۳ پرسپولیسی و یک استقلالی؛ چهره‌های ناامیدکننده لیگ برتر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در بین تیم های مدعی این فصل چند ستاره برخلاف پیش بینی‌ها نمایش ضعیفی داشتند.

در فصل نقل و انتقالات تیم‌های مدعی فعالیت زیادی داشتند و خریدهایی انجام دادند که بتوانند قهرمان شوند. با این حال بعضی از این ستاره‌ها تا اینجای فصل نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و بدرخشند. در این گزارش می‌خواهیم عملکرد این نفرات را در تیم‌های مدعی این فصل بررسی کنیم.

شهریار مغانلو (سپاهان)

خرید جنجالی اصفهانی‌ها که فصل قبل عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت، در این فصل اصلا نتوانست رضایت هواداران و کادرفنی سپاهان را جلب کند. شهریار به غیر از ۲ گلی که مقابل نساجی زد ، در سایر بازی‌های این فصل با وجود حضور در ترکیب ثابت سپاهان ، دست خالی زمین را ترک کرد. در تیم سپاهان ، دانیال اسماعیلی فر عملکرد فوق العاده ای داشته و در همین بازی آخر تیمش مقابل گل گهر موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. گفتنی است هواداران سپاهان ، خرید گرانقیمت تیمشان را مدعی اصلی آقای گلی این فصل می‌دانستند ولی تا این هفته شهریار هنوز نتوانسته خودش را در حد مدعی آقای گلی نشان دهد.

۳ پرسپولیسی و یک استقلالی؛ چهره‌های ناامیدکننده لیگ برتر

محمدرضا خانزاده (گل گهر)

یکی از نقاط ضعف گل گهر در فصل قبل در خط دفاع بود.از همین رو قلعه نویی در تابستان به سراغ محمدرضا خانزاده رفت. مدافع مورد علاقه کی روش که مدت‌هاست به تیم ملی هم دعوت نمی‌شود، با قراردادی سنگین به گل گهر پیوست تا کمک حال این تیم در خط دفاع شود. با این حال خانزاده نتوانسته عملکرد خیلی خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد. در تیم گل گهر که صدرنشین فعلی لیگ محسوب می‌شود و یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آید، سعید صادقی وینگر این تیم فوق العاده کار کرده و یکی از بهترین‌های لیگ در این فصل بوده است.

۳ پرسپولیسی و یک استقلالی؛ چهره‌های ناامیدکننده لیگ برتر

امین قاسمی‌نژاد (استقلال)

امین ۳۴ ساله  تا آستانه پرسپولیسی شدن هم پیش رفت ولی وقتی با استقلال قرارداد بست ، کمک سرپرست وقت آبی‌ها مدعی شد ، این تیم دربی نقل و انتقالات را برده و بهترین مهره نقل و انتقالات را صید کرده است. قاسمی‌نژاد نه تنها گلی برای تیمش نزده ، بلکه به یک نیمکت نشین در استقلال تبدیل شده و بعضی‌ها معتقدند این بازیکن در نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد. اما برخلاف قاسمی‌نژاد که تبلیغ زیادی روی او شده بود، امیرحسین حسین زاده بهترین بازیکن فصل استقلال بود.‌هافبک ۲۰ ساله و تکنیکی آبی‌ها در این فصل درخشان ظاهر شده و همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

۳ پرسپولیسی و یک استقلالی؛ چهره‌های ناامیدکننده لیگ برتر

رضا اسدی (پرسپولیس)

بعد از اینکه نوراللهی از پرسپولیس رفت، خیلی‌ها نگران جانشین او در پرسپولیس بودند. تا اینکه مدیران پرسپولیس اسدی را جذب کردند و به قول خودشان شاه ماهی نقل و انتقالات را تور کردند.اسدی در چند بازی ابتدایی لیگ جدید فیکس بود ولی آنقدر ضعیف عمل کرد که صدای هواداران پرسپولیس هم درآمد و یحیی هم بلافاصله او را نیمکت نشین کرد. برخلاف پیشبینی‌ها که همه فکر می‌کردند اسدی ستاره پرسپولیس باشد، علی نعمتی بی حاشیه یکی از بهترین‌های پرسپولیس بوده و اکثر کارشناسان هم او را مورد تمجید قرار دادند.

۳پرسپولیسی و یک استقلالی؛چهره های ناامیدکننده لیگ برتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی