نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرش برهانی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش برهانی پیشکسوت فوتبال استقلال بعد تساوی آبی‌پوشان در دربی مقابل پرسپولیس گفت باید به مهاجمان این تیم فرصت داد.

آرش برهانی پیشکسوت استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از دربی ۹۷ اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد بودیم و در واقع استقلال سرتر از حریف بود اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و دو تیم نتوانستند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: ‌استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد و می‌توان گفت به نوعی حقش کسب سه امتیاز بازی بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان معتقدند داور یک پنالتی برای آن‌ها نگرفته تصریح کرد: به نظرم پنالتی نگرفتن داوران علیه استقلال تبدیل به اپیدمی شده است. استقلال در این سه بازی اخیر خیلی بابت اشتباهات داوری ضرر کرده است. آن طور که من می‌دانم نزدیک به شش امتیاز از این تیم گرفته شده است.

برهانی در خصوص عملکرد داوری خاطرنشان کرد: ایشان بد سوت می‌زد اما در آن صحنه دقایق آخر بازی باید خیلی با تجربه‌تر عمل می‌کرد و جرأت پنالتی گرفتن در آن دقیقه از بازی را داشت. من از آن بالا صحنه را دیدم که پنالتی بود اما چگونه داور در فاصله ۲۰ متری آن صحنه را ندید.

سرمربی امید استقلال در پایان در خصوص عملکرد مهاجمان این تیم گفت: ژستد عملکرد بدی نداشته اما به نظرم باید در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شود. این مهاجم توانایی آن را دارد که در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشد.

برهانی در خصوص اینکه ظاهرا روز گذشته برای ورود به ورزشگاه معطل شده است، خاطرنشان کرد: ابتدا باید از احمد مددی از مدیرعامل سابق باشگاه تشکر کنم که خودش شخصا به جلوی درب آمد و مرا با خود به داخل ورزشگاه برد من اولین دربی بود که در زندگی‌ام آمده بودم ورزشگاه اما متاسفانه نزدیک به چهل دقیقه در جلوی درب ورزشگاه مرا به داخل راه ندادند. جلوی خود من یک سری آدم‌ها را به داخل راه می‌دادند که اصلا معلوم نبود چه کسانی بودند و به نظرم بازی را اگر با تماشاگر برگزار می‌کردند خیلی بهتر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • !!! IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    دیگه حال همه رو دارید به هم میزنید اره بابا پنالتی بود نمیدونم جرا فکر میکنید هر پنالتی یرابر با گل هستش و بعدش هم تیم مقایل میشینه نگاه میکنه. حتی تو پنج دقه اتفاقات فوتبالی هست. داور اگه دداور بود کار بجایی نمیکشید که شما طلبکار شید. حمله مسلم پرپدلیسو قطع نمیکرد.
    • مهدی هکتور IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      آقای برهانی خیلی بهتر بود دقیقا یعنی چند بهتر بود؟ در حد رئال؟ بارسا؟ بایرن؟ لیورپول؟ چلسی؟ یا المپیک.... شایدم در حد چارتا بازی قبلی؟ که با این بازی شاه فرهادم گلات کرد؟
    • آبی آسمانی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      لنگیها بی منطق خودشون هم قبول دارند پنالتی صددرصد استقلال را اما به رو خودشون نمی اورند
  • Hirad IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    بازی افتضاحتونه پوشش ندید، شما بازی تون در حد پرسپولیس نیست دلیل اینکه مثل همیشه سرورون نبرد پنجره بسته و بازیکن نخریدنشه و گر نه که دفاعش هنوزززز پس شما هست، تمارض ژستد پنالتی نبود، عکس چرند بعدیتون که فقط دست رو نشون میدید خارج محوطه است، هوووچی گرا
  • آرمانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    خداروشکر بابت همچین پیشکسوتهایی و مدیر عامل و سرمربی ک استقلال داره از قدیم گفتن دشمن دانا بهتر از دوست نادان هست و تا این تفکر دشمن فرضی خود بزرگ بینی و شعارهای عوام فریبانه هست طرفدارها استقلال حسرتشون برا رسیدن ب جام ادامه دار هست
  • 6 IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    نظرت هم مثل كارشناسي نچ نچ ميرزايت در حماسه العين كاملا دقيق و درست است!!! فقط بايد عينك تو سر و ته نزاري خخخخخخخخخ
  • تاژکهیرآسیا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    نوددقیقه گوشه رینگ بودیدحالامیگی ازپرسپولیس بهتر بودیم فکرکنم یاچشمت نابینا بودیاعقلت ناقص
  • عمه جان بابایم ک...... IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    تساوی کردن در مقابل لنگ بی درو پیکر برای تیم دو ستاره آسیا معروف به غول اسیا زشت و باعث افته همانطور که بعد بازی همه دیدن لنگییا از خود بیخود شده بودن که در مقابل غول آسیا تساوی به کمک داور گرفتن البته حق با لنگییاست حقشان که شاد باشند بعد دو برد دربی توسط شاه فرهاد با شش گل چهار گل این تساوی برایشان حکم برد داشت کشیدن ترمز تاج کبیر به کمک داور ،،،،وقتی نوچه های سکه پرست بابا مسعود هنوز توی لیگ ایران فعالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی