نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برای استقلال؛ این «۷» نحس است/ راه نجات آبی‌ها از پایان تلخ با فرهاد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد باید هر چه سریعتر اولین ۳ امتیاز لیگ برتری را به دست بیاورد تا دست کم برای مدتی شعله اعتراضات علیه روند نتایج تیم او خاموش شود.

استقلال در دربی تهران به نتیجه تساوی رسید تا آبی‌ها برای پنجمین هفته متوالی در گرفتن ۳ امتیاز ناکام باشند. اگرچه فرهاد مجیدی در این هفته‌ها بحث اشتباهات داوری را در نتایج این تیمتاثیرگذار دانسته است اما کم کم صدای اعتراض هواداران در فضای مجازی نسبت به نتایج استقلال شنیده میشود.

طی روزهای اخیر هم برخی از پیشکسوتان استقلال عملا شمشیر را از روی برای سرمربی جوان استقلال بسته اند تا زنگ خطر برای سرمربی آبی‌ها به صدا در آمده باشد. همه اینها یعنی فرهاد باید هر چه سریعتر اولین ۳ امتیاز لیگ برتری را به دست بیاوردتا دست کم برای مدتی شعله اعتراضات علیه روند نتایج تیم او خاموش شود.

برای این اتفاق هم بهترین فرصت برای فرهاد و شاگردانش دیدار برابر پیکان است. استقلال در صورتی که موفق نشود از بازی برابر پیکان برنده خارج شود برای ششمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده است.

فراموش نکنیم آبی‌ها باید در هفته دهم برابر سپاهان مدعی قرار بگیرند. تیمی که حتی بردن آن در آزادی هم سخت به نظر می‌رسد. آیا فرهاد و تیمش با گرفتن ۳ امتیاز بازی برابر پیکان به ناکامی‌های ۵ هفته اخیر استقلال پایان می‌دهد تا اینکه احتمال دارد آبی‌ها با ناکامی دوباره برابر تیم مجتبی حسنی به مصاف سپاهان بروند.

دیداری که شاید مجیدی را با «نحس ترین ۷ » دوران حرفه ای اش مواجه کند. در صورت ناکامی استقلال در دو بازی آینده رکورد نبردن آبی‌ها در لیگ برتر به ۷ بازی خواهد رسید. رکوردی که شاید سرنوشت مجیدی روی نیمکت استقلال را تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    واقعا هجمه بر سر مجیدی زیاد است که یه امر طبیعی است! اما در صورت تساوی یا باخت در برابر پیکان چه اتفاقی قرار است بیوفتد؟! استقلال باید پیکان را با هر روشی که میتواند ببرد والا هجمه ای که الان بر دوش مجیدی است چندین برابر خواهدشد و بعید است مخالفانش اجازه کار به او دهند..خب همه ما تشنه نتیجه ایم اما با زدن تیم چیزی درست نمیشود! استقلال در ادامه پنج بازی به شدت سخت و نفسگیر دارد باس به فرم ایده آلش برسد والا در این بازیها هیچ امتیازی نصیبمان نخواهد شد..
    • مجتبی هاشمی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      یه جوری میگن هجمه اعتراضی هواداران که آدم فکر میکنه همه ریختن تو خیابونا.وضعیت استقلال که بهتر از سپاهان و پرسپولیس .هم زیبا تر بازی میکنه هم تا اینجا باخت نداشته ،فقط سه امتیاز با صدر فاصله داره که با این نحوه بازی کردن قابل جبران.در بین طرفدارا ندیدم کسی راضی به برکناری فرهاد باشه.شاید فضا سازی ارتش مجازی سرخ که محمود خان همیشه میگفت.تمرکز تیم و بهم میریزن با این شایعات.هوادار آگاه باش
  • جانشین گل محمدی کیست ؟ IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    والله اینجور که تابحال بازیها رو دیدیم اوضاع گل محمدی با اون همه بازیکن شش دانگ و با سابقه از بقیه مربیها خرابتره حالا این خبرنگاران چرا اینقدر فرهاد مجیدی و استقلال براشون اهمیت پیداکرده و تا زیر میکروسکوپ هم همراهیشون میکنن خدا عالمه شاید هم از علاقه باشه نه ؟؟؟!!!!!
  • کامی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    به بازی با سپاهان نمیرسه مجیدی همین هفته اخراجه کافیه رکورده تساویرو بزنی با مساوی با پیکان.دیگه چه قد هرس بخوره هوادار.اخه پنج تا مساوی با تیمایه معمولیه داغون.ده امتیازه مفت تا الان از دست دادی .ده امتییییییاز
  • 4444 همیشه آبی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    سرمربیگری استقلال برای فرهاد خیلی زیاده اگه تجربه هم داشت بازم اینکاره نبود سرمربی بزرگ باید هم شخصیت قوی داشته باشه و هم توانایی فنی بالا. شخصیت قوی یعنی اینکه مدیریت بالایی داشته باشه و بتونه ستاره‌ها رو کنترل کنه ضمنا روانشناس خوبی باشه و برای بازیکن و هوادار و رقیب و داور و فدراسیون احترام قائل باشه و بتونه با همه تعامل کنه.توانایی فنی بالا یعنی تمریناتش باکیفیت باشه مهره‌چینیش منطقی و به‌جا باشه و تعویضها و بازیخونیش حسابشده و دقیق باشه دستیارهای قوی داشته باشه،بازی تیم خود و حریف آینده رو بازی به بازی به صورت موثر و با ارائه راهکار فنی آنالیز کنه،روی تمام پستها و زوجها و مثلثهای داخل زمین،یونیت دفاعی و یونیت هجومی با وسواس برنامه‌ریزی کنه از همه مهمتر اینکه بازیکن رو درست راهنمایی کنه و سیاه‌بازی درنیاره چون بعد یه مدت بازیکنا میفهمن سیاه‌بازه و خودش سیاه میشه البته مربی ایرانی چون فنیش ضعیفه و صداقت نداره مجبوره سیاه کنه و سیاه بشه!مشکل بازیکنامون مثل بقیه جامعه پایین بودن هو‌ش‌میان‌فردیه(EQ) یعنی هیجان لازم برای درست انجام دادن کارمون رو نداریم(اسکوچیچ دقیقا همینو میخواست بگه)
  • مهدی IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    من نمیدونم شما هر نظری ازتون بفرست حتما باید اسم پرسپولیس دو آقای گل محمدی رو حتما بیارید اولا مجیدی دلال امسال هر بازیکنی از هرجایی که خواست گرفت آورد بعد اول فصل هم به به و چه چه همه کیسه کشا به راه بود حالا که نتونسته با یه دوجین بازیکن نتیجه بگیره بند کردی به گل محمدی خوب که چی گل محمدی امسال سه تا بازیکن های خوبش رو از دست داد کنعانی نوراللهی و مغالو بعد هر بازیکنی هم که جاشون گرفت از لیست دوم یا سوم بودن بعد هم گل محمدی تا الان بد نبوده خیلی هم خوب نتیجه گرفته این تازه الان هست که هنوز این بازیکن های جدید توی تیم جا نیفتادن وقتی جا بیافتن که دیگه مجیدی و تیمش به گرد پاش هم نمیرسن شما اگر میخواستی مثال بزنی باید سپاهان رو مثال میزدی برادر من الته آین نشونه اینه که خوب جاییتون رو عشقپولیس سوزونده و اصلا هم طاقت ششمین قهرمانی رو هم نداری تازه دیگه الان به قول خودتون سلطانی‌فر هم که نیست حالا چرت پایینی با این همه رسیدگی و امکانات و پول ای خدا هیچ وقت هیج تیمی رو اینجور خار نکنه البته تیمی که دستش تو جیب همه میره مخصوصا بیت المال میشه همین
  • بهمن حسین پور IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    انصافن دوسه بازی اول استقلال خیلی از بازیهای پرسپولیس ساده تربودن اما چقدر فشار به یحیا اوردن البته حال پرسپولیس درپایان نیم فصل خیلی بهتراز اس اس میشه حتا اگر پرس سپاهانو ببره یا مساوی بکنه پرس قهرمان نیم فصل هم میشه چون اس وسپاهان هردو بازیها شون از پرس سخت ترن کافیه پنجره پرس بازبشه که داره میشه وپرس باردیگر اوج خواهدگرفت واس کافیه از دوبازی هفته 9 و10 نتیجه نگیره کار آغا فرهاد و اس امسال هم تموم میشه وبا آجرلو اخراج میشه
  • حسین IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    اتفاقا بهترین کار اعتماد کردنه حداقل تا نیم فصل
  • 6 IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    كلا اعداد كه مال ما شد از 3 تا شيش مقدس در قرق ماست . مونده 7 كه خودش با دست خودش اونو تقديم ما ميكنه خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی