نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پاسخ پاشازاده به حرکت عجیب جباری در ویدئوی جنجالی/ در ایران فقط برای استقلال بازی کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده نسبت به حواشی اخیر ایجاد شده بعد از مصاحبه‌اش واکنش نشان داد.

جمعه‌شب و بعد از دیدار استقلال و پدیده یک فیلم در فضای مجازی بازنشر داده شد مبنی‌بر اینکه از مجتبی جباری سوال می‌شود که پاشازاده گفته نماد استقلال هستم اما جباری با عکس‌العملی عجیب نسبت به این موضوع بدون اینکه صحبتی کند، مکان را ترک کرد. مدافع سابق استقلال اما در پاسخ به این حرکت جباری می‌گوید: «نمی‌دانم و خبری از این موضوع ندارم. برای من این اتفاقات خیلی مهم نیست. من جایی نگفتم نماد استقلال هستم و نمی‌دانم از کجا آورده‌اند. این مباحث حاشیه‌ای هستند و خیلی برایم اهمیتی ندارد.»

پاشازاده در خصوص اینکه شاید منظورش در آن مصاحبه این بوده که فرزند استقلال است می‌گوید: «بله، فرزند استقلال هستم، چرا نباشم؟ اما اینکه نماد استقلال باشم، یادم نمی‌آید چنین حرفی زده باشم. فرزند استقلال که ایرادی ندارد چون در ایران فقط برای استقلال بازی کردم. ایرادی هم ندارد اگر این جمله را به کار برده باشم. به نظرم این مسائل بیشتر حاشیه‌ای هستند و خیلی اهمیتی به آنها نمی‌دهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    مجتبی جباری حسود و بخیل و خاله زنکه
    • مالکی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      این روزها نباید اسیر جو رسانه ای قلم به دستان مزدور شویم . آیا ناصرحجازی که حاضر نبود اصول خودش و اخلاق را بخاطر منافع طلبی زیر پا بذاره و تن به خواسته های دیگران بده . او هم مثل پاشازاده و جباری و مجیدی و دایی و مهدوی کیا وووووو خیلی های دیگه مشکل داشتند که اسمش تیتر روایات غیر واقعی جرایدی مثل خبرورزشی می شد؟ راوی مغرض نباید باعث بشه که ما در مورد قهرمانان خودمون موضع ناصواب بگیریم پاشازاده .جباری.مجیدی . کریمی . دایی . مهدوی کیا. نویدکیا.وریاغفوری ووووو خیلی از فوتبالیست های مردمی ما حرفای خودشون را درون زمین فوتبال زدند و می زنند حالا بعضی افراد مغرض اگر قصد کنند با نیات شوم اینها رو به حاشیه ببرند ما مردم چرا باید بدون علم و اطلاع همراهی کنیم؟
  • mahdi IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    پاشازاده با صداقت و دوست داشتنی
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    من هم باور نکردم پاشازاده این حرف و زده باشه که خدا رو شکر تکذیب کرد خودش. بیشتر میخورد فکری این حرف و بزنه
  • نجمه IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    رسانه لنگی حسود شایعه پراکن
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    این وضعیت اصلا خوب نیس که بزرگان استقلال همشون با هم مشکل دارن، فقط همین مشکل بین جباری و پاشازاده کم بود! اون از روشن که کلا با اکثر استقلالیا مشکل داره، فکری با مجیدی مشکل داره، مجیدی با امیرآبادی مشکل داره، زرینچه نیومده استعفا داد. داخل تیم که نگاه می‌کنی دروازه بانها با هم رقابت ناسالم دارن و مجیدی مجبور شد کلا قید مظاهری رو بزنه. این جو باید تعدیل بشه ناسلامتی همه از یه خانواده هستیم
  • کامران زارعی IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    درود بعد از موضوع ،مجاهد خذیراوی،دومین عاملی که باعث افسوس ام،میشه،مصدومیت ،آقا مهدی پاشازاده در لورکوزن بود،به طی این مدتی که فوتبال نگاه میکنم،وقتی نام آقا مهدی میاد،صد افسوس میخورم،چون علاوه بر افتخار ملی،یکی الان یکی از ارکان لورکوزن بود،همچنین علی موسوی،ولی مهدی جان چیز دیگه ای بود، هر چند موضوع ،ناصرخان حجازی دیگه بدتر از این ها بود مهدی جان :فقط حمایت از شاه فرهاد و سردار فراموش نشه،عاسقتم استقلال کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی