پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
۷ |
۴
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان لیگ فوتبال در صورت غیبت سرمربی استقلال در نشست خبری برنامه‌ریزی شده از سوی این سازمان، طبق آیین‌نامه مسابقات جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر می‌گیرد.

باشگاه استقلال در آستانه دربی روز شنبه اعلام کرد که تصمیم دارد بر اساس بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه مسابقات به عنوان تیم میزبان، نشست‌خبری قبل از این دیدار را در یکی از هتل‌های تهران برگزار کند.

با این حال باشگاه پرسپولیس با موضع استقلال مخالفت کرده و می‌خواهد در نشستی که سازمان لیگ فوتبال برگزار می‌کند، شرکت کند.

در همین راستا با این که سازمان لیگ فوتبال موضع رسمی‌ای در قبال اقدام باشگاه استقلال نگرفته و نشست خبری دربی را طبق برنامه قبلی برگزار خواهند کرد اما در صورت غیبت فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست سازمان لیگ طبق آیین‌نامه‌ مسابقات در مورد سرمربیان غایب در نشست خبری برخورد خواهد کرد و احتمالا جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر خواهد گرفت.

البته باشگاه استقلال قطعا با توجه به این که مدعی است اقدام به برگزاری نشست خبری بر اساس آیین‌نامه مسابقات، قانونی است، این جریمه را قبول نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    #قهرناز قهر کرد_این داستان کنفرانس قبل از باخت دربی
  • مافیا حیا کن ...... IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    وقتی از فوتبال حرفه ای حرف میزنیم قوانینی برای آن وضع و تعریف میکنیم ملزم به اجرا و عمل آن هستیم حتی به ظاهر ! استقلال می گوید طبق فلان بند و آئین نامه ای که خود آقایان ملزم به اجرای آن هستند و اصلا کار اصلی شان فقط همین است به لحاظ میزبانی میبایست خودشان انجام بدهند حال سازمان لیگ چرا مخالف است ؟
    • میلاد DE ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      فرهاد مجیدی با 4 مساوی پیاپی به عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انتخاب شده.حالا ما میگیم این تیم حکومتیه به یک عده برمیخوره. ( نمیدونم چرا یاد قهرمانی و نایب قهرمانی همزمان دختر برادر اسد در سوریه افتادم)
    • میلاد گوش کن IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      انتخاب فرهاد توسط کارشناسان فوتبال انجام شده دوم اینکه نمیدنم چقدر از فوتبال میدونی یا اصلا تا حالا بازی کردی یانه ببین اون گرده رو بهش میگن توپ !! بعدش اگه بازی استقلال با نفت آبادان رو دیده باشی و قدرت تجریه و تحلیل فنی رو داشته باشه (حتی تجربی نه کارشناسی و دانشگاهی ) متوجه رشد فنی فوتبال استقلال طی همین چند هفته میشی فارغ از هر نتیجه ای برای اینکه قضیه رو بهتر درک کنی ( چون میدونم مغزت نمیکشه خخخخخخ ) توجه ت رو جلب میکنم به نتایجی که استراماچونی طی چند هفته اول گرفت اما از بازی هفتم به بعد فقط گردن میزد کلا منظورم اینه که فقط با ریختن بذر روی زمین نباید منتظر ظهور گلابی ها رو درخت باشی فوتبال هرتیم با تمرین و تمرین و بازی به بازی بهتر میشه شما نگران استقلال و فرهاد نباش کلاهتون رو بچسبین چون تیمتون تا نیم فصل ترکیده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • حالا تو گوش کن IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      در جوابی که میلاد دادی جواب میدم حالا تو شدی کارشناس فوتبال ورشد تو بازی‌های استقلال دیدی والا ما تو بازی گل‌گهر رشد زیادی دیدیم خخخخخ حالا حالا باید خواب بازی خوب ببینین چون دادین تیم دست یه آدمی که بلد نیست خودش آروم باشه بعد میخاد آرامش به تیمتون بیاره
  • شیربختیاری IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    سازمان لیگ وپیروزی ۶ساله دستشون توی کاسه است خدا فقط دسته شونه قط کنه
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    زورشون به مدیرعامل باشگاه نمیرسه یقه سرمربی رو گرفتن طبق ماده ۳۱ آییم نامه اجرایی مسابقات هر تیم میزبان باید کنفرانس خبری رو برگزار کنه یعنی لنگ باید بیاد ساختمان باشگاه تاج زورشون میاد درآمدشون قطع بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی