کشتی تفریحی مایکل جردن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مایکل جردن اسطوره بسکتبال سال ۲۰۱۹ یک کشتی تفریحی زیبا خرید که از امکانات ویژه آن وجود یک زمین بسکتبال در عرشه است.

خبرورزشی - زندگی برای مایکل جردن که همواره در حال سفر در هوا و آب است، همچون نسیم در گردش است. اسطوره ۵۸ ساله شیکاگو بولز، صاحب قایق تفریحی بسیار لوکس و شگفت‌انگیزی است که ۶۰ میلیون پوند می‌ارزد. او این کشتی مجلل را در سال ۲۰۱۹ خریداری کرد و بلافاصله با دوستانش به جزیره سنت‌بارتز در دریای کارائیب رفت تا لذتش را ببرد.

کشتی سوپرلوکس مایکل جردن امکانات بی‌نظیری مانند جکوزی روی عرشه، سالن بدنسازی، و سالن غذاخوری حیرت‌انگیزی دارد. این کشتی به نام «جوی» دارای یک زمین بسکتبال کامل برای جردن است تا به مهمانانش نشان بدهد که هنوز هم در بسکتبال حرف‌هایی برای گفتن دارد.

کشتی تفریحی مایکل جردن

کشتی تفریحی مایکل جردن

مشخصات

جردن در سال ۲۰۱۵ تبدیل به اولین ورزشکار میلیاردر (به پوند) شد، و هنوز هم سالانه مبلغ ۱۲۰ میلیون پوند از برند «نایکی» می‌گیرد. بنابراین چنین موارد لوکسی همواره در سبد خرید جردن وجود دارد.

او مبلغ ۶۰ میلیون پوند برای خرید این قایق خرج کرد که در تمام ۵ عرشه‌اش امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. طول این قایق ۲۳۰ فوت است و دارای ۸ کابین شاهنشاهی است که همگی با آسانسور قابل دسترسی هستند. هرکدام با موزاییک‌های اقیانوسی، نورگیرها، و حمام‌هایی با پوشش گرانیتی تزئین شده‌اند و دوش‌های بارانی مخصوص به خود دارند. چشم‌انداز ۲۷۰ درجه‌ای از اقیانوس و عایق شیشه‌ای برای جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل، از دیگر خصوصیات داخلی این قایق است. حداکثر ۱۲ مهمان و ۱۹ خدمه می‌توانند همزمان در این قایق حضور داشته باشند. هزینه‌های جاری این قایق در هفته حدود ۶۰۰ هزار پوند است.

سفر در کشتی تفریحی شگفت‌انگیز مایکل جردن/ بسکتبال روی آب!/ تصاویر این کشتی شگفت‌انگیز را ببینید

کشتی تفریحی مایکل جردن

کشتی تفریحی مایکل جردن

کشتی تفریحی مایکل جردن

سرگرمی

اما جدا از اتاق‌های مجللش، این کشتی چیزهای بیشتری هم برای عرضه دارد. یک بار کامل و اتاق غذاخوری در این قایق تعبیه شده و جردن در طول سفرهایش در اقیانوس به بهترین سرآشپزها و بهترین سرو کننده‌های نوشیدنی‌ها پول‌های هنگفت می‌دهد تا از او و مهمانانش پذیرایی کنند. جکوزی روی عرشه هم به جردن این امکان را می‌دهد که در حین ریلکس کردن از تماشای مناظر جزایر کارائیب و سنت توماس لذت ببرد.

کشتی تفریحی مایکل جردن

کشتی تفریحی مایکل جردن

کشتی تفریحی مایکل جردن

با اینکه جردن در سال ۲۰۰۳ از بازی کردن در مسابقات NBA بازنشست شد، همچنان دوست دارد روی فرم باشد و از سیگار دوری میک‌ند. به همین دلیل در «جوی» سالن بدنسازی پیشرفته‌ای دارد. اما باورنکردنی‌ترین موردی که تا به حال در قایق تفریحی دیده‌ایم بدون شک زمین بسکتبال با مقیاس کامل است. می‌توانید مطمئن باشید که او به مهمانانش یادآوری می‌کند که بهترین بازیکن تاریخ در زمین بسکتبال کیست. همچنین ورزشکار دیروز و تاجر امروز می‌تواند به لطف سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته و ماهواره جلسات کاری خود را در قایق تفریحی‌اش برگزار کند.

کشتی تفریحی مایکل جردن

کشتی تفریحی مایکل جردن


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    RIP Kobe Bryant, روح كوبى برايانت هم شاد و قادش گرامى باد .
  • اسطوره IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    ممنون ازاین اطلاعاتی که دراختیارکاربران قرارمیدین خیلی جالب بود
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    این که چیزی نیست منم بعد25سال خدمت سایناخریدم
  • خو ش بحاشون IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    خوش ب حالشون
  • محسن IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    اگه یه وقت مشکلی براش پیش اومد یا مورد حمله دزدان دریابی قرار گرفت چکار میکنه؟
  • محمد از تهران IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    جالب است درایرانمان ورزشکار دست فروش و راننده آژانس است نداریم ازاین قبیل مواردواقعا جای تاسف
  • وحید IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    حیف که اچ ای وی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی