نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۲
یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
۲ |
۴
عکس| حسرت بیرانوند پیش چشم علیپور/ لحظه تلخ ۵+۹۰
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوآویشتا و ماریتیمو در حضور دروازه‌بان و مهاجم ایرانی خود به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

خبرورزشی - در یکی از مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال بوآویشتا در حالی که علیرضا بیرانوند را در ترکیب و درون دروازه خود داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه بِسا سسولو مقابل ماریتیمو قرار گرفت که این تیم علی علیپور را در جمع نفرات اصلی خود نمی‌دید.

بوآویشتا خیلی زود و در دقیقه ۵ روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان ماریتیمو و گلزنی پتار موسی به گل اول رسید و این گل را تا پایان نیمه نخست حفظ کرد.

ماریتیمو شرایطی شکست یک نیمه‌ای را متحمل شد که در دقیقه ۲۵ شوت پشت محوطه مهاجم این تیم را علیرضا بیرانوند مهار کرد و در دقیقه ۸۱ نیز شوت محکم مهاجم ماریتیمو با اختلاف کم از کنار دروازه بوآویشتا به بیرون رفت.

ماریتیمو که از دقیقه ۸۰ علی علیپور را در ترکیب داشت، پس از حملات پیاپی موفق شد در دقیقه ۵+۹۰ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه سر هنریکوئه که دور از دستان بیرانوند به گوشه دروازه بوآویشتا رفت، به گل تساوی مقابل بوآویشتا دست یابد.

عکس| حسرت بیرانوند پیش چشم علیپور/ لحظه تلخ ۵+۹۰

بوآویشتا که از دقیقه ۷۶ و ماریتیمو که از دقیقه ۶۹ یک اخراجی داده بودند، در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند که یاران بیرانوند با این نتیجه ۱۲ امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفتند و تیم علی علیپور نیز با یک امتیاز، در یک پله پایین‌تر ایستاد.

علیرضا بیرانوند در حالی هفتمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال را برای بوآویشتا انجام داد که در آستانه ثبت نخستین کلین‌شیت‌اش بود ولی در لحظات پایانی دیدار با ماریتیمو از رسیدن به این مهم باز ماند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو نیز که پیش از این در ۱۲ مسابقه لیگ برتر پرتغال ۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در حضور کوتاه مدت مقابل بوآویشتا نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    بگید برگردند
  • سجاد IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    خدا رو شکر این دفعه فقط یه گل خورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی