نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
۲ |
۵
علی سامره
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اشتباهات داوری وجود دارد، ولی نباید تمرکز تیم فقط روی این مسئله باشد.

علی سامره درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس و بحث کیفیت پایین دربی ۹۷ اظهار داشت: دربی بدی نبود و در نیمه دوم به نسبت دیدارهای قبلی هیجان بیشتری را شاهد بودیم. در مجموع به دلیل حساسیت‌هایی که وجود دارد و چشم‌هایی که ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه بازی را دنبال می‌کنند، حساسیت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. استقلال به نسبت سال‌های گذشته بهتر شده است، هر چند که با حضور بازیکنان جدید آنها هنوز به طور کامل جفت و جور نشده‌اند.

وی در ادامه افزود: استقلال در چند هفته اخیر گل‌های زیادی به ثمر نرسانده است و احساس می‌کنم مهاجمان این تیم با استرس به توپ ضربه می‌زنند، کمتر ریسک می‌کنند و دنبال رفع تکلیف هستند. هر مهاجمی با توجه به خلاقیتی که نسبت به دیگر بازیکنان داشته شده است، مهاجم شده ولی الان این خلاقیت را نمی‌بینیم و بازیکنان ماشینی بازی می‌کنند. مهاجم باید ریسک‌پذیر بوده، خلاقیت فردی بیشتری داشته باشد و با توپ مانور بدهد. در این حالت، طبیعی است موقعیت بیشتری نصیب مهاجم می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد رودی ژستد و کوین یامگا در خط حمله استقلال تصریح کرد: این دو بازیکن تلاش خود را انجام می‌دهند، ولی چون هنوز بازی‌شان شکل نگرفته و تیم نتیجه نمی‌گیرد، زیر سؤال می‌روند. به همین دلیل بود که گفتم کادر فنی باید اعتماد را به بازیکنانش بدهد تا در محوطه جریمه هر شرایطی دارند ریسک‌پذیر باشند و از لو رفتن توپ نترسند. وقتی این بازیکن خارجی باشد یا داخلی، با این صحبت‌ها اعتمادبه‌نفس گرفته و در محوطه جریمه ریسک ضربه زدن پیدا می‌کند.

«مهاجمان خارجی استقلال از ترس گل نشدن یا از دست دادن توپ خلاقیت‌شان کم شده است.»، پیشکسوت استقلال ضمن بیان این جمله یادآور شد: بازیکنان خارجی استقلال در مجموع بد نیستند، ولی برای ثبات و تداوم خوب بودن‌شان لازم است کل تیم حالش خوب باشد. امیدوارم روند تیمی استقلال بهتر شود و زودتر مهاجمان هم راه بیفتند.

سامره در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی از داوری‌ها شکایت دارد، اما برخی‌ها به عملکرد فنی استقلال انتقاد داشته و اعتقاد دارند سرمربی استقلال فرار رو به جلو می‌کند، گفت: اشتباهات داوری بحث امروز و دیروز نیست و خیلی اشتباهات برای تیم‌های دیگر رخ می‌دهد که هم سود می‌کنند و هم ضرر. امیدواریم اشتباهات کمتر شود یا حداقل مثل یکی دو بازی اخیر این اشتباهات فاحش نباشد. کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها و باشگاه‌ها باید کمک کنند داوران با کمترین اشتباه قضاوت کنند. اگر فقط روی اعتراض به داوری زوم کنیم، تمرکز تیم و کادر فنی به هم می‌ریزد و اثرات مثبت کمتری خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    علی جون قربونت برم درسته ضعف فنی که قطعا داشتیم و داریم وگرنه مفلوک ترین لنگ این چند وقت اخیر رو باید راحت می‌بردیم، ولی اشتباهات داوری وقتی پشت سر هم تکرار میشه و تکرار، واقعا اعصاب همه بهم میریزه، اونم یه چیز واضح! واضح تر از پنالتی های آبادان داشتیم؟ واضح تر ازین پنالتی تو بازی لنگ داشتیم؟ خب اینا اعصاب خورد میکنه...
  • آنتی کیسه IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    علی 30 ثانیه الان بازی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی