چون بهترینشون استراماچونی بود که کلافه کردند اورا یازمین تمرین نداشت یا پولش نمی دادند یاپول بازیکن نمی دادند متاسفانه بعد از انقلاب امثال مرحوم پورحیدری ومرحوم حجازی با هزینه شخصی و زجر کشیدن تیم را نگه داشته اند شما درسال ۷۲ببینید مرحوم حجازی وپورحیدری دراستقلال نبودند باوجود اینکه ۲سال قبلش این تیم مظلوم توسط مرحوم پورحیدری قهرمان آسیا و نائب قهرمانی آسیا رابدست آورده بودند اما چون سال خ۷۲ذوالفقار نسب پرسپولیسی سرمربی تیم شد وآن عزیزان راهم ازتیم دور کرده بودند
    • استقلال قهرمان IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      بله عزیزان چون این لنگیها بی منطق میدانند تنها استقلالی که می تونه با آنها بجنگد ونیرنگشون رانقش برآب نماید همین شاه فرهاد جنتلمن است، پس نمی خواهند ایشان باشه به نقشه شومشون برسند بله استقلالی عزیز صبر سحر نزدیک است حوصله داشته باشند تیم تغییرات زیادی داشته نیاز به بازیهای بیشتر دارد در خط دفاع دروازبانی قوی شدیم درخط هافبک چون اسماعیلی، وریگی راباند سلطانی فر ونوچه هایش ازما گرفتند ضعیف شده ایم ولی بازیکن جوانی مثل حسین زاده به مرور کیفیت بالا خودرانشان میدهد ضمنا تیم لنگ پوشان باوجود این‌که تغییرات نداشته اما لنگ میزند اگر جلوی تیمهای قوی وبا انگیزه بیفتد ضعفش مشهود است چنانکه رسول خطیبی این ضعف آن‌ها راشناخت وبردشون
    • نادر IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      آدم باید منصف باشد وجدانا حق با آقا پرویز است
  • آرش 44 US ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    هواداران واقعی توجه کنند: "شما ۲۰۰ موقعیت خلق کن ولی وقتی تیمت گل نمی‌زند چه فایده دارد؟" چرا توی این سه بازی موقعیتهای مکرر گل رو بازیکنان میلیاردی بیرون می زنند! یا خراب می کنند. برومند درست می گوید، شما حداقل 10 موقعیت در آبادان ایجاد کردید، چرا گل نمی کنید؟! چرا چیدمان و تاکتیک مربیان رو خودشان نقد نمی کنند ولی اشتباهات داوران بزرگ باید کرد که اشتباهات تیم مربیان و بازیکنان استقلال را روپوش بگذارند! کار از بیخ خراب است و تا زمانی که مربیان ایرانی انتقاد را نمی پذیرند، همه مربیان، هیچوقت موفق نمی شوند. ممنون
  • کلهر UA ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حقیقت میگی ولی بدبختی اینجاس مجیدی بادادن پول زیادبه همه حتی سازمان لیگ همه معشوقه خودش کرده من دارم میبینم هیچ تاکتیکی نداریم فقط میخواد بمونه ولی اقای مجیدی خواهش میکنینم برو دبی عشق حالت بکن توکه سابقه داشتی تو عوج حساسیت استقلالوبفروشی به پول حالا باز نفروش برای لذت وارضاشدن خودت تورابه جان اولادت تادیرنشده فقطبرو
  • لنگ چرت FR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خوراک ژستد پرسپولیس و سپاهانه،جلو تیم بی کیفیت خوب نیس
    • پرسپولیس IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      وقتی جلوی تیم بی کیفیت بلد نیست گل بزنه چطوری میخواد جلوی تیم های بزرگ مثل پرسپولیس بازی کنه ؟خخخخخ
    • Ali FR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      سطح فکری امثال شما است که استقلال وضعش این شده. اصلا شما رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان را بزن ...کلا میشه ۱۲ امتیاز. نکنه با ۱۲ امتیاز میخواهید قهرمان بشوید؟ درضمن، تو فرانسه از این بنجل های آفریقایی که یک پاسپورت فرانسوی دارند ولی حتی فرانسه هم صحیح صحبت نمی‌کنند زیاده....
  • گرگانی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به هر جی مقدسه قسم پنالت نیود خود مهاجم پاشو زد به مدافع فقط صحنه رو نگاه کنین با صحنه اهسته و به پای هر دو بازیکن دقت کنین خیلی تصویر واضح هست.مثل طارمی مسخواست پنالت بگیره داور گول نخورد3
  • Babak IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    داداش یواشتر صبر کن باهم بریم مگه کشکه که به نفت 4 تا بزنه!!! خواب دیدی خیر باشه داداش مگه تیم محلات ک 4تا بزنه نه بابا زبل شدی تازگی ها چی فکر کردی کی هستی تو حرف دهنت بفهم داداش بی احترامی به تیم‌های شهرستانی نکن تیمتون دوتا بازیکن خوب نفت داره مفت خوری از همین تیم‌های ک گفتی بازیکن میگیرید حالا میگی 4 تا گل میزد
    • کامران IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      با این همه هزینه با این بازیکنا باید ۶تا بزنه تو هر بازی چهارتا خیلی کمه.حرفایه پرویز خان کاملا درسته .استقلال باید تو هر بازی چار پنجا بزنه که لنگه پنالتی نباشه دیگه
  • سالار IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حرف حساب جواب ندارد لااقل تو تمرینات تمرین گل زدن و شوت رو ب دربازه تمرین کنن
  • حسن IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    ای درود بر شرفت بوکسر
  • تاجی اصیل IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مسعود اقبالی پیشکسوت استقلال خیلی وقت پیش گفته بود حتی تیم نونهالان استقلال هم برای مجیدی زیاد هس. واقعا مربی که از روی اینستاگرام و چهارتا فالوور بیشتر انتخاب بشه و هیچ پشتوانه علمی و فنی نداشته باشه، همین میشه. تا انتقاد کنی فوری چهار تا بچه هوادارش لنگی لنگی می‌کنن! انگار هر کار دلشون میخواد با بهترین تیم تاریخ ایران انجام بدن، همه هم بگن آفرین! با کدوم سابقه و تجربه مربیگری، مجیدی شد مربی استقلال؟ یه نفر اسم تیم قبلی که مجیدی بعنوان سرمربی باهاش کار کرده به ما هم بگه! مگه استقلال جای تجربه آموزیه؟! همه چی مسخره بازی شده. ۷ هفته از لیگ گذشته هنوز نمی‌دونن تاکتیک تیم چیه! تا دیر نشده یه مربی در حد استرا مثل دی بیاسی رو باید بیارن
    • دامون تنهایی GB ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      تیم ملی امید
    • تاجی اصیل IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      خیلی ممنون دامون تنهایی یعنی قشنگ، من قانع شدم! اگه میگم اسم تیم قبلی که سرمربی بوده یعنی تجربه کافی و وافی! آخه چهار تا بازی دوستانه مربی امید بودن، شد تجربه واسه کسی که میشه مربی استقلال؟ شد سلسله مراتب ؟ اینکه میگم چهار تا، واقعا هم چهار تا بازی بوده یعنی منظورم تعداد کم نیستا !حتی یه بازی رسمی سرمربی نبوده، هیچ جا. چهار تا دوستانه امید، همین و همین با کارنامه دو تساوی دو باخت. منظور از کارنامه سرمربی یعنی چند تا تیم رو به لیگ برتر آورده؟ چند تا تیم نجات داده؟ حداقل صد بازی باید در لیگ و رسمی تجربه داشته باشه تا بشه سرمربی استقلال نه چهار تا دوستانه امید. افتااااد؟
  • حمید علوی CA ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    چیزهایی رو که امثال من هوادار از سه سال پیش گفتیم، این کاره ها کم کم دارن میگن.. البته بازم معتقدم امسال هم بابست بطور کامل به برادران دانشمند فوتبال وقت داد تا به همه ثابت بشه اینا هیچی نیستن جز دو تا لمپن که پول در کانالهای تلگرامی پخش میکنن و هواداران مجازی فیک میلیونی برا خودشون میسازن!
    • کیوان ارجمند US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      خجالت باید کشید که امثال تو اظهار نظر میکنید از کجا این اطلاعات غلط را پخش میکنی لمپن لقبی هست که لایق خودته این دوبرادر نهایت مردونگی را دارند که یک تیم جوان و خوش تکنیک ساخته و باید دست فرهاد را بوسید تو که سرورت بدون تیم مونده (محمود فکری) خجالت بکش نوچه فکری یک مقدار مطالعه کن و ذهن خرابت را در جامعه پخش نکن بهر حال خدا شفات بدهد
    • حمید علوی US ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      واقعا مرسی کیوان ارجمند این آدم عقده ای با اسم حقیر حمید علوی ارتزاق میکند ولنگی بدبختیه عیبی یوخ میبخشمت حقیر
  • ناشناس IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای برومند عزیز الان وقت انتقاد نیست پیشکسوت ها چتونه که همش مربی ها رو تخریب میکنید شما سر علی منصور و محمود فکری هم همین بلا آوردین حالا دیگه نوبت فرهاد مجیدی شد شما اگه پیشکسوت استقلال هستید جای اینکه حاشیه درست کنید و تخریب کنید تیم رو برید سر تمرین ها روحیه بدین به تیم هم فکری کنید مشکل رو حل کنید جای این مصاحبه های جنجالی تون
  • علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    کاملا حق با برومنده اگه از لیگ یک هم مهاجم گرفته بودن بهتر از یامگا و ژستد بود این دو بازیکن حرفه ایی واقعا دروازه خالی را هم نمیتونن بزنن از استپ کردن ی توپم عاجزن
  • علی IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    راست میگه دیگه با تمام احترام به اقای مجیدی ایشون بدرد مربی گری نمیخورن
  • استقلالی⭐⭐ IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    سلام وخسته نباشید اقای برومند واقعا گل گفتیددرسته قشنگ بازی کردن مهمه ولی مهم ترازاون برد تیمه شماکه زحمت کشیدیداین همه موقعیت خلق کردیدازاینا استفاده کنید تا شرمنده خیلی چیزانشید
  • چهل سال مافیای لنگ IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقا برومند ..حالا کاری به عملکرد فرهاد ندارم..به نظرت فرهاد نیاد کی بیاد؟ فکر میکنی مافیای لنگ و عواملش مثل درودگر فتاح و خادم و دوالفقار نسب و..که در فوتبال ایران نفوذ دارن اجازه میدن مربی دیکه ای بیاد و استقلال رو قهرمان کنه..؟؟ مگر استرا نیومد..مگه شفر نیومد..چه بلایی سر استقلال آوردن....محمود فکری چی؟؟ مافیای لنگ و مسولین بالایی از خداشون است که همیشه استقلال در این وضعیه باشه تا سوگلی شون رو قهرمان کنن.. برادر من شما ففط ۹۰ دقیقه تو زمین شما می بینی.. اینها مافیای رسانه و پول و لابی دارند کمیته داوران مثل س..گ از مافیلی لنگ می ترسه...آقای برودمند تا زمانی که در همه ارکان مون اتحاد نداشته باشیم..حرفها یکی نشه..رسانه قوی مثل تلوزیون و روزنانه هایی که پشت این نیم منفور لنگی هستن نداشته باشیم..به حایی نمی رسیم....این فوتبال سالهاست به لجن کشیده شده.. گلچین باززکن اولویت لنگ بعد استقلال..ما مشکل مون هافبک بازی ساز است ..که نداریم وگرنه مطمین باش چند سال قهرمان بودیم و جام اسنپی ها رو نمیدادن به لنگ..
    • جک تری دی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      خداوکیل من پرسپولیسی خوشحالم امثال کیسه شمارو داره چون با این رفتار حالا حالاها اندر خم یک کوچه هستین ... ما نه اسپانسر داریم نه بازیکن میلیاردی خارجی گرفتیم مثل شما نه مدیر عامل داریم داوری طبق نظر کل ایران این چند هفته به نفع شما و به ضرر بقیه بوده وزیر نامه میده بازیکن غیر مجاز مجاز بشه وووووووو باز میاید تمام اون چیزها رو نسبت میدین به پرسپولیس خخخخخخخ
    • چهل سال سایه مافیای لنگ IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      بابا لنگی ها جقدر مظلومن..!!بقرآن خودت هم‌میدونی چجوری دارن بهتون خدمت میکنن..!! ولی چشم تعصب کورتون کرده..حالا دو تا بازیکن خارجی گرفتیم شما که گولیج و بودیمیر و..برای لنگ گرفتید.. فقط تو این فصل چند تا بازی مثل مس کرمان و گل گهر داوری ها بنفع لنگ بوده..۶۰۰ تا بودیمیر و کالدرون چجوری بدست اومد؟؟ ۷ تا بازیکن لنگ ثبت عیر قانونی داشتن.. هنوز پرونده اش بازه..بوالله به تالله که هزار تا کثافت کاری لنگ برملا نمیشه.چون مافیا دارید.‌گولیج رفت فیفا شکایت کرد تازه معلوم شد چقدر باهاش بسته بودید ولی باشگاه تون به ملت دروغ گفت..!!یادته سکه های هدایتی و عابدینی و پورشه های رویانیان که چجوری خارج از قراداد به امثال بیرو و امیری و سروش رفیعی ترابی و....دادن تا به تیم های دیگه نرن..!! بعد میگید قراداد بازیکنان رو شفاف سازی کنید..صدرایی مدیر لنگ هم الان داره میگه شفاف کنید.‌ولی پولهای پشت پرده چی..!!اینقدر بولوف نزن لنگی..حیف که سوگلی هستید امکانات دستگاهاهای دولتی و صدا وسیما و برنامه ریزی و حفط حداکثری شاکله و بهترین زمین های تمرین و اردو برای شما..
  • علی کوچولو IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دم گرم اقا پرویز ان شاءالله دربی اخرین بازی مجیدی باشه پدر تیمو در اورد امسال که بهانه دیگه نداشت جمع کن خودتو برو از استقلال خدا کنه هواداران بین تو ورزشگاه خیلی از این بازیکنا باید جمع کنن برن بعضیا اصلا در حد استقلال نیستند خدایی یارو یک شبکه شده سرمربی تیم
  • کامران زارعی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    درود آقا پرویز برومند عزیز،وقتی دو پنالتی نمیگیرن،دیگه مربی و بازیکن چیکار کنه،چند هفته ای ،بود که پیشکسوتان ،هواداران و رسانه ها،یکدل ویکصدا بوداند،متاسفانه کم کم دارن حاشیه ها رو شروع میکنند،فقط کمی صبر
  • علی تاجی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به نظر من درست میگه. وقتی مجیدی بعد هر بازی تقصیر را میندازه گردن زمین و زمان، برای خودش و بازیکنان توهم پیش میاد که کارشون هیچ ایرادی نداره اما واقعاً تیم استقلال شخصیت تیمی نداره.بازیکنایی داره که حتی هواداران اسمشون رو هم نمیدونن چه برسه بخوان قبولشون داشته باشن. دو بازیکن خارجی استقلال از بازیکن های معمولی لیگ بیشتر توپ خراب میکنن. چشمی هم ظاهراً استقلال رو کرده مرکز بازپروری خودش.
  • روح لله IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    درود بهت اقاى برومند حرف دل هواداران واقعى استقلال زدى بجزطرفدارانى که ازمجىدى پول گرفتن حمایتش کنند
  • ق ر IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    پر هزينه ترین تیم ليگ ولی .....
  • جواد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فرهاد مجیدی سرمربی گری استقلال را از سکوها گرفته نه از روی شایستگی خودش آخرش هم سکوها بهش میگن حیا کن ، رها کن
  • حسین 021 IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    وقتی یه تیم تو یه بازی 8 تا موقعیت گل ایجاد میکنه و با دو پنالتی میشه 10 تا یعنی بالاتر از استاندارد کار کرده،صنعت نفت مگه زنگ تفریح بریم ابادان 4 تا بزنیم بیایم؟؟؟مگه با گل گوهر کسی دروازهبان و دید؟؟چرا هفته پیش که جلوی گل گوهر به تلافی تبلیغات محیطی دو تا خارجی ها رو محروم کردن چیزی نگفتی پرویز؟؟؟ اگر حسینی تو شیراز دیقه 90 سر نمیخورد تیم با 4 برد متوالی نمیبود؟؟عملکرد حسین زاده رو ندیدی؟؟ کی این بچه رو میشناخت؟؟از الهلال داره خوب بازی میکنه،نمره دیروزش فوق استاندارد بوده شده 9.1 متریکا،بعدش مهدی پور بوده 8.3،،بعد میگی ریکااااانی؟؟ خب بدرد نخور تابلو داری میزنی،حسینی هم مثه تو،یادت رفته بازی با دالیان 2 هیچ جلو بودیم 3 تا مفت خوردی؟!بازی بعدم فینال اسیا نذاشتت تو زمین گفتن سرماخوردی!!البته که بازی با سایپا جبران کردی با 3 تا گل دیگه...بذا دهن مون باز نشه...ساکت شو و حمایت کن،مهم اینکه تیم رو به رشده،بلوغ تاکتیکی..اگر پنالتی های دیروز و اون گل مفت فجر و اتفاقات سیرجان و...الان تیم با 6 برد و یه تساوی مشت بود تو دهن امثال تو و...
  • استقلالی 4 اتیشه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بازی های استقلال این فصل هم شده کلا حرص و جوش خوردن ؟ مثل اینکه تیم محلات بازی میکنه هر کسی برای خودش بازی میکنه ؟ بازیکن صاحب توپ بازیکن کنار یخودشو که در بهترین موقعیت هست نمیبینه و با یک ارسال بلند همه رو از گردونه بازی خارج میکنه یک مهاجم بین 3یا 4 مدافع گیر افتاده ! مثل اینکه مدافعین حریف هم بیکار نشستند و میگن بیا بزن تو گل اخ خاک تو سرت دیروز تا سرحد سکته پیش رفتیم یا حسینی هر موقعیتی گیر اورد شوت زد اخه نفهم موقعیت کناریتو ببین (یه گل زد همه توپ ها رو گرفت و شوت زد ) کجای این کار بازی فوتبال هست از همه بدتر مربی هم شروع به تشویق بازیکن میکنه اقای مجیدی اگربرداشتت از فوتبال اینه زودتر با یک خداحافظی همه رو شاد کن این استقلال امسال هم هیچی نمیشه
    • محمد تاجی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      عالی گفتی داداشی منم دیروز اینقدر حرص خووووووردم که نگووووو اقا درست بازیکن خوبیه ولی بعد از گل هر چی تووپ بهش دادن از هر کجا شووت زد و خراب کرد موقیعت روووووو...... به هر حال امیدوارم حال تیمموووون خوووب شه
  • امیر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مافیایی تو استقلال هستش که مانع گرفتن سرمربی تراز اول میشه .تا دست امثال مجیدی رو از این تیم کوتاه نکنند وضع همینه .مافیای مجیدی. میره میاد اخراج میشه دوباره بر می گرده اخه کدوم تیم اینجوریه .دمت گرم فرهاد خوب کاربلدی
  • فانتوم آبی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بعنوان یک طرفدار دو آتشه تاجی، بااین وضعیتی که تیم محبوبم داره،خیلی احساس یاس و ناامیدی کردم،دیشب نفت کاملا تو لاک دفاعی بود و بقول آقای برومند، ریکانی پا به سن گذاشته بهترین بازیکن بازی بود،خریدهای دو فوروارد هم اصلا بدرد نمیخورن و دروازه خالی را بالا میزنن،واقعا معیار پذیرش و به بازی گرفتن همچین بازیکن هایی چیه،و مسئله دیگه من اصلا با بودن برادران مجیدی در تیم موافق نیستم ، با اومدن آقای آجرلو که مدیر توانمندی هستش ، در ترکیب مربی تیم باید از جواد نکونام و کادر فنی قوی استفاده میکرد،بهرحال استقلال با بودن مجیدی به رتبه بالاتراز سومی بازهم نمیتونه برسه و این دو مهاجم هم برای تیم در آینده دردسرهای زیادی از جهت شکایت به فیفا و بسته شدن پنجره بوجود خواهند آورد.
  • مهدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای برومند تیم بعد از چند ساحل داره به آرامش میرسه، شما فعلا" اینقد تند نباش، این تیم قهرمانی میاره
  • گوینده IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مجیدی امسال فقط پول هدر داده اومده استقلالو بدخت کرده جم کن بر بابا این برومند بیاد جای تو بهتره پشمک 14 ملیارد دادی به اون زشتد انگار تو شانزه لیزس فقط راه میره تو بازی 9 نلیارد دادی به او یامگا کلا سه تا گل زد فقط تو بازی اول بععدش معلوم نشد چی شد خب تو که هیچی بلدونیستی غلط میکنی مربی میشی من شرط میبندم این دکتا بازیکن فرانسوی احمقو این مربی ایتالیاییه با فرهاد اوردن بازیکنای جوون ایرانی ما قشنگ تر از اون فرانسوی ها بازی میکنن همون ازاادی سگش شرف داره به ژستد ژستد 14 ملیارد میگیره میاد راه میره به خدا حق ازادی حسین زادرو خورده حرومش باشی اون پولی که میگیره اون یامگا من شک دارم اون فوتبالیست باشهیه استپ ساده بلد نیست اینارو بزارید رو نیمکت بزارید بازیکنای ایرانی بازیکنن اون ارش رضاوندم بنداز بیرون بابک مرادی جاش بازی کنه بهتره
  • ابراهیمی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای برومند خود شما که پرونده سیاهی در استقلال داری کمی به خودتون فشار بیارید بازی با دالیان تو تهران و یادتون میاد که یه تنه داشتید استقلال رو نابود میکردید که خدا ناصر خان و بیامورزه به موقع جلوشو گرفت ومجبور شد بازی فینال به یحیوی میدون بده تا قهرمانی آسیا مفت از دست بره .اینو اگه یادتون نمیاد بازی با پلی اکریل اصفهان واون شاهکار گرفتن و گرفتن توپ با یه دست و گل شدن همان توپو باخت استقلال.بازی با سایپا تبانی با بقیه بازیکنانی تیم وباخت سنگین به سایپا و اخراج ناصر خان .زدن پایان رافت در بازی با پرسپولیس واخراج شما و بقیه ماجرا و چندین چند ماجرای دیگر لااقل بزارید کسی انتقاد کنه که یه سررشته ای از فوتبال داشته باشه مجیدی هرکی هستی تا حالا ضرری به استقلال وهوادارش نزده فقط دست یه عده ای از جمله شمارو از استقلال کوتاه کرده برو داداش نه تو استقلالی هستی نه ما تو رو قبول داریم
  • سعید IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای برومند الان دیگه هوادارهای واقعی استقلال فرق بین پیشکسوت واقعی و دلسوز با پیشکسوتان نون به نرخ روز خور را کاملا شناختند. عشق فرهاد مجیدی به استقلال واسه همه هوادارهای استقلال ثابت شده است. کارنامه دروازه بانی و اخلاقی شما در دوران بازیگری برای همه روشن است . برو واسه خودت فکر نمد دیگه ای باش. اما سخن آخر هر کی از این استقلال انتقاد نکنه شک نکنید شک نکنید! استقلالی نیست.
  • ناصر IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به نظر من برومند درست میگه اگر ما گنجایش انتقاد را داشته باشیم بایدنظر یک پیش کسوت را بپذیریم اینکه 200 موقعیت خلق کنیم وگل نزنیم ارزش ندارد مهاجم کارش را موقعی انجام داده که گل بزند. آخر فصل به امتیاز بها میدن نه به موقعیت ها. شما ژستد را برای چه خریدید. در طول بازی دیشب چند بار اسم اورا گزارشگر تکرار کرد اگر قرار باشه موقعیت هارا خراب کند که همین بازیکنان خودمان بهتر هستند. من فکر کنم ایران به اوساخته و چاق هم شده به هر حال نقطه نظرات پیش کسوت از روی دلسوزی است هم برومند وهم روشن عزیز. کی فرهاد بعد از یک بازی اینها را جمع کرد تا اشتباهات خود را اصلاح کند افسوس وصد افسوس....
  • فرشید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    این هفته دربی رومیبریم طلسم میشکنه
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    برای چندمین بار است عرض می کنم این دونفر خارجی به چه منظور اوردند یک توپ دو قدمی نمی تواند گل کند چرا خیانت به تیم و از نظر بودجه به مملکت ضررمیزنید17 تا شوت زدند یک گل انهم بازی کن ایرانی زده ازتماشا گران و طرفداران خجالت نمی کشید
  • قشقایی اسطوره IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به شما ربطی نداره هر نتیجه ی بگیره از فرهاد حمایت میکنیم .به کوری چشم لنگیا
  • لنگ ام الفساد فوتبال IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    چجوریه که وقتی تیم میبره،خبر ورزشی میره با پیشکسوتا مصاحبه میکنه بر علیه تیم،وقتیم که تیم نتیجه نمیگیره باز پیشکسوتامون مصاحبه میکنن بر علیه تیم ولی از اون طرف تیم لنگ با اون بازیای مسخرش، پیشکسوت نداره تا باهاش مصاحبه کنن؟؟دوستان گول این بازیای مسخره رسانه ای رو نخورین
  • صادق IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    جواد نکونام از فرهاد مجیدی بهتره استقلال یا باید نکونام بیاره یا مربی خوب خارجی
  • اس اس دو ستاره IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مجیدی کلا تا دربی وقت داری!! وای به حالت اگر دربی را ببازی!!! از شعله زرد و لنگ حداقا تاکتیک کپی بکن اگه خودت نمیتونی بسازی...
  • رضا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    کاملا درسته. فرهاد مثلا خودش خط حمله بوده ولی افرادی که خط حمله میگذاره بلد نیستند گل بزنند. باید باشگاه فکر اساسی بکنه . هوادار نمیشه فقط حرص بخوره.
  • م IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    سلام آقای برومند.شما در باره گذشته خودت که چه بلاهای سر استقلال آوردی صحبت کن .نشو مثل فکری
  • پارسا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اگه مجیدی فیلم بازی دیشبو نگاه کن عاقل باشه باید بی سروصدا برود کنار و استقلال را رها کند . بخدا قسم هر بازیکنی ک تولیگ ایران را بگی بهتر از ژستد بود اخه مگه میشه ی بازیکن حرفه ای اینقد بی ارزش بازی کنه و مربی تعویضش نکنه
  • استقلالی 4 اتیشه IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فرهاد مجیدی هم شده ناصر الجوهری عربستان هر وقت سرمربی تیم ملی اخراج میشد ناصر الجوهری می اوردند حالا حکایت استقلال همیجوری شده نه تاکتیکی داره نه نتیجه میگیره دیروز از بس حرص خوردیم 2 ماه تمریمن دادی 7 هفته از مسابقات گذشته هنوز تیمت تاکیت خاصی ندارد تاکیتک بخوره تو سرت بازیکنان چندتا پاس خوب و موقعیت سازی نمیتوانند بکنند اقا بلد نیستی برو کنار مگر استقلال راهنمایی رانندگیه اومدی امتحان پس بدی قبول نشدی بری دوباره برگردی
  • خلیل مهاجر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اگر همه را ساکت کرده بودند که حملات شما و آقای حسن روشن سر تیتر این نشریه اینترنتی بعد از ارائه یک بازی خوب از سوی استقلال قبل از بازی دربی نمیشد. در کجای این نوشته صحبت از انتقاد سازنده از ضعف های استقلال را میتوان یافت؟ هواداران مدتها به ضعف استقلال در خط میانی و بازیسازی اشاره داشتند ولی آیا در بازی دیروز همین خط میانی کم موقعیت گلزنی در محوطه جریمه ایجاد کرد؟ آیا آهنگ و سیستم هجومی استقلال در مصاف دیروز بهترین نمایش این تیم از آغاز لیگ تا به امروز نبود؟ آیا اشتباهات داوری استقلال را از 6 امتیاز مسلم محروم نکرد؟ من فکر میکنم به جای انتقاداتی که غیر از تضعیف روحیه تیم راه به جایی نمیبرد باید راه حل ارائه دهید. اگر هافبک بازی ساز و سرمربی در ایران سراغ دارید که بهتر از کادر فنی فعلی عمل میکند معرفی کنید و با استدلال و منطق و آمار راه تحول را نشان دهید. ما هیچ چاره ای نداریم به جز آنکه خط میانی فعلی را بازی ساز کنیم و بالاخره بعد از چند سال همین جوانان و همین کادر فنی بارقه امیدی را دیروز رقم زدند و استعدادهای خود را به نمایش گذاشتند و من معتقدم که این روند باید تقویت شود.
    • تاج اسیا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      درشیراززمین چاله داشت.درتهران نساجی اتوبوسی بازی کرد.درابادان پنالتی نگرفتند.دربازی بعدی لابد نورخورشید میخوره به شیشه هواپیماها میخوره توچش بازیکنان نمیذاره گل بزنن.اقا مشکل فرهاده.تیم مربی نداره.
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    استقلال خیلی عالی بازی کرد کیف کردیم منتها داور نذاشت اگه وی ای ار تو ایران بود استقلال الان صدر بود با اختلاف ۲ امتیاز تو آبادان جا موند ۲ امتیاز تو شیراز که گل سالن استقلال رو آفساید گرفت
  • پرسپولیسی بی نهایت آتیشه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    پرسپولیس سرور عشقه و هم سرور استقلاله از این به بعد استقلالیا صبح زود بیدار شید دعا کنید به چهار میختون نکشیم آسیا تخصص ماست کیسه کش ها
  • محسن IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    .بازی دیروز اتفاقاً بد نبود اما یکی دو نکته اساسی وجود داشت که باعث شد استقلال نتیجه نگیرد .یکی ارنج تیم بود که با یک مهاجم کاملا نا آماده سست و بی خاصیت که کم مانده بود تو زمین براش یک فنجان قهوه بیارند (ژستد) را تنها برای خط حمله بکار گرفتند و دومین نکته بازیکنها مدیریت برای بازی مالکانه اشان نداشتند و تند و تند موقعییتهای بدست آمده را با عجله های بی مورد از دست میدادند.انگار واقعا جلوی برزیل بازی میکردند. آنچه که بنظر میرسد اگر آقای مجیدی میخواهد نتیجه بگیرد باید دو نکته فوق را در دستور کار خود قرار داده و نسخه ای برایش بپیچد..ضمنا داور هم بی تقصیر نبود.
  • خلیل مهاجر IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    در ادامه بازخورد قبلی صحبتی دوستانه و برادارانه را با هواداران استقلال دارم. شاید ما متفق القول باشیم که دوران استراماچونی بهترین بازه زمانی درخشش استقلال در دهه های اخیر باشد ولی فراموش نکنیم که اوجگیری استقلال در آن دوران نیز بعد از هفته ها ناکامی و هنگام رویارویی با سپاهان در اصفهان اتفاق افتاد. توانایی کادر استراماچونی در بازی گرفتن از اعضای تیم بود کما اینکه بعد از خروج وی خط حمله و میانی استقلال با یک افت تدریجی کیفی روبرو شد و هیچکدام از سر مربیان بعد از وی قادر به حفظ و ارتقا ترکیب و سیستم بازی تیم نشدند. سیلی از هافبک های مستعد به استقلال آمدند که هیچکدام در میانه زمین در حد انتظارات ظاهر نشدند اما عملکرد دیروز خط میانی تیم کاملا متفاوت از مصاف های گذشته بود و آنها خیلی خوب بودند. آنها در تساوی های نا امید کننده چند هفته اخیر بی تقصیر نبودند اما اگر موفق به تکرار این عملکرد در بازی های آتی شوند ما شاهد استقلالی خواهیم بود که همگی به وجودشان افتخار میکنیم. شاید ترکیب مطهری و ژستد و وینگرهایی مثل یامگا و حسین زاده و وریا بهتر به کار بیاد. امید را از دست ندهید.
  • آبی آرنا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دلم نمی خواهد این را بگویم اما چاره ایی بجز رک گویی نیست، تیم استقلال با این شگرد و شيوه بازی بطور قطع و یقین جزو چهار تیم بالای جدول هم نیست در آخر فصل. مگر تحولی اتفاق بیافتد.
  • استقلال بدون پنلتي هيچ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    استقلال فقط دريک صورت دربي رو ميبرد با پنالتي
    • لنگی زلزله IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      آفرین هفته پیش بازی مس با استقلال بود که پنالتی گرفتن نههههههه؟ لنگی برو به ما نمیخوری خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پرسپولیسی بینهایت آتیشه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    پرسپولیس هم سرور عشقه و هم سرور استقلاله از این به بعد صبح زود بیدار شید دعا کنید به چهار میختون نکشیم استقلایا آسیا تخصص پرسپولیسه کیسه کش ها
  • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    نه مجیدی مقصره نه زمین نه زمان نه داور فقط تقصیر خورزو خانه
  • طلوع آبی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    برومند کاملا درست میگه.حقیقت تلخه تیم بالای ده تا موقعیت گلزنی داشت که سه تاش صد در صد باید گل میشد که نتونستند بزنند!!!.به قول برومند تیم وقتی قوی باشه و از موقعیتهاش خوب استفاده کنه .دیگه حتی بدترین داورها هم اگه به ضرر تیم سوت بزنند بازم نمیتونند کاری کنند!.تیم کلا تو فاز هجومی سر در گم و ضعیف شده.مهاجمان تیم تو گلزنی دستپاچه و لرزان هستند!.انگار میخوان به رئال مادرید یا من سیتی گل بزنند! اعتماد به نفسشون خیلی پایین اومده. که اگه به شرایط عادی برگردند بهتر میتونند عمل کنند.مجیدی باید فکری برای خط حمله تیم بکنه و گرنه این تیم با این شرایط توان گلزنی نداره و ما هواداران باید حرص بخوریم.
  • نادر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حرفایه پرویز خان کاملا درسته.مجیدی دربیرو ببازه =اخراججججج
  • تاج اسیا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    مافیا وپول فرهاد وهوادارنادان بزرگترین بلای تیم تاج اند.مشکل اصلی تیم خود کودک روانپریش است.بازیکن خوب ارنج خوب وتاکتیک تیمی خوب میخواهد تا بتواند تواناییش را نشان دهد.مربیگری فرهاد.مربیگری یک کودک لوس ولجبازاست.ببینید تیم یکپارچه وخستگی ناپذیراسترا را ازهم پاشید.بازیکنان خوزستانی را که چاپلوسیش را نمی کنند همه را اخراج کرده.بازیکنان خوب را بمیل خودش نیمکت نشین کرده.درست خواست مافیا ذا دارد اجرا میکند.بخدا اگرفرهادبماند.تیم حتی سهمیه نمیاره.
  • نورالله IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقا پرویز مقابل سایپا با دوجین ستاره متعصب بازی برده رو چی شد که با آن تعداد گل باختیم.استقلال بلآخره خوب بازی کرده یابدبقول تو دوبار دروازبان ماتوپ رولمس کرده وسراسر هجومی بودیم مهاجمان گل نزدند حالا خداییش نفهمیدیم خوب بودیم یابد.بنظر من نفت تیم خوبی بودشما پیشکسوتان چرا بامجیدیلجین چرا زیرآب همو میزنین
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    کاش بازیکنان میلیاردی تاجی می نشتند و از گل زدن تیمهای باشگاهی بانوان یاد می گرفتند که گلهاش در حد جهانی اقایان می باشد ,,,خدایش جای حق باشیم لیگ برتر بانوان کشور جدابتر وگلهای دیدنیش زیاد ادم کیف می کند از گلهایی که در لیگ برتر بانوان به ثمر می رسد انوقت بازیکنان بنجل و پر ادای تاجی حتی قادر به شوت زدن نیستند ,,,حیف تاج کبیر که پیراهنش اینقدر بی ارزش شده و هر بی سروپایی از راه می رسد برتن می کند
  • داوود IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    نمیدونم چی شده هوادارا مثل طوطی حرف همو تکرار میکنن حمایت حمایت والا این چیزی که ما می‌بینیم حماقته،شعور ورزشی په چی شد مجیدی چیزی تو چنته نداره کسایی که میان به پیشکسوت توهین میکنن معلوم نیست از کجا پر شدن مجیدی دانش کافی برای رهبری استقلال رو نداره زوده براش،اما کاری به رقبا ندارم هر کی کار خودشو انجام میده این تیم استقلال موتورش شاید آخر فصل روشن بشه اونم فایده ای نداره
  • الو IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خدا بیامرزه پدرتو
  • اس اس IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    نه برومند بیجا حرف نزده!بنظر میاد ،نه ژستد نه یامگاونه هیچکدام از نوک حمله های استقلال قابلیت لازم روندارن،تبن امتیاز های از دست رفته بعداً جان سوز خواهد بود باید کادر فنی اگر توانایی لازم رو دارند روی نوک حمله لیشتر کارکنند اگرنه مربی خارجی بیارن،نه ایرانی!مربی ایرانی بهتراز مجیدی کار نخواهند کرد،مربی اگر قراراست عوض بشه خارجی فقط.
  • غلام IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    من یکطرفدار استقلال هست نه طرفدار مجیدی اما وقتی نود درصد تیم عوض شده اونم تو فاز حجومی وبازیکنهای جذب شده اکثرا جوون وکم تجربه هستن وشرایط بازی در استقلال روندارن به مربی حق میدم .اما خرید بازیکن‌های پر سروصدای خارجی با هزینه زیاد که حتی یک اسنپ ساده نمیتونن انجام بدن مشکوک هست من تماشاچی به بی کیفیتی این بازی کن ها پی بردم کادر فنی چکار میکنه خدایش فقط به هوادار ظلم میشه استقلال داغون میشه چرت پولیس الکی الکی و شانسی امتیاز میگیره ضمنا اشتباه داوری خیلی مهم هست مگه اختلاف سطح بین تیم‌های لیگ چقدره که حالا بگیم دراور دوتا اشتباهم کرد مهم نیست خلاصه...
  • مهدی DE ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای برومند، مجیدی هرچه باشد حداقل برای خراب کردن اسطوره‌ای مثل حجازی توپی که بیرون از دروازه است را داخل دروازه نمی کند و چهار گل از سایپا دریافت نمی‌کند.... شما یک زمانی اشتباهی وارد استقلال شدی اما دیگه خوابش را هم نمیتوانید ببینید.مجیدی هم از تیم برود چیزی به شما نمی رسد...
  • مهدی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    واقعا متاسفم برای اون پیشکسوت که میاد با روزنامه شما که کاملا مشخصه کمر به نابودی استقلال بستید و کامل از لنگ حمایت میکنید مصاحبه می‌کنه و این حرف ها رو میزنم . جالب به جا میگه تاکتیک استقلال شده ضربات ایستگاهی یه جا دیگه میگه چه فایده ای داره 200 تا موقعیت داشته باشه نتونی گل بزنی.
  • morteza IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خوشحال میشم مجیدی سالها برا کیسه بمونه و ما قرمزها حال کنیم
  • علی آبادانی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    واقعا طرفداران دوتیم آبی و قرمز افتخارشون چیه دقیقا؟؟؟؟ اگر خوزستان بشما فوتبالیست صادر نمیکرد و فوتبال رو از جنوبی ها یاد نمیگرفتید باید چوگان بازی تماشا میکردید فعلا خوزستان سه تیم در لیگ برتر داره و شما لنگی ها و کیسه کش ها در حدی نیستید راجع به فوتبال ناب خوزستان نظر بدید
  • میثم اس اسی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دوستان دقت کنید،راستش من یه استقلالی متعصبم ولی واقعا از پیشکسوتمون انتظار نداشتم به تیم محترم نفت آبادان توهین کنه،آقا زمانیکه همین نفت بازیکن داشت اصلا لنگپولیسی نبود!!!مگه الکیه چهارتا بزنیم؟؟خودشما چندتا از بازیهاتو چهار تا زدی؟؟؟به حق صحبت کنیم و به تیم های دیگه توهین نکنید،ذهنیت و طرز صحبت کردن خودتونو تغییر بدین
  • ss IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقای برومند خودت یادت بره ما یادمون نمیره ولی به خاطر بی شخصیتی خود شما ما یه قهرمانی آسیا رو از دست دادیم. تو تو زمان خودت از امثال حسینی و .... بی اخلاق تر و پر حاشیه تر بودی. بهتر بود که این حرف هارو بعد از دربی میزدی. همچنان یادم نمیره استراماچونی رو هم خیلی میکوبیدی ولی بعدش پشیمون شدی. خدا کنه این دفعه هم پشیمون بشی
  • لنگ ترکیبی از دلالی و حکومت IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    من نظرات بیشترتونو خوندم خیلی ها گفتن مجیده بره و بعضی ها گفتن بمونه ولی دوستان باید بدونیم که مربی خارجی نمیتونیم بگریم چون جلومونو میگرن ایرانی هم شاید از قلعه نویی و نکونام گزینه ای نباشه مربی هایی که خودشون تیم دارن
  • mp US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بازی باسایپا تیم استقلال ۲بر۰ جلو بود تادقیقه ۶۰الی۷۰که بانیرنگ کثیف توکه دردروازه بودی ناگهان سایپا ۳تازد وبرنده شد یا بازی با دالیان چین به ناگاه ۲تاخوردی اگر فورواردی بنام سیدعلی موسوی نبود که بادیگران بازیکنان ۴تا بزنند بله اقای برومند درآن زمان اسطوره بزرگی بنام ناصر خان حجازی سرمربی بود متاسفانه دربازی باسایپا توباعث اخراجش شدی لطفا کاری نکن ماهواداران پته ات رابریزیم رو آب متاسفانه بعضی ازمدیران هم بجای اینکه کم کاری بازیکنان راتوجیه کنند مربی اخراج می کنند درصورتیکه مهاجمی که فرصت گلزنی رامیسوزاند یادروازبانی که گل مفت میخورد بایدازحقوقشان کسرشود وتنبیه شوند همانطور که اگر گل زدند یاکلین شیت کردند تشویق شوند
  • پرسپولیس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    هواداران گل پرسپولیس لطفا از مجیدی حمایت کنید نمیخاد برای ما منطقی بشید فردا که یه مربی کاربلد بیارن ببینم چطوری میخایید ترمز این تیم رو بکشید فقط مجیدی وسلام تا ابد با مجیدی خیلی خوشتیپ و جنتلمن هست
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    درست میگه واقعا پرسپولیسو استقلال قشنگ بازی نمیکنن،متاسفم،بعنوان یه پرسپولیسی ناراحتم که تیم خیلی افت کرده،استقلالم خوب نیس،اینا اینقد باید گل بزنن که اشتباه داور دیده نشه
  • مهدی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    فرهاد باید بمونه این حرف همه سپاهانی ها و پرسپولیسی هاست
  • مجید IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    مگه باخت؟آدم برفی
  • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    حرف حق جواب نداره .دم شجاعتت گرم پرویز برومند
  • دوچرخه سوار دسته سه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    بله. بله بله درسته اما کیسه کشای همیشه متوهم بعد از این که آخر فصل جام و تو دست سرورشون دیدن دوباره شعار وزیر و وکیل پرسپولیسی سر میدن. واقعاً دشمن نادان نعمت بزرگیه تا وقتی اینا رقیب مان ما حالا حالا ها قهرمانیم. ضمناً فرناز باید بمونه!.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی