نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کدام تیم‌ها جایگزین استقلال و پرسپولیس می‌شوند/ لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۳ تیم ایرانی؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا سرخابی‌ها فردا از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

اگرچه تا ظهر دوشنبه مدیران دو باشگاه استقلال پرسپولیس و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تلاش‌های خود را برای حفظ این دو تیم پرهوادار فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهند داد اما اگر این تلاش‌ها نتیجه ندهد در آن صورت کدام تیم‌ها جایگزین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد؟

در این فصل فقط ۵ باشگاه لیگ برتری استقلال، پرسپولیس، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و گل‌گهرسیرجان درخواست صدور مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند. در حال حاضر به جز استقلال و پرسپولیس نام گل‌گهر سیرجان نیز در بین فهرست مردودی‌های حرفه‌ای‌سازی AFC قرار دارد.

به این ترتیب در آن صورت فقط دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند شد و در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال کشورمان در آسیا فقط دو نماینده خواهد داشت اما اگر مشکل گل‌گهرسیرجان برای حضور در لیگ قهرمانان اسیا حل شود در آن صورت دو تیم سپاهان و گل‌گهر جانشین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهند شد و به این ترتیب سه نماینده در لیگ قهرمانان خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیا IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اولیایی و مصطفوی خیلی زور زدند که تیم امیر مافیا رو بفرستن آسیا ولی تا اینجا ای اف سی اونارم پیچونده . خجالت آوره که این دو پیر چسبیده این کارو با تیمهای اول و دوم ایران انجام دادند و به کسی هم جواب پس نمیدهند.
  • ناشناس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    حمع کنید بابا این دیگ رو ببخشید لیگ رو
  • بی عدالتی TR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    امیدوارم این دو تیم حکومتی حذف بشن
  • مهدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    یک بار برای همیشه باید afcاقتدار نشون بده و حذفشون کنه
  • هیراد مهراد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    من یه پرسپولیسی هستم ولی درآسیا دوست دارم همه تیمهای ایرانی موفق باشن واین که ای اف سی خواهان حذف این دوتیم شده رو باید به فال نیک گرفت شاید خداخواست عدو سبب خیر شد شاید خدا خواست یک بار برای همیشه تکلیف این دوتیم مشخص شد تاکی میخوان برای این دوتیم پرونده سازی کنن وپز بدن که دیدید حذف نشدیم تیمهایی که همه از اون سود میبرن به غیر از خودشون شما ببینید دولت داره از تیمهای خودش مالیات میگیره اونم تیمهای یی که ضررده هستند یا تلویزیون حق پخش رونمیده چندسال دارن میگن این دوتیم باید خصوصی بشن ولی اینقدر براشون سودداره که دل نمیکنن شاید امسال حذفمون کردن تا درس بگیریم برای سالهای دیگه البته من که چشمم آب نمیخوره
  • کیسه حقیر IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    یکیشون گل گهر هستش از اون کسر امتیاز معلوم بود قول رفتن به اسیا رو به قعله نویی دادن وامتیاز کسر کردن دادن به کیسه میخوان استقلال رو به زور قهرمان لیگ بکنن وگلگهر رو به زور بفرستن اسیا .
    • لنگی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      هرسال همین چرندیاتو شما ومدیراوبازیکن های لنگی میگیدولی بازم آخرش شماروقهرمان میکنن یکم وجود داشته باشید
  • جواد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    ای اف سی چراخودش به وعده های عمل نمیکنه چرا پول پرسپولیسو نمی‌ده باطلبی که از آسیا داره میتونن بخشی ازمشکلاتش روحل کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی