شجاع خلیل زاده - مهدی رسول‌پناه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پس از صحبت‌های تند مهدی رسول‌پناه علیه شجاع خلیل‌زاده، دعوای این دو به فضای هواداری و اینستاگرامی رسید.

ماجرای جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس یک بار دیگر و این بار با نقش آفرینی مهدی رسول‌پناه مدیرعامل اسبق قرمزها در فضای رسانه‌ای و هواداری داغ شد و دوباره طرفین علیه یکدیگر موضع‌گیری کردند و گروهی از هواداران پرسپولیس نیز خشم همیشگی خود را درباره جدایی شجاع و انتقالش به الریان، نشان دادند.

رسول‌پناه که بارها با ارسال نامه به برنامه‌های مختلف، خواستار حضور در تلویزیون شده بود، سرانجام موفق به این کار شد و در بخشی از گفتگوی طولانی و کم چالش خود با شب‌های فوتبالی، به موضوع شجاع خلیل‌زاده پرداخت و ادعا کرد که این مدافع برای تمدید قرارداد شش ساله با پرسپولیس، رقم 60 میلیارد تومان را درخواست کرده است.

او در شروع صحبت‌هایش درباره این موضوع گفت: «شجاع قبل از لیگ قهرمانان آسیا آمد و گفت مبلغ قرارداد من را بالا ببر. او سه سال با پرسپولیس قرارداد داشت و یک سالش گذشته بود. بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس آمدند گفتند چرا با او تمدید نمی‌کنی و فکر کردند اصلا قرارداد ندارد! گفتم عزیزم او سه سال قرارداد دارد. به شجاع و مدیربرنامه‌اش گفتیم چه عجله‌ای داری؟ تیم برای بازیهایی آسیایی می‌رود و چه اصراری داری؟ تو مبلغ قراردادت مشخص است. او تنها بازیکنی است که ما صددرصد طلبش را پرداخت کردیم.»

نکته جالب اینکه مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به قرارداد شجاع خلیل‌زاده ابتدا گفت که با آپشن به 3.5 میلیارد می‌رسد و بعد گفت که قرارداد او 5 میلیارد و خرده ای بوده‌است. وی سپس با توضیح درباره پیشنهاد شجاع اظهار داشت: «مدیربرنامه‌اش آقای حمید مشهدی آمد و گفت که شش ساله 60 میلیارد. این عین حرفی است که زده و اعضای هیئت مدیره هستند و می‌توانید سوال کنید. بعد از این چند بازیکن آمدند و درخواست افزایش قرارداد دادند.»

شجاع خلیل زاده - مهدی رسول‌پناه

اتهام در تلویزیون و تمجید در بیانیه

رسول پناه در ادامه صحبت‌هایش به ماجرای فسخ شجاع خلیل‌زاده پرداخت: «وقتی آقای خلیل‌زاده رفتند با تیم برای لیگ قهرمانان و 13 مهر برگشتند (بر اساس برگه فسخ که به دوربین نشان می‌دهد) و 14 مهر صبح رفت و قراردادش را فسخ کرد. او جمعه برگشت و شنبه رفت فسخ کرد. نامه‌ای را 15 مهر به ما فرستاد و ده روز فرصت داد که مطالبات من را پرداخت کنید تا قراردادم را فسخ نکنم. او نگذاشت اصلا این مهلت تمام شود که ببیند پرداخت می‌کنیم یا نه؟ او اصلا روز قبل ارسال این نامه رفت و قراردادش را فسخ کرد.»

وی همچنین اظهار داشت: «وکیل باشگاه با من تماس گرفت و گفت یک نامه‌ای آقای خلیل‌زاده در اختیار ما قرار گرفته مبنی بر اینکه وقتی در قطر حضور داشت، تفاهمنامه‌ای را با الریان امضا کرده و درخواست‌های این تیم را پذیرفته. وقتی یک بازیکنی فسخ می‌کند و تفاهمنامه‌ای را با تیمی دیگر امضا می‌کند، دیگر بازیکن ما نیست و اگر ما با او صحبت (مذاکره) می‌کردیم باشگاه به مشکل می‌خورد و آنها می‌توانستند از ما شکایت کنند. اگر ما با او تمدید می‌کردیم او اصلا به فینال آسیا نمی‌رسید  چون اصلا اسمش از فهرست لیگ قهرمانان حذف می‌شد.»

پس از این صحبتها شجاع خلیل زاده در استوری اینستاگرامش بیانیه‌ باشگاه پرسپولیس را قرار داد که 24 مهر ماه منتشر شد و در آن با تمجید از شجاع خلیل‌زاده آمده که او «درخواست غیرمنطقی نداشته است.»

باتوجه به اینکه رسول پناه ادعا می‌کند از فسخ قرارداد شجاع اطلاع داشته و پس از آن برای جلوگیری از محرومیت پرسپولیس (که اساسا مشخص نیست بر چه اساسی مطرح می‌شود) از تمدید با او خودداری کرده، شاید لازم باشد که درباره این بیانیه توضیحات خود را ارائه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عطایی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    دقیقاً الان چرا؟ چون رسول پناه مهره سوخته کیسه هست که هر از گاهی اوضاع تیمشون که بهم میخوره اینو میارن تا یه سری اطلاعات سوخته رو تحویل مردم بده و ذهن ها رو از اون اتفاق فاجعه ای که این چند روز افتاد منحرف کنند دیگه دوره این بازیها تموم شده امتیاز مفتی گرفتین خوش باشین
  • {......} IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    بیشرف تر از خود رسول پناه بازم با فاصله زیاد خودشه؟! همین که با همدستی صدا و سیما تو این زمان حساس که تبانی گل گهر و کیسه و شله زرد اصفهان خبر اول ورزش کشور هستش اومده تا لاپوشانی کنه تبانی مافیا رو پس صددرصد شرافت تو وجود این موجود نیست.انشاالله خدا شر این شیاطین رو به خودشون برگردونه.
  • قالی شویی افشین IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم
  • علی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    خوب چطوری حواس ها رو پرت کنیم؟ کاری نداره رسول پناهو دعوت کنید
  • علی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    حال هر طور که فرص کنیم حق با رسول پناه است .چونکه شجاع قبل از نامه ودادن مهلت پرداخت بدهی از طرف پرسپولیس فسخ کرده است.پس ۴۰۰هزار دلار را باید به پرسپولیس بپردازد.
  • 666666 IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    حق با رسول پناهه واقعا شجاع کثیف ترین کار را انجام داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی