نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۷۰
ببینید| فرصت‌سوزی وحشتناک طارمی و تک به تک شدن با اوبلاک/ حمله هواداران به ستاره ایرانی؛ یک تنه باعث باخت ما شدی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

رویاپردازی پورتو و طارمی با شکست سنگین در بازی پایانی دور گروهی به پایان رسید. فیلم تک به تک طارمی با اوبلاک را ببینید.

دیدار تیم های پورتو و اتلتیکو مادرید که یکی از حساس ترین بازی های شب اول هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود از ساعت ۲۳:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه دراگوی پرتغال آغاز شد؛ جایی که هواداران تیم میزبان آمده بودند تا جشن صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را برپا کنند.

با توجه به شرایط گروه و به جز لیورپول که پیش از این صعودش را به عنوان تیم اول گروه B قطعی کرده بود، هر سه تیم دیگر شانس صعود داشتند و همین موضوع به جذابیت کار افزوده بود. در این میان اما پورتو با ۵ امتیاز، شانس بیشتری نسبت به میلان و اتلتیکو داشت و تنها اتفاقی که می توانست مانع از صعود این تیم شود، شکست در بازی بود.

شاگردان کونسیسائو کار را تهاجمی شروع کردند و امید اول گلزنی شان در این دیدار کسی نبود جز مهدی طارمی که در بازی رفت موفق به باز کردن دروازه تیم اسپانیایی شده بود اما داور این گل به تصمیم داور مردود شده بود؛ تصمیمی که بسیار بحث برانگیز بود و خیلی ها آن را اشتباه می دانستند.

اگر همین یک گل طارمی مقابل اتلتیکو پذیرفته می شد، پورتو دغدغه ای از بابت صعود در هفته پایانی دور گروهی نداشت و می توانست با ۷ امتیاز و با دردسر کمتر راهی دور حذفی شود. 

ببینید| فرصت‌سوزی وحشتناک طارمی/ واکنش تلخ مهدی/ حمله هواداران به ستاره ایرانی؛ یک تنه باعث باخت ما شدی

در چنین شرایطی، مهدی طارمی انگیزه بسیار بالایی داشت تا بتواند در بازی برگشت دروازه شاگردان سیمئونه را باز کند؛ کاری که با وجود دژ مستحکم مادریدی ها بسیار سخت بود اما هواداران پورتو امید زیادی به گلزنی ستاره ایرانی شان داشتند که با گلزنی مقابل تیم های بزرگی چون چلسی، یووه و لیورپول نشان داده بود که مرد روزهای سخت است.

او با گلزنی مقابل اتلتیکو می توانست از علی دایی سبقت گرفته و عنوان دومین گلزن برتر فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اروپا را به تنهایی صاحب شود.

پاس بلند په په از میانه زمین و اشتباه مدافعان اتلتیکو و کاراسکو باعث شد تا اوتاویو با هوشیاری و سرعت عمل مثال زدنی خود توپ را در گوشه محوطه جریمه ربوده و با یک پاس در عرض زمینی، مهدی طارمی را در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی کند؛ ملی پوش ایرانی پورتو که بارها شم گلزنی بالای خود را با گل کردن چنین توپ هایی نشان داده بود، با اعتماد به نفسی بالا به توپ ضربه زد اما شوت سر ضرب او دقت کافی را نداشت و در میان بهت هواداران پورتو که خود را آماده جشن گل کرده بودند، از بالای دروازه راهی اوت شد.

ببینید| فرصت‌سوزی وحشتناک طارمی/ واکنش تلخ مهدی/ حمله هواداران به ستاره ایرانی؛ یک تنه باعث باخت ما شدی

چهره مهدی طارمی بعد از هدر دادن این توپ بسیار دیدنی بود؛ او که باورش نمی شد چنین موقعیتی را از دست داده است، دستانش را روی صورت خود گرفته و افسوس خورد. مهدی تنها چند دقیقه بعد یک فرصت طلایی برای جبران این صحنه را به دست آورد؛ فرصتی که به مراتب بهتر از موقعیت قبلی هم بود.

در دقیقه ۵۲  بازی مهدی طارمی در سمت راست محوطه جریمه حریف و در شرایطی که با اوبلاک تک به تک شده بود، به توپ ضربه زد اما شوت زمینی او را دروازه بان اتلتیکو با پا دور کرد تا مهدی در حالی که افسوس از دست دادن این موقعیت را می خورد، توپ را تا خروج از خط طولی مشایعت کند.

ببینید| فرصت‌سوزی وحشتناک طارمی/ واکنش تلخ مهدی/ حمله هواداران به ستاره ایرانی؛ یک تنه باعث باخت ما شدی

پنج دقیقه بعد از موقعیت دومی که طارمی از دست داد، دروازه پورتو باز شد؛ گل اتلتیکو را در حالی که گریزمان به ثمر رساند که رد پایی هم از طارمی در این گل دیده می شود. در دقیقه ۵۶ بازی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین به روی دروازه پورتو، به سر طارمی سابیده شد و پس از برخورد به پای گریزمان تبدیل به گل شد تا شب بد طارمی، بدتر شود.

ببینید| فرصت‌سوزی وحشتناک طارمی/ واکنش تلخ مهدی/ حمله هواداران به ستاره ایرانی؛ یک تنه باعث باخت ما شدی

در ادامه بازی و در حالی که جنجال به اوج رسیده و یک بازیکن اتلتیکو هم از زمین اخراج شد، پورتو دامنه حملات خود را وسیع تر کرد و با سه تغییر در پی جبران گل خورده بود. یکی از این تغییرات، خروج مهدی طارمی از میدان و ورود تونی به جای او بود. این تغییر البته حاصلی برای پورتو نداشت و این تیم نه تنها گل خورده را جبران نکرد بلکه دو گل دیگر هم خورد تا با شکست سه بر یک مقابل اتلتیکو مادرید، رویاپردازی طارمی و تیمش درلیگ قهرمانان اروپا برخلاف فصل گذشته خیلی زود به پایان برسد.

فرصت سوزی طارمی را در ویدیوی زیر ببینید:

سایت پرتغالی آبولا در مورد بازی نوشت: «اژدها (پورتو) فقط باید از خودش گله‌مند باشد، بابت از دست دادن موقعیتها در نیمه اول و ابتدای نیمه دوم. پورتو یک بازی هجومی و منسجم را ارائه کرد اما فاقد یک تمام کننده سطح بالا بود و این نکته با دو موقعیتی که طارمی در نیمه دوم از دست داد بیشتر خودنمایی کرد. »

انتقادها از طارمی هم در جریان نیمه دوم و هم بعد از آن در توئیتر به اوج رسید. این‌ها بخشی از توئیت های هواداران پورتو است:

- الان وقتشه که طارمی رو از بازی بیرون بکشیم. ما باید گل بزنیم و نمی توانیم موقعیتهای بیشتری را اینطور هدر بدهیم!

- طارمی؟! چرا پوتو نباید یک مهاجم بزرگ داشته باشه!

- تقصیر سرجیو (کونسیسائو) نیست. او نمی تواند توپ را وارد دروازه کند. طارمی و اوانیلسون عملا بی استفاده هستند.

انتقاد شدید هواداران پورتو از عملکرد طارمی مقابل اتلتیکومادرید/ یک تنه باعث باخت پورتو شد!

- طارمی امروز بمب ترکاند. او دو موقعیت گل خوب را از دست داد و  زمانی که اتلتیکو گل زد پورتو دیگر نتوانست آن را جبران کند.

- ایا من تنها کسی هستم که فکر می‌کنم طارمی باید چند بازی روی نیمکت بنشیند؟ او خسته به نظر می‌رسد و تبدیل شده به یک بازیکن کند که قدرت تمام کنندگی را از دست داده. در پست او، ما فابیو ویریرا را داریم که باید به او فرصت بازی کردن داده شود.

انتقاد شدید هواداران پورتو از عملکرد طارمی مقابل اتلتیکومادرید/ یک تنه باعث باخت پورتو شد!

- طارمی طوری بازی می کند که دلمان برای موسی مارگا تنگ شود. گلهای چرکی می زد اما در هر حال گل می زد.

- اوانیلسون مقابل میلان، اوتاویو مقابل لیورپول و طارمی مقابل میلان. گلهایی که باید زده می‌شدند اما هدر رقتند.

- طارمی یک تنه باعث باخت ما در این بازی شد، وحشتناک!

انتقاد شدید هواداران پورتو از عملکرد طارمی مقابل اتلتیکومادرید/ یک تنه باعث باخت پورتو شد!

عملکرد طارمی سوژه‌ای برای بحث و جدل بین هواداران پورتو شده بود چرا که عده‌ای از انها و البته تعدادی از کاربران ایرانی که به زبان انگلیسی توئیت می‌کنند در دفاع از طارمی به بازیهای قبلی او و گلهای مهمی که او برای پورتو به ثمر رسانده، اشاره می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    نمی دونم من اینو احساس می کنم یا برا همه همین طوره نمی دونم چرا لحن این صحبت های هوادارا بیشتر شبیه لحن ایرانیاس شاید از ترجمس نمی دونم
    • پویان IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      آخه یکی نیس به این ها بگه که همون چندتا فرصت مهدی رو دروازه حریف ایجاد کرد در ضمن شما بازیکنتون خل تشریف داره ک الکی باعث شد اخراج بشه که پورتو نتونه تو سی دقیقه برتری عددی داشته باشه
    • ع.شرقی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      همش تقصیر بابا مسعوده....
    • محمد RU ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      حالا فهمیدید که برای چی مربی تیم ملی گفته بود که بازیکنان ایرانی هشیاری ندارند.
  • آرش IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    والا اولین موقیعت پاس نبود شوت بود،فوتبالیست ها میدونن
    • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      6 تا بازی تو لیگ پرتغال گل نزده اینجا هم که دوتا موقعیت خوبو خراب کرد و رو گل اول اتلتیکو هم تاثیرگذار بود به نظرم دیگه قصه طارمی با پورتو به سر رسیده
    • جواد خیابانی DE ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      طارمی همین جوری هست اونجایی که باید گل برن گل ننی زنه . اسون ترین تکپ را خراب می کنه . یک جوری کمر تیم را مشکونه که بروس لی هم نمی تونست بشکونه .
  • محسن IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    طارمی استاد خودزنیه، با صحبت در مورد سرمربی تیم ملی، خودشو به حاشیه برد و تمرکز خودش رو از دست داد. علاوه بر تاکتیک پذیر نبودن بازیکنان ایرانی که همیشه وجود داشته و اون بخاطر عدم کار آکادمیک از سنین پایین هست باید رفتار غیر حرفه ای رو هم بهش اضافه کرد که بخاطر عدم آموزش مناسب هست. در کل حتما خیریتی بوده
    • صامت IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      دقیقا.فوتبالیست بایددویست درصدهوش وحواسش پی تمرین وبازی باشه .وقتی حواسش ازکارخوش پرت بشه تمرکزش راازدست میده وافت میکنه.کاش یکی به این پسرخوب میگفت که توچکاره ای که جواب سرمربی رامی دهی؟سروزبان دارترازتو پیدانمیشه؟ تو وکیل فوتبال ایرانی؟ سرمربی یه چیزی گفته .درست یانادرست؟توچراجوابش ارمیدهی؟ ماشالا فنونی زاده وامیرحسسن صادقی و....هستندکه جواب بدند.توگه جواب ندی مربی اسمت ارخط میزنه وحاشیه شروع میشه.درگیرحاشیه هم که شدی توانایی ت پایین میاد.کاش یکی ازاونهایی که خیرخاهش هستند بهش تذکربدهند که پسرخوب سرت راپایین بندازووفوتبالت رابازی کن
    • سیدرضا US ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      اتفاقا امیرحسین و مهدی فنونی در زمان ملی پوش بودن از بی حاشیه ترین بازیکنهای ملی محسوب میشدن ، برعکس محرمی ، کرمانی ، عزیزی ، عابدزاده ،شاهرودی ، علی کریمی تیم ملی حتی یک بازیکن پیدا نمیکنی که استقلالی باشه و حاشیه ساز شده باشه یا اگرهم باشه تعدادشون قابل قیاس با قرمزای حاشیه ساز ملی نیست . البته یک بار جناب ممد مایلی بخاطر بازی تخته !!!!!!صادقی رواز تیم ملی امید خط زد
    • منطقی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      پول دوستی ،علاقه زیاد به موآرایی،خوشگذرانی،خودنمایی،بی ظرفیتی،عقل کل بودن.... فوتبالیستای ایرانی کلی خصوصیت دارند که از فوتبالمان سرتره
    • شهروند IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      واقعا جناب 《منطقی 》حرف حق را زدی .....به هیچ چیز جز همان پول دوستی وخوشگذرانی بازار گردی ...فکر نمیکنند.
  • اکبر IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    تو موقعیت اول که از دست رفت توپ پله شد مهدی هم نتونست خوب به توپ ضربه بزنه باید کاملا رو زمین پاس میداد
  • ناصر CA ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    کسی که تیم ملی کشورش برایش اهمیت ندارد بهتر از این نمیشود
    • فضایی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      چی میگی باو هیچی از فوتبال حالیت ن نیشت فقط حرفتونه دیگه موقعیت اول که هیچی وللش کن یه پاس کاملااا بد یی دقت موقعیت دوم هم که دیگه تقصیر خودش بود متونست بالاتر بزنه
  • علی ماهی ‏ Glyptothorax alidaeii AU ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    چهارتا گل زد تو پورتو فکر کرد رونالدو شده جو گرفتش به اسکوچیچ گیر داد. فقط خودشو وارد حاشیه کرد و روز به روز داره افت میکنه. این آدم بشو نیست اینه فرق بازیکن بزرگ و بازیکن دوزاری.
  • ابراهیم IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    تبریک به اسکوچیچ خوب تونست طارمی رو یه تنه نابود کنه
    • هموطن IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      طارمی را اسکوچیچ نابود نکرد، طارمی را فرگوسن های وطنی که به خاطر حسادت به اسکوچیج به اشتباه از طارمی حمایت کردند نابود کردند
  • علی ماهی ‏ Glyptothorax alidaeii AU ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    خیریتی بوده ...خخخخخخ
  • رئال مادرید IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    نباید هوادارا اون کارو میکردن درسته البته معلومه عصبانی میشن ولی نباید حمله میکردن و برای هر بازیکنی اشتباه پیش میاد
  • مهدی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    بازیکن خیلی خوبیه ولی فکر می کنم طارمی از زمانی که برای خودش تو تیم ملی حاشیه درست کرد فوتباله خودش رو هم برد تو حاشیه
  • حسین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    از ی آدم بی جنبه انتظار بیشتری نیست حتما خیریتی توش بوده
  • فرشید شهیدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    ستاره‌ای که حاشیه‌ساز و حاشیه‌باز باشه، ستاره نیست، چون قابل اتکا نیست. دائم می‌ره پشت ابر حاشیه‌ها.
  • مسعود کامنت IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    امیدوارم دیگه خودزنی نکنه و خودشو وارد حاشیه نکنه . از وقتی در مورد تیم ملی صحبت کرد و اسکوچیچ دعوتش نکرد تمرکزش بهم خورده. البته که پاس موقعیت اول ضرب زیادی داشت و طارمی هم قبل پاس تصمیم شوت زنی رو گرفته بود. این جور پاس های با ضرب بالا رو نمی شه یه ضرب گلش کرد و اصلا شدنی نیست وقتی هم که از قبل تصمیم کاریو داشته باشی نمیشه در لحظه تصمیمو عوض کرد. اما در کل افت داشته اونم دقیقا بعد اون جریانات . این جور حاشیه ها اول از همه به خود بازیکن صدمه می زنه. امیدوارم مشکل حل شه.
  • فرساد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    مهدی واقعا تک به تک و باید گل میکرد بعضی وقتا یه توپایی و گل میزنه ادم شاخ درمیاره بعضی وقتها هم...بخدا این بازیا پله صعود یه بازیکنه..تیمشون اصن حرفه ایی عمل نکرد..ولی خط دفاع پورتو خیلی سوراخه
  • اردلان FR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    من اروپا زیاد میرم و وقتی می فهمند ایرانی هستیم یک جور دیگه برخورد میشه باهامون .من خیلی در این مورد پرسیدم و دو تا دلیل هست که خارجی ها بهش اشاره میکنند مهمترینش همین کامنت گذاشتن ایرانی های بی طرفیت و ندید پدید تو صفحات معروف و ّشبکه های اجتماعی هست که واقعا آبروریزیه و بعدی هم حرکات ایرانی ها تو کنسرت ها و فرودگاه ها و مکان های اجتماعی هست که نگم برات که چه کارایی که نمیکنند که هیچ آدمی از کشورهای عربی یا افغان و پاکستانی و هندی و ..... هبچ ملیت دیگه ای این حرکات رو نمیکنند ففط ادعای تمدن ۷هزار ساله داریم .بخدا این کامنتا خیلی لطمه میزنه به اعتبار ایرانی ها
    • اورست IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      منم اروپا زیاد رفتم و کاملا این چرندی که گفتی تکذیب میکنم که فقط می خوای خودزنی کنی رفتار خارجیا با افرادی که از یه کشور دیگه میان همیشه این جوریه فرقی هم نمی کنه کجایی باشی تازه کشورایی مث لهستان ایتالیا کرواسی و... خیلی هم با ایرانیا خوبن بی خود فاز مارکو پولو بر ندار
    • سینا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      احسنت بر تو داداش من، صد درصد حق با توئه و حرف کاملا درستی زدی. واقعا بی شخصیت ترین حرکت ها رو توی فضای مجازی مردم ما دارند.
    • مرتضی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      قول میدم هیچ کدام از شما تا شنگول اباد هم نرفتین ،،... اروپا؟
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    خراب کردن موقعیت های گل از سوی طارمی مسبوق به سابقس ومتأسفانه دیدیم درجام جهانی مقابل پرتقال موقعیت ۱۰۰ درصد رو به بیرون زد درکل مهاجمی کند که از تکنیک لازم برخوردارنیست ورفته رفته شرایط برایش دشوار وتبدیل به بازیکنی نیمکت نشین خواهدشد متاسفانه واین یعنی افول طارمی.
  • احمدی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    أمان از حاشیه أمان از حاشیه أمان از حاشیه این جناب پرفسور حالا میفهمد که بجای موضعگیری مغرورانه باید بر روی خودش تمرکز کند. حالا هم تیم ملی ضرر کرد هم خود طارمی و شاید دیگر نتواند به اوج خودش برگردد.
  • رضادشتابی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    طارمی وامثال او بچه صفت وبی جنبه هستندزودخودراگم میکنندمغرورمیشوندکه نعوذبالله خالق خودراهم قبول ندارند,افرادبی جنبه لایق بزرگ شدن وبزرگ بودن ندارنددرهمه کارهادخالت میکند جایگاه خودرانمیشناسدونخواهدشناخت,غیرازازمون ترکمن در بین بازیکنان فعلی من بازیکن حرفه ای ندیدم,متواضعترین حرفه ای ترین کم حاشیه ترین بازیکن تیم ملی راسردار یافتم که واقعاباید دریک خانواده بااصالت تربیت شده باشدکه انسان ازوجودش لذ ت میبرد,چه گل بزندچه نزند,عزیزدل هست,بعضی ایرانیهافکرمیکنندلژیونرشدن یعنی به اوج رسبدن ,اینطورنیست وبه تمام اخلاق پشت پامیزنندبیرالوندوطارمیها بدانندباعث شناخت انهافقط تیم ملی ا ست وازقدیمیها چون حسن روشن قلیچ مرحوم حجازی خدادادعابدزاده باقری یادبگیرندانتخاب سدن درتیم ملی لیا قت میخواهداماباید منبعد فدراسیون پس ازتست اخلاق وجنبه داشتن وموفقیت دران احازه ورودبه تیم ملی داشته باشند باز یکن بی جنبه که جایگاهش نمیشناسدزیادحرف میزنددرتیم ملی راه ندهیدباید منبعد داشتن صلاحیت روحی روانی بازیکن درفدراسیون وپزشک تاییدشودسپس جوازورودبه تیم ملی داده شود, بایدیک قانون شود,به صورت مکتوب نوشته امضابگیرید
    • سیدرضا US ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      جانم وحید قلیچ تیم ملی؟؟؟؟؟؟منظورت همون دوسه تا بازی تدارکاتی هست که زمان پروین دعوت شدو ذخیره بود؟ شایدم منظورت پرویز قلیچ خانی باشه که اونو موافقم ، بهترین هافبک تاریخ تیم ملی بود
    • شهرام IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      باشه!میخای توروبزاریم انتخاب کنی!وضعیت اجتماعی ورفتارحکومت،هممون روپرخاشگر وکم جنبه کرده%این واقعیته،بخاطرآقازاده ها مردم عصبین وخب حق هم دارن،اما تروخشک میسوزن....
  • مکتب هوچی گری IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    طارمی همیشه همین بوده و این نشون میده چقدر تاکتیک پذیر است ! کلا آدم پر نوسان ، کم ظرفیت و بی جنبه ای است و نمیشه روش حساب کرد .
  • امین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    متاسفانه بازیکنان ایرانی بعدازمدتی افت میکننداحتمالابخاطربی ظرفیتی اونهاست وغرورکاذب چرابایدمثل امثال صلاح نباشند.....؟
    • اورست IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      این کلمه چرا چندین ساله که از زبون هوادارای ایرانی نمی افته می خوای بدونی چرا چون وقتی یه استعداد تو ایران کشف میشه باید یا لنگ بره یا کیسه و باید تا ۲۴ یا ۲۵ سالگی تو ایران بمونن تا وقتی پیر شدن اونوقت تازه راهشون باز بشه به اروپا تا تازه یکم حرفه ای بشن ولی وقتی حرف تعصب وسط باشه باید هم از تیمایی که استعداد خراب می کنن دفا بشه اگه راست میگن تو سن کم بازیکن ترانسفر کنن اروپا مث دلفی و صیادمنش (که البته با پافشاری خودش رفت اروپا وگرنه تا همین الان تو کیسه بود) اونا فوتبال حرفه ای رو درست یاد می گیرن همون محمد صلاح هم تو سن کم لژیونر شد اما گناه اکثر فوتبالیست های ایرانی اینه که گیر لنگ و کیسه افتادن حالام اگه تعصب کورکورانه نداری بشینید فکر کنید اگرم تعصب کورتون کرده هر چقد دلتون می خواد دیسلایک بدید برام اصلا مهم نیست
    • یه ایرانی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      می تونستی بدون توهین بگی آبی و قرمز! مطمئن باش از خداشونه که بیان یکی از این دوتیم، حالا تو دلت واسشون می سوزه؟ خوب اگر انقد زرنگن برن همونجا که یوخت هدر نرن!!!
    • اورست IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      دوستم متاسفانه باید بهتون بگم احترام مال تیمای با اصالت و حرفه ایه نه تیمایی که از حرفه ای بودن فقط اسم در کردن
    • اورست IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      مثلا جهانبخش اتفاقا جهانبخش زرنگی کرد که حتی با لنگ(یا به قول شما قرمز) به توافق هم رسیده بود ولی وقتی دید نایخمن بهش پیشنهاد داده صبر نکرد و لژیونر شد وگرنه شک نکن جا این که سر از برایتون و فاینورد در بیاره یا سیرک برتر مونده بود یا نهایتا لیگای عربی رفته بود نمونه مشابه ترابی که تو ۱۹ سالگی نزاشتن بره آژاکس الان با این سنو سال مونده جایی که دیگه شانس دیده شدن نداره حالا کدوم بازیکن حرفه ای از خداشه بره تو اون دوتا تیم؟!
  • علی رضا sss IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    تا امروز هم کار بزرگی کرده یادمان باشد با گلهای مهمی که طارمی برای تیم ملی زد لذت بردیم و مهاجم اصلی تیم ملی است و مطمئنن روز به روز باتجربه تر میشه
  • جواد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    همه بد بودن توپورتو.دفاع ایقد بد بود که گریزلی به راحتی گل زد عین آب خوردن گل دوم پپه جاموند به هرحال همه بازیکنای دنیا چه خوب چه بد روزهای متفاوتی دارن انشالله که این روزهای بدش زوتر سپری بشن ودوباره بیاد به اوج مربی با اون تعویض افتضاحش تیم اتلتیکو اخراجی داد چه دلیلی داشت اوناهم بدن بازیکن کم تجربه
  • شاهین رضایی US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    سق سیاه جواد خیابانی فوتبال ایران را نابود خواهد کرد، این را از گزارشگری حذف کنید ، این حرف من نیست، از سه نفر آدم کرامت دار پرسیدم که این خیابانی روح پلیدی دارد و از هر کس و هر چیز طرفداری کند ، چون روحش بسیار پلید است ، آن مورد را نابود خواهد کرد، حتا اگر کشور ایران باشید ، متأسفانه بسیاری از مسئولین به این امر اشراف دارند و به جهت نابودی سرزمین ما، با این همه چرند و مزخرفی که این به ظاهر آدم می گوید اورا حفظ کرده اند ، شما را به خدا حرفم را جدی بگیرید و او را حذف کنید ، اسمش هم نکبت می آورد ، سعی کنید کمتر اسم نحس این موجود پلید را بیاورید ، خداوند ایران را از نگاه پلید این موجود سفاک در امان دارد ، آمین.
  • محسن IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    سلام تکنیک یک امر ذاتی است. از یک بازیکن تا بازیکنی دیگر متفاوت است و نیاز به آموزش ندارد. بخشی از ویژگی های اکتسابی یک فرد در طول زندگی است. اما تاکتیک یک امر غیر ذاتی است و نیاز به آموزش دارد. علم یک مربی برای آموزش بازیکنان کافی نیست، بلکه امکانات به روز و حرفه ای را نیز می طلبد. جناب آقای طارمی: مشخصا مربی تیم ملی حرف اشتباهی در مورد شما زده. صحبت های او از اساس غلط بود. اما آیا شما کار صحیحی کردید که پاسخ ایشان را دادید؟ خیر، کار شما هم اشتباه بود. البته ظاهرا تعداد بازیکنانی که از این سخنان ناراحت شدند، بیش از اینها بودند و شما تنها قربانی آن. لطفا برای گل زدن مجدد، دیگر به گل زدن فکر نکنید. هرچه بیشتر به آن فکر کنید، فقط استرس شما را افزایش خواهد داد.
  • ا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    باور کنید طارمی همون موقع هم که تو پرسپولیس بود از هر پنج موقعیتی که مسلمان براش میساخت یکی رو به زور گل میکرد
  • محمد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    پوووووف حالا همه کارشناس شدن
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    غرور و تکبر و خود بزرگ بینی نتیجه‌اش میشه این، اون از وضعیت‌اش تو تیم ملی، این هم وضعیت‌اش تو باشگاه!
  • Matino IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    اولا اتلتیکو تیم کمی نیس،ثانیا پورتو لیگ اروپا براش بهترع ، مطمئنم مهدی اونجا راحت تر بازی میکنه، البت اگه مربی بهش فرصت بده!
  • Jabar98 IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    ولا همین طارمی اگه تهرانی بود چنان طرفش میگرفتید که نگو حالا این بودین و تو مغز پوکتون فرو کنید که مهدی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران هست بلاخره هر بازیکنی روزهای خوب بد داره و مهدی باز باعث افتخار ما بوشهری ها میشه
  • بهمن IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    طارمی بعد از منچستر و تراختور سوم،مهدی بیجنبه
  • یحیی DE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    درود برهمه بچه های جنوب مخصوصا بوشهری های عزیز
  • جواد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    به نظرمن بازیکن خوبیه توتاریخ فوتبال ایران کمتر بازیکنی تو این سطح تونسته بدرخشهم ما زحماتی که برای تیم ملی کشیده فراموش نمیکنیم
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    سردار مهاجمه طارمی هافبک وقتی تیم مهاجم تمام نداره این مشکلات پیش میاد گل زدن وظیفه دوم اونه خوب بازی میکنه سطح توقع ما بالا رفته
  • علی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    از این حرکت ها توی جام جهانی گذشته هم کم ندیدیم
  • ابولفضل IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    بقیه چیکار کردن دفاع بدترین اشتباهات کرد مگه میشه یه مهاجم دوتا پاس بهش برسه گل بزنه تیم اصلا برنامه ای نداشت رونالدو مسی ده تا موقعیت از دست میدن دوتا گل میزنن طارمی اومد بیرون تیم ضعیف تر شد
  • Hesqm IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    از ماست که بر ماست،مهدی طارمی خان.وقتی یکدفعه هنه چیز واسه اوج گرفتن یک شبه آماده میشه،،اگر نتونی فروتن باشی،تکبرت باهمون سرعت،بلکم بیشتر میزندت زمین. قبلا یکبار با خودبزرگ بینی و خودخواهی باعث محرومیت وحشتناک انتقالات پرسپولیس شدی،مردم بخشیدنت،اما حالا خودتو بزرگتراز تیم ملی میبینی،تیم ملی فوتبالی که تنها دلخوشی ،خیلی از مردم رنج کشیده هست.اگر تونستی ۱۵%از تواضع یکی مثل محمد صلاح رو داشته باشی،میتونی به آینده فوتبالی،و حتی زندگی و محبوبیت اسمت امیدوار باشی.
  • مصطفی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    تیم ملی بدون طارمی نتایج بهتری خواهد گرفت. این بازیکن نبودنش بهتر از بودنش هست. یادتان هست بازی با پرتغال (اگر اشتباه نکنم)در جام جهانی روسیه، بهترین موقعیت جلو دروازه پرتغال را چطوری خراب کرد. موقعیتهایی که در بازی با کره جنوبی خراب کرد و باعث شد نتیجه مساوی بگیریم . امیدوارم هیچ وقت به تیم ملی نیاید.
  • علی US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    بابا طارمی بازیکن نیست که. جاش تو دسته دو ایرانه.
  • صادق IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    جوون های الان اند پشت سر شون رانگاه نمی‌کنند فقط جلو را می بینند
  • امینل IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    امیدوارم آقامهدی قدر موقعیت خودش رو بدونه و بیشتر از این به حاشیه ها دامن نزنه و مردم فوتبال دوست ایران هم تشویقش کنن شاید این بازی یکی از بدترین بازیهاش بود ان شالله به زودی آمادگی روحی و روانی لازم رو پیدا کنه و بتونه به فوتبال ملی کشور مون هم کمک کنه
  • محمد فاروق IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    من فکر میکردم حداقل پرتغالی ها از نظر انتقاد از ما یکم بهتر هستن همه ادما روزای بد و روزای خوب دارن بدترین آدم اونیه که تو روزای خوب تشویق میکنه و تو روزای بد فقط انتقاد و اصلا به طرف مقابل و دغدغه هایی که داشته چه ذهنی و چه جسمی توجهی نمیکنن
  • زرشناس IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    از ماست که بر ماست
  • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    طارمی باید بیاد لیگ دسته دوم مالدیو با افتخار بازی کنه، جاش پورتو نیست با این همه فرصت سوزی در بازی با اتلیتکو مادرید.
  • رضایار طاهریان IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    موفقیت تو تیم ملی فوتبال خیلی مهم تره، گل زدن یا نزدن طارمی تو بازی گروهی جام قهرمانی باشگاههای اروپا در مقایسه با نتایج تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی پنج درصد هم مهم نیست.
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    بنظرم خیلی بهتر شد،تا طارمی بدونه ک نباید غرور بگیرتش...خیلی متکبر شده بود از جریان تیم ملی،خیلی ام عالی شد،تا بفهم،همیشه اونی ک میخواد نمیشه،همه جوانب باید در نظر بگیره،خیلی پر مدعا شده بود امیدوارم سرش خورده باشه ب سنگ ک تکبر نگیرتش
  • نجفی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    طارمی با رویارویی با مربی تیم ملی خودش را به حاشیه برد و تا به شرایط روحی و روانی مطلوب برگرده حالا حالا کار داره.
  • مهدی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    تمرکز مهدی کلا بهم ریخته انتقاداتی که به طارمی وارد میشه وضعیت این بازیکنو روز به روز بدتر میکنه
  • ابراهیم GE ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    بنده خدا برگشت به تنظیمات اولیه مثل زمانی که تو پرسپولیس از ده موقعیت یکی رو گل میکرد یا دروازه خالی بیرون میزد البته شاید خیرتی در کار باشه
  • علی US ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    آه اسکوچیچ‌ گرفتش
  • سید مهدی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    سلام دوستان سبک بازی طارمی جوری هست که باید ۲ نفر در نوک باشن مثل طارمی و آزمون تنهایی نمیتونه نوک تنها باشه مربی باید انالیز کنه و ترکیب مناسبی رو انتخاب کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی