نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دراگان اسکوچیچ
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار عمانی با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران با هدایت سرمربی کروات خود، گفت: شکی در صعود این تیم به جام جهانی نبود اما عملکرد دراگان اسکوچیچ همه را شگفت‌زده کرد.

نتایج رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا تا پایان هفته ششم باعث صدرنشینی تیم ملی ایران با ۱۶ امتیاز در گروه A شد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که با تیم‌های ملی کره جنوبی، عراق، سوریه، لبنان و امارات همگروه هستند با کسب پنج پیروزی و یک تساوی تبدیل به شانس نخست گروه خود برای صعود به جام جهانی قطر شده‌اند.

تیم ملی ایران در صورت کسب تنها یک امتیاز از چهار دیدار خود صعود به مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا را تضمین کرده است تا نسل فعلی با تاریخ سازی فاصله‌ای نداشته باشد.

ولید الابری، با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران گفت: وقتی نسل بازیکنان فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۹ را مرور کنید متوجه می‌شوید حضور در بالاترین سطح فوتبال آسیا لیاقت آنهاست.

خبرنگار عمانی حوزه فوتبال آسیا در سایت «طوفا» ادامه داد: بازیکنان تیم ملی ایران جزو بهترین‌های آسیا هستند. آنها به رونق فوتبال در قاره هم کمک کرده‌اند. وقتی به عنوان یک آسیایی درخشش بازیکنانی همچون سردار آزمون و مهدی طارمی را می‌بینیم لذت می‌بریم.

از عملکرد اسکوچیچ شگفت زده شدم/ نتایج تیم ملی ایران شوکه‌ام نکرد

وی درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ و نحوه نتیجه‌گیری او نیز یادآور شد: من از نتایج تیم ملی ایران شوکه نشدم اما از عملکرد اسکوچیچ شگفت زده ام. فکر نمی‌کردم او با رزومه مربیگری خود بتواند اینچنین نتایجی بگیرد. شناخت لازم را از فوتبال ایران و آسیا داشت. همین موضوع نیز باعث شد تا خیلی زود بتواند بازیکنان را جذب دیدگاه‌های فنی و نوع نگاه مدیریتی اش کند.

الابری درباره نتایج تیم ملی عمان با مربیگری عمان افزود: گروه B سخت‌تر از گروه A است اما فکر می‌کنم عمان همچنان شانس برای جنگیدن دارد. برانکو ایوانکوویچ نشان داد می‌توانیم آرزوهای بزرگ‌تر برای رسیدن به مهم‌ترین بازی‌های فوتبال جهان هم داشته باشیم. قبول دارم کار خیلی سختی برای عمان وجود دارد اما آخرین چیزی که در فوتبال می میرد امید است. برانکو تمام تلاش خود را می‌کند و بازیکنان عمان برای رؤیا سازی قدم بر می‌دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    با بردن چندتا تیم درجه سه اسیایی عیار تیم ملی سنجیده نشده،یه بازی با تیم قوی کردیم کره جنوبی که کلی ضعف نشون دادیم، اگر توی گروه استرالیا عربستان ژاپن اینا میبودیم قشنگ معلوم میشد اسکو چند چنده.....خداکنه تا جام جهانی چارتا بازی با تیمهای قوی بزارن تا تیم ملی مقابل بازیکنان صاحب سبک اروپایی امریکایی تست بشه
    • مرتضی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      ایران در حال حاضر در رنکینگ تیم اول آسیا است و در گروه بندی در سید یک قرار می گیرد . تحت هیچ شرایطی همزمان با ژاپن، استرالیا و عربستان در یک گروه قرار نمی گیرد . اگر ایران در آن سمت هم بود یکی از آنها در این سمت بود و آن موقع شما می گفتید گروهی که ژاپن و کره و امارات را دارد خیلی سخت است.
    • م.ق IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      ویتنام و عمان و چینم تو اون گروهن..کور ک نیستی بدون تداراکتی همرو لول کرده.شما و امثال شما کور و کرین هنوز نمیدونیت کرواتا خدای هوش و ذکاوت فوتبالن...و متخصص فوتبال هجومی..
  • حسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    اسکوچیچ را...... ۱_اخراج کنید ۲_اخراج نکنید اگر انتخابتان گزینه ۱ است لایک اگر گزینه ۲ دیس
  • ورزشی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    آفرین بر خبرنگارهای عرب که واقعیت ها را میبینند. و میگویندچرا که این روزها اکثر گزارشات،بخاطر حسادتها نسبت به اسکوچیچ است تا این مربی بزرگ و تاریخی را کله پا کنند.تف به حسودان که جواب زحمات اسکوچیچ را با تخریب میدهند.درست مثل بازی فوتبال که برای رسیدن به گل باید تاکتیکهای مختلف را امتحان کرد،حسودان مکار،با روشهای مختلفی در حال توطئه علیه اسکوچیچ هستند.یک روز با یک بازیکن عراقی مصاحبه میکنند تا از مزایای کیروش بگوید،روز بعد با ناپیشکسوت فوتبال مصاحبه میکنند، روز سوم،دورهمی میذارن و دنبال استخدام سرمربی جدید میگردند،...اما حسودان همچون روباه مکار،هیچ وقت از گندکاریهای ویلموتس نمیگویند،و از نتایج درخشان اسکوچیچ حرف نمیزنند..بنابر این کاملا شفاف هست،که درد حسودان،موفقیت تیم ملی نیست،چون الان تیم موفق است و تیم حذف شده ویلموتس،الان در صدر جدول است،بلکه درد آنها منافعشان، هست که نمیدانم چیست.هرچه که هست،هدفشان موفقیت تیم ملی نیست.سالها قبل قادر به شکست عراق و بحرین و لبنان و ...نبودیم.اما الان چی؟ بنابر این دردشان چیز دیگریست.یکی از آن اهداف تکرار سناریوی جام جهانی ۹۸ است.
  • علیرضا پایمرد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    انشالله قهرمان آسیا بشیم مربی. ابزار هم میخواد. که مهم‌ترینش. بازیکن است. نباشه بهترین مربی کاری نمی کند
  • محمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    واقعاً اسکوچیچ همه رو شگفت زده کرده و امیدواریم که این شگفت زدگی ادامه دار باشه. نمی‌دونم منتقدین اسکو دنبال چی هستن!!؟؟؟ یعنی دیگه بنده خدا باید چه نتایجی رو بهتر ازین کسب میکرد که شماها راضی بشین؟؟؟؟ دنبال مربی معروف هستین یکی مثل ویلتموس که نزدیک بود از مرحله گروهی قبلی هم صعود نکنه!!! اتفاقا اسکوچیچ سالها در ایران بوده و فوتبال ایران رو خوب می‌شناسد.
    • م.ق IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      بهترینه از همه نظر..مگر نمیدونی ۷۰درصد ایران کارشناس پر مدعا و تبل توخالین!!
  • پدرام IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    هر روز دارین برای اسکوچیچ یک پست میزارین خسته نشدین؟
  • قاسم DE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    من همیشه موافق مربی خارجی با دانش بوده و هستم چه کی روش باشد یا برانکو یا اسکوچیچ . ولی در حق اسکوچیچ نباید بی انصافی شود الان با اسکوچیچ به ۵ برد و ۱ تساوی در صدر گروه هستیم سوریه و لبنان و عراق و امارات تیمهای ضعیفی نیستند مگر در ۲۰۱۴ به لبنان و ازبکستان نباختیم مگر سوریه همیشه تیم سرسختی نبوده است امارات هم همیشه حریف قابل احترامی بوده است مگر عراق همیشه گربه سیاه ما نبوده است و بحرین را در منامه هرگز نبرده بودیم پس چرا حالا این همه پیروزی را کم اهمیت جلوه می دهند
  • شاهین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    'ویرا' نیز همین کاری را کرد که 'اسکوچیچ'گ کرد چون رزومه نداشت، حامیان جلال‌طالبی، تیم را قاپیدند و نهاد فوتبال کشور را سالها بهم ریختند حالا نوبت علی‌دائی‌ست که با کمپین پیش‌رو و رایزنی و ملاقات با سفیر و وزیر و دبیر و وکیل، همان سناریوی طالبی را تکرار کند. خدا بدادبرسه .
  • Taha IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بعضی ها دارن از اسکوچیچ انتقاد می‌کنند شاید درست باشه از نظر تفکرات با مربی های بزرگ دنیا عقب باشه..ولی این باید بدونیم ایران تو آسیا قرار داره بالا بریم پایین بیایم همین تیم ها هستن که باید چه تو جام ملت‌ها و مقدماتی باهاشون بازی کنیم..اگه واقعا منتقدین این نتایج فوق‌العاده اسکوچیچ رو بی ارزش میدونن و میگن عیارش باید تو بازی های بزرگ مشخص بشه..سوالم اینه از منتقدین چرا ما در حدود چهل سال تو جام ملت ها با انواع اقسام مربی قهرمان نشدیم مگه اون موقع تیم های قوی تری بودن همه ما میدونیم همین تیم ها بودن.پس بیایم بجای تخریب حامی باشیم تا انشالله تیم ملی کشورمون همین روند ادامه بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی