کورسوی امید برای ماندن استقلال در آسیا/ هواداران منتظر خبر خوش باشند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که همه جا صحبت از حذف قطعی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیاست اما مسئولان باشگاه استقلال همچنان امیدوارند در مورد آنها معجزه‌ای رخ بدهد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مدارک و کاستی‌های هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دست گذاشته و قصد حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما یک منبع آگاه در باشگاه استقلال گفت: ما همچنان امیدواریم در روزهای آخر اتفاقات مثبتی رخ دهد و خبر خوبی را به هواداران استقلال بدهیم.

ما همه کارهایی را که لازم بود در این دو ماه انجام داده ایم و قرار است بحث مالکیت مشترک  هم حل و فصل شود. تاجایی که ما می‌دانیم پرسپولیس باید حدود یک ماه قبل پول کالدرون را می‌داد که این کار انجام نشد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماجرا حساس شد. طبعاً پرسپولیسی‌ها شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند ما هم البته بدهی‌هایی داشتیم که پرداخت کردیم و احساس می‌کنیم شرایطمان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های آسیایی فراهم است. البته هنوز چیزی قطعی نیست و به هر حال احتمال حذف استقلال هم وجود دارد اما از نظر ما کار هنوز تمام شده نیست و تلاش‌ها در این راه ادامه دارد.

این فرد آگاه در باشگاه استقلال در ادامه گفت: تمام تلاش سردار آجورلو این است که بدهی‌ها را پرداخت کرده و رضایت طلبکاران را بگیرد در همین چند ماه هم تنش‌های زیادی صورت گرفت تا کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود و بعضی‌ها شبانه روزی در باشگاه تلاش کردند تا رضایت خاطر هواداران را فراهم کنند با این حال باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی می‌گیرد؟

 این مقام مسئول در باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا دوست ندارد تیم‌های پرطرفداری چون استقلال و پرسپولیس را از دست بدهد آنها همواره در کلیپ‌های خود ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی را در بازی‌های استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهند و طبعاً خودشان هم خیلی دوست ندارند چنین مزیت بزرگی را از دست بدهند به هر حال حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا درآمدهایی را هم برای آنها در پی دارد اما یکسری مشکلات مربوط به سنوات گذشته می‌شود که ربطی هم به مدیریت‌های جدید ندارد و امیدواریم در نهایت بتوانیم طی امروز و فردا پیام‌آور خبری بسیار خوش برای هواداران استقلال باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    چیزی نیست بابا حمید دست به کار شده
    • وزارت لونگ و جوانان IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      ارز نیمایی رو که میده به شما برید بازار ازاد ۳۰ هزار بفروشین
    • رضایاک IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      آره برید و توی پلی آف اوت بشید. خخخخ یا نه... برید از العین 6 تا بخورید و برگردید تو فرودگاه دعوا کنید و آبروی فوتبال ایران را ببرید. #کیسه بی افتخارترین تیم ایرانی در آسیا
    • تاجی اصیل IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      این لنگیایی که الان زبون باز کردن و از سرداران و جماران دارن صحبت میکنن! همون متوهم هایی هستن که این پنج سال انواع و اقسام لطفها بهشون شد و انواع جامهای اسنپی رو براشون سفارش دادن و اینقدر این لطفها عجیب و زیاد بود که لفظی جدید توی فوتبال بوجود آوردن و اینجوری بابا مسعود پدید اومد! الان که با رفتن باباشون همه چیز قانونی شده و دست مافیاهایی مثل علینژاد کوتاه شده!! شدن مجری قانون... منتها قانونی که صرفاً توی توهماتشون هست هیچوقت قانون نیست و زائیده تخیلات یه سری لنگی هست که نمونشون اینجا توی کامنتهاشون به وفور میبینیم و شاهد هستیم!! کل ایران فهمیدن استقلال پاسوز لنگیا شده و استقلال رو هم دارن بخاطر لنگیا حذف میکنن ولی همیشه یه سری متوهم هستن که منطقشون در همین حد هست و نمیشه انتظار زیادی ازشون داشت! به نظرم جواب این مدل تفکرات فقط سکوت هست چون سکوت مادر فریادهاست و هزاران حرف توش داره که اونیکه باید بفهمه میفهمه و اونی هم که نمیفهمه بزارین تو حال خودش باشه چون هیچوقت متوجه نمیشه و تفکراتش زائیده استفاده ترکیبات سنتی و صنعتی هستش و زیاد برای ما تاجیا مهم نیست توهماتشون!!
  • مجید IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    معجزه کجا بود پیروانی سه هفته هست که میگه قراره سر پرسپولیس رو ببرن تمام این کارها هم بازی دادن هواداران پرسپولیس بود
    • عدی غریبی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      تو یکی از فوتبال سر در نمیاری .لطفا چیزی نگی سنگین تری ..همون بحث کبوتر با رفیقات کنی بهتر ..باتشکر ..شاه فرهاد
  • شمسعلی. GB ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    البته به جز سرداران .......... جماران را هم دارید زیاد نا امید نباشید
  • حامی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    مقام آگاه عزیز دلیل اینکه پول کالدرون رو پرداخت نکردن همین بود دیگه
  • بیا اینجا قهرمان IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    امیدوارم که هردوتیم به آسیا راه پیدا کنن البته که استقلال افضل و ارجح است بازیهای آسیا بدون غول آسیا چندان دیدنی نیست پرسپولیس هم تنها یک مشتاق و هواخواه در آسیا دارد و آنهم الهلال است گویا بعد از عمر خریبین گومیس دلتنگ پرسپولیسی هاست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی