عکس| وزارت ورزش برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس سراغ تاج رفت!/ مجمع دو باشگاه ناگهان تفکیک شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر کل دفتر برنامه برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی از تشکیل جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان و نایب رییس کنفدراسیون آسیا در محل این وزارت‌خانه در خصوص اخذ مجوزحرفه ای شدن باشگاه های ایرانی پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان خبر داد.

علی رغبتی اظهار داشت: صبح امروز در جلسه ای که با حضور دکتر سید حمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در محل وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه ای شدن سه باشگاه ایرانی، پرسپولیس، استقلال و گل گهر با هدف جلوگیری از ضررهای احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی در خصوص جزئیات این نشست گفت: نهاد مسوول در AFC ایراداتی را به پرونده های سه باشگاه ایرانی وارد و به باشگاه‌ها مهلت داده است تا پایان روز دوشنبه در این خصوص مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال و کمیته های مرتبط، مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارخانه فرایند تهیه مستندات آغازشده است.

عکس| وزارت ورزش برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس سراغ تاج رفت!/ مجمع دو باشگاه ناگهان تفکیک شد

مدیر کل دفتر برنامه برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون آسیا بود، یادآور شد: در راستای رفع مشکل عنوان شده، بلافاصله مجامع دو باشگاه توسط دولت محترم تفکیک شد. در خصوص واگذاری باشگاه ها از طریق فرابورس نیزک ه فرایند و تشریفات قانونی خاص داشته، مدتهاست این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی سازی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

وی توضیح داد: نهایتا مقرر شد تا اواخربهمن فرایند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شده و مطابق برنامه ریزی انجام شده دنبال شود و برای سایر ایرادها، مدیران دو باشگاه در تلاش هستند و وزارت ورزش وجوانان نیزهرگونه همراهی و حمایت را در این خصوص داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    با عرضه ی سهام باشگاه نمیشه سر مردم شیره مالید ، مدیریت و مالکیت هردو باید به مردم واگذار شه ، نمیشه مردم خرجشو بدهند و دولت یا وابستگان مدیریتش کنه
  • حقیقت تلخه IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    هیچ‌جا نه، فقط و فقط ایران میتونی اون قرارداد فجیع رو با ویلموتس ببندی و بعد از اون فضاحت، راحت و آزاد برای خودت بگردی ، به جایی پاسخگو نباشی و کسی هم باهات کاری نداشته باشه! حالا که می‌خوان مشکل رو حل کنن مواظب باشن که آقای تاج قلبشون ناراحته برای حل این مشکل! زیاد به خودشون فشار نیارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی