امید عالیشاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس درباره کیفیت پایین دربی گفت: غیبت تماشاگران و استادیوم خالی رابطه مستقیم با کیفیت دربی یا مسابقات حساس داشته و دارد.

مهدی یکتا؛ دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در یک بازی سرد و کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این رابطه هرکسی نظر خاصی داشت که چرا این دربی بی کیفیت و بدون رد و بدل شدن گل تمام شد. برخی مثل سید جلال حسینی معتقد بودند مصاحبه‌های پیش از دربی مدیران روی عملکرد بازیکنان دو تیم تأثیرگذاشته و برخی دیگر از احتیاط کادرفنی استقلال و پرسپولیس حرف زدند. دراین میان اما برخی هم نظیر امید عالیشاه هستند که بازی اخیر استقلال و پرسپولیس و کیفیت آن را به غیبت تماشاگران آبی و قرمز ربط می دهد و... با کاپیتان پرسپولیس دو روز پس از دربی گفت و گویی انجام دادیم که برخی نکات جالب این گفتگو را در زیر می‌توانید بخوانید. مشروح این گفت و گو فردا در خبروزشی منتشر می شود. 

* به هر حال من در غیاب آقا سید کاپیتان تیم بودم و باید بیشتر صبوری به خرج می دادم. از آن گذشته وقتی بازی تمام شد و کمی آرام تر شدم احساس کردم بهتر است به عنوان کاپیتان عذرخواهی کنم.

* مساوی؟! اصلا و ابدا! ما برای برد وارد زمین شدیم. دربی با همه بازی‌ها فرق می کند و هر دو تیم دنبال برد هستند اما کمتر کسی به این موضوع اشاره کرد که نبود و غیبت تماشاگران چقدر روی کیفیت یا نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

* باور کنید ال کلاسیکو و دیدار رئال مادرید با تیم محبوبم بارسا هم بدون تماشاگر قشنگ نمی شود. من بعد از دربی هم گفتم که امیدوارم از همین بازی بعد تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم. همچنین امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند از پتانسیل تماشاگر خود بهره مند شوند. این به سود فوتبال ماست.

* من بعد از بازی تصویر و فیلم آهسته آن را دیدم و خود فرشاد هم قسم خورد پنالتی نبوده است. اصلا برخوردی هم انجام نشده بود که پنالتی باشد و در مجموع فکر می کنم گروه داوری قضاوت خوبی داشت یا حداقل در نتیجه بازی تأثیری نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    به ارکان دولتی و ورزشی پیشنهاد می کنم به جای استخدام این همه قاضی و داور و تحمیل هزینه های سنگین دادرسی تنها یک مراسم قسامه بذارن هرکی جون مادرش رو قسم خورد حتما راست میگه وحق با اونه.
    • کپ تان کوچولو IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      عربده های کپ تان پرسپولیس خیلی هم غیر عادی نبود سالهاست کارشان را با شلوغ بازی و جارو جنجال و کولی بازی راه میندازن نیازی به عذرخواهی نبود
  • لات خونه لونگ IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    گنده لات لونگیارو ۱متر ۲۰ قدش ۲۵ کیلو وزنش عربدکش لونگی
    • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      تمام فرهنگ شما در این خلاصه میشه که تمام کسانی که حرفشون مخالف شماستو فحش بدید. اگه این کوچولو هست پس قائدی چی بود؟‌پس چرا اون نیمار بود از نظر شما هان؟ می دونید چرا نتیجه نمیگیرن چون بجای قبول اشتباهات و تصحیحشون بهانه میارین و هوچیگری میکنین.
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    عالیشاه وقتی تو وسط زمین عربده کشی میکنی و داوران هم از ترس مافیای لنگ و قوم بی افتخار حتی تدکر هم بهت نمیدن.. دیگه خودت بخوان این حدیث مفصل از این مجمل..جمع کنید بدبخت های لنگی عالم و آدم میدونن چجوری دارید بیرون زمین و پشت پرده حمایت میشید و از هیچکسی ترس ندارید چون مافیای کثیف و لجن پشت این تیم منفور ومنحوسه..
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    من خودم لب خونی کردم عالیشاه خیلی حرف بدی به داور زد،داور هم اومد جلوش گفت اوجور نکو گوش تل خخخخخخخخ
  • شمسعلی شعبه پیروزی US ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    عالیشاه هوچیگر..شانس اوردی ممد کاریت نداشت
    • استقلال سعودی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      کمال بگم بیاد یا شجاع کنعانی فرشاد هم هست
  • داییه جی جی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    عربده میزد داور نباید تشخیص بده لونگی پس کی تشخیص میده یایا آب زیرکانه
  • ناشناس IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    جناب آقای عالیست فرض کنیم شما بازیکن استقلال بودید وآن خطای که شما با تمام وجود اعلام میکنید واظهار می‌دارید پنالتی نبود. روی شما انجام میشد وفرشاد فرجی هم سوگند میخورد برخوردی نداشت وجدانا ایا قبول می‌کردید که خطای انجام نشد این معلوم است که هر بازیکنی به نوعی طرف دارتیم خود باشد من هم برفرض محال اگر بازیکن تیم پرسپولیس بودم قسم خدا و پیغمبر رامیخوردم که خطای نشد و برعکس اگر بازیکن استقلال هم بودم به تمام مقدسات قسم میخورم که پنالتی بوده طورخدا ببین به کجا داریم میرسیم به خاطر یک برخورد که آیا پنالتی است یا خیر چه سوگندهای که نمی‌خوریم سوگند وقسم را باید زمانی خورد که آبروی مومن وانسانی پرخطر باشد نه درهرجای
  • مهران US ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    باید بازی استقلال پرسپولیس اگه مساوی بدون گل شدندهمون1امتیازم بهشون ندند تا با دل و....بازی کنند
    • فرشاد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      آره خدا وکیلی دمت گرم پیشنهادت عالی مگه مردم الاف ایناند که بشینندفوتبال ببینندبدون هیچ هیجان وموقعیتی
  • کمیل IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    عالیشاه چون میدونه پرسپولیسی ها مصونیت دارند حرف مفت میزنه حداقل ۱۰ داور تایید کردند پنالتی بوده اون وقت میگه پنالتی نبوده خدایی خیلی رو داره
  • 6تایی های کیسه کش IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    حسرت 10سال جام ندیدن تون رو سر ما خالی میکنید6تایی های شل مغز بی افتخار. شماها از همین حالا واسه سهمیه بجنگید. که عربا بکنن تو پاچتون. 4جانبه امجدیه با میزبانی تهران شده افتخارشون خخخخخ.
    • رضا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      شما ۶۰ ساله همونم که نتونستید ...
    • گومیس IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      اون 5 تا جاماندازه یه پره از ستاره آسیا هم نمی ارزه چون حکومتی و اسنپیه شل مغز هم فقط خودتی لنگی بی ستاره
  • صادق IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    پرسپولیس در بازی با صنعت نفت یک پنالتی و گل را داور نگرفت این همه هوچیگری نکردند . این فرهاد و استقلال عقده جام دارند .
  • سلیم IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    به نظر بنده اصلا اینگونه بازیها ارزش دیدن هم ندارند .چرا که وقتی کاپیتان یک تیم با پرخاشگری به داور وداور هم قدرت اخراج را نداشته باشد این چه بازی ومسابقه ای است خیلی کا فدراسیون مورد تایید است که تماشگر را راه ندادند بیخودی پول بلیط برای چی بدهند اینگونه بازیها ارزش دیدن ووقت تلف کردن را ندارد ممنونیم از فدراسیون .
    • بیطرف IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      تمام حرف هاتون متین اما طبق قانون داور برای اعتراض نمیتونه بازیکن رو اخراج کنه مگر اینکه دیگه به درگیری و زد و خورد بکشه
  • ahmad IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    چرا باید واسه یک پنالتی قسم خورد و استقلالی ها جوری صحبت می کنن انگار اگه قبول کنن پنالتی بوده الان گل محسوب میشه ، که اگه اینطور بود گل سالم پرسپولیس که نیم مار از خط رد شده بود الان باید اصلاح می شد ، و ضمنا بقول تیم گل گهر بهتره بجای گدابی امتیاز و نامه و شکایت حتی پیش از بازی برید دنبال کیفیت فوتبال داغون تون باشید ...
  • تقی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    به نظرمن فوتبال ایران نگاه کردن نداره چون فوتبالیست نیستن بچه مایه دار هستن فقط پول میدن که بازی بکنن ازیازده نفر 5تا فوتبالیست هستن 6نفر بچه پولدارهستن الکی تو میدان میچرخن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی