مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ورود وی به ماجرای تبلیغات محیطی و واگذاری آن به باشگاه‌ها شد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای خطاب به عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، خواهان دخالت وی جهت در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی استقلال و پرسپولیس از سوی کارگزار باشگاه استقلال شد.

در این نامه مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسات و توافقات پیشین در خصوص تبلیغات محیطی، از سنگ اندازی‌های برخی افراد در سازمان لیگ در مسیر باشگاه استقلال سخن گفت. 

بخشی از این سنگ اندازی‌ها که در نامه به آن‌ به صورت مفصل اشاره شده، مربوط به تبلیغات محیطی است و بخشی دیگر از آن اشتباهات پیاپی داوری، محرومیت غیر قانونی دو بازیکن استقلال در مصاف با گل‌گهر و ... است.

آجورلو در این نامه ضمن اشاره به شعار انتخاباتی عزیزی خادم در خصوص قرار گرفتن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، خواهان همکاری رئیس فدراسیون فوتبال جهت اختصاص این حق به باشگاه استقلال شده است.

رو نوشتی از این نامه به وزارت ورزش، نهادهای امنیتی و نظارتی هم ارسال شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جنگ تا پاکی فوتبال IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    سردار دمت گرم و سرت سلامت برای پاکی و نجات فوتبال ایران از شر مافیای هفت سر تنها راه باقیمانده جنگ با ته مانده و رسوبات مافیای فوتبال است سر این مافیا زده شده اما گویا مزدورانی در جای جای فوتبال همچنان ترکتازی میکنند سردا ر فقط بحث استقلال نیست فوتبال و ورزش ایران اگر پاک و عاری از افراد ناباب منفعت پرست و ریاکار شود راه برای سلامتی جوانان این کشور باز خواهد شد واثر آن را بر سلامتی همه آخاد جامعه خواهیم دید
  • حسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    درود خدا بر سردار دل‌ها هوادار حمایت تاقیامت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی