آرش رضاوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال مدتی است نسبت به عملکرد آرش رضاوند هافبک تیمشان معترض هستند.

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال در سایپا یک ستاره تاثیرگذار بود و از آنجاییکه دوست داشت در استقلال بازی کند، به پیشنهادات سایر تیم‌ها نه گفت و آبی پوش شد. در چند فصلی که رضاوند در ترکیب استقلال به میدان می‌رود، او به ندرت نمایش خیره کننده ای از خودش نشان داده و فاصله زیادی با آن هافبک گلزن سایپا دارد.

در سال‌های قبل هم نسبت به عملکرد او در استقلال، انتقادهایی مطرح می‌شد و حتی بعضی‌ها معتقد بودند باشگاه نباید قرارداد او را تمدید می‌کرد. با این وجود قرارداد رضاوند در تابستان تمدید شد و این بازیکن در اکثر  بازی‌های این فصل استقلال هم به صورت فیکس به میدان رفت.

هرچند عملکرد آرش مورد قبول کادرفنی استقلال است ولی هواداران این تیم طور دیگری فکر می‌کنند. آن‌ها به شدت عملکرد رضاوند را زیر سوال می‌برند و او را مورد هجمه‌های شدیدی قرار می‌دهند. اتفاقی که قطعا به لحاظ روحی این بازیکن را تضعیف خواهد کرد. با وجود اینکه مجیدی علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد، ولی آمار او با پیراهن استقلال حق را به هواداران این تیم می‌دهد.

رضاوند که در این فصل پیراهن شماره ۷ آبی‌ها را بر تن می‌کند، در ۶۰ بازی که برای استقلال به میدان رفته، فقط یکبار موفق به گلزنی شده و هیچ پاس گلی هم نداده است. آماری بسیار ضعیف که باعث انتقادات علیه این بازیکن شده و به نظر می‌رسد در این مورد هواداران استقلال پربیراه نمی‌گویند.

همه این مسائل در حالی اتفاق می‌افتد که بدانید، رضاوند یک هافبک نفوذی و رو به جلو است و کمتر در کارهای دفاعی شرکت می‌کند. به همین دلیل طبیعی است که هواداران از این بازیکن توقع گلزنی یا پاس گل دادن داشته باشند.

این بازیکن طبق اعلام لیست نهایی استقلال در دربی غایب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    البته نام رضاوند تو لیست استقلال برای دربی هست ولی امیدوارم تو دربی بازی نکنه و رضا آذری به صورت فیکس برای استقلال بازی کنه..چیز خاصی از رضاوند ندیدیم فوق‌العاده ضعیف ظاهر شد، مگر میشود هافبک باشی یه شوت سالم در چارچوب نزنی؟! مگر میشود هافبک باشی پاس رو به جلو ندهی؟! رضاوند کیفیت لازم برای بازی تو دربی رو ندارد و فشار روش زیاد شده سوهان روح هوادار شده،انصافا مقصر نیست مقصر کادر فنی تیم است که این بازیکن رو بعد از بازیهای ضعیف و پراشتباه بازم تو ترکیب فیکس می گذارد..
  • شمسعلی GB ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    جالبه که رضا اسدی که فقط چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده یک گل زده و دو یا سه پاس گل داده ولی خبردلاران چنان بلوایی به پا کردند که فعلا نیمکت نشین شده واقعا بسوزه پدر پول که چقدر راحت یک بازیکن را نابود می کند
  • داود IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    شما که توی دل تماشاگران استقلال هم را میدونی و مطلب می نویسی، یه مطلبی هم از حسین هدایتی بنویس خواهشا که الان کجاست و پولهایی که به برادران لنگی هدیه داد تکلیفش چی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی