نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
۴ |
۳
واکنش علی دایی به کیفیت دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این که دربی شنبه زیبا نشد جنایت نبود اما ای کاش لااقل مربیان دو تیم این مسئله را می‌پذیرفتند.

وقتی یک روزنامه نگار دربی را نقد می‌کند می‌گویند عکس با شورت ورزشی ندارد و معلوم نیست به گربه لگد زده یا نه اما حالا این علی دایی است که دربی را از نظرفنی نقد می‌کند و خدا را شکر دایی هم با شورت ورزشی عکس دارد و هم به همه جای گربه لگد زده است!

علی دایی می‌گوید پرسپولیس و استقلال برای نباختن راهی میدان شده بودند که حرف کاملا درستی است. همین که دو تیم حتی یک موقعیت گلزنی هم نداشتند، نشان از درستی حرف دایی و سایر منتقدان دارد ولی دوشنبه شب دستیاران محترم مجیدی و گل محمدی طوری در تلویزیون از عملکرد تیمشان دفاع می‌کردند که هر کس نمی‌دانست فکر می‌کرد منظورشان بازی چند شب پیش بایرن مونیخ و دورتمند است و اعضای کادرفنی این دو تیم روی خط برنامه فوتبال برتر هستند!

این که دربی شنبه زیبا نشد جنایت نبود اما ای کاش لااقل مربیان دو تیم این مساله را می‌پذیرفتند والبته این نکته را هم در نظر می‌گرفتند که تعداد زیادی از مردم حتی اگر تعلقات رنگی داشته باشند، فوتبال را می‌فهمند و حرف مربیان و مسئولان دو تیم را هم گوش می‌کنند و این حرفها تحلیل می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    گل‌محمدی که سالهاست در تیمهای مختلف مربیگری کرده، اکثر جاها موفق بوده و مربی حرفه ای محسوب میشه این نصیحتو باید به اون دسته مربیان اینستاگرامی گفت که ارتش فحااااشی دارن و فکر میکنن با دو تا کتاب تاکتیک خوندن ،گواردیولا شدن !
    • صالح IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      گل محمدی در کدوم تیم موفق بوده و کدام جام رو کسب کرده ؟ جامهایی هم که در دوسال گذشته بدست آورده اسنپ کاپهایی بوده که امثال آذری جهرمی و بابا مسعود با هزار کثافت کاری به پرسپولیس تقدیم کردند .اگر گل محمدی موفق بوده این گوی و این میدان .
  • پرسپولیس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    به نظر من بار فنی داشت ولی نه برای بردن برای نباختن هر دوتا تیم هدف اول و آخرشون نباختن بود نه چیز دیگه یعنی اگه دوتا مربی اختیار داشتن دربی و برگزار نمیکردن میگفتن به هر تیم یه امتیاز بدن.
  • سواد IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    واقعيتش بار نيمكت سرمربيگري هم در پرسپوليس و بخصوص در استقلال بسيار سبك و كمتر شده است، ممكن است مشروعيت داشته باشند ولي بين آحاد مردم مقبوليت و جذابيت ندارند و يك اين مربيان يك نوع انتخاب رانتي و تحميلي و از پيش تعيين شده است لذا مقبوليت و جذابيتي نخواهد داشت مثل اينكه فردوسي پور را منع كنند و جايش فلاني ديگر نمي چسبد و دايي را منع كنند و فلاني ديگر نمي چسبد و موفق ترين مربي استقلال را دوركنند و جايش جوان بي تجربه براي بيننده نمي چسبد ارزش جايگاهها كمتر شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی