نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
گزینه میزبانی پرسپولیس کدام شهر است؟/ ۲ انتخاب احتمالی سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان باید یک شهر ثالث را انتخاب کند که تبریز و مشهد گزینه‌های اصلی سرخپوشان خواهد بود.

سپاهان برای میزبانی از پرسپولیس ، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را انتخاب کرد. سپاهانی‌ها با توجه به دو شکست تیم یحیی در دو فصل متوالی به آلومینیوم در این ورزشگاه تصمیم گرفتند اراک را انتخاب کنند که به نظر انتخاب هوشمندانه ای است . البته سپاهانی‌ها سابقه ۶ تایی کردن آلومینیوم در اراک را هم دارند و بهترین گزینه را انتخاب کردند.

حالا پرسپولیس هم باید تصمیمی بگیرد که به سودش باشد. اصفهان یک شهر مرکزی در کشور است و تهران در شمال ایران قرار دارد. اگر مسافت را در نظر بگیریم پرسپولیس باید از شهرهای شمالی انتخاب کند. البته در شمال ایران زمین چمن مناسبی پیدا نمی‌شود و بهترین زمین‌ها را در شمال شرقی و شمال غربی می‌توان یافت. با توجه به فعالیت یحیی در تبریز و مشهد و البته سابقه قهرمانی سرخپوشان در این دو شهر بهترین گزینه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و یادگار امام (ره) تبریز است. پرسپولیس خاطرات خوبی از مشهد و تبریز دارد و اگر دنبال صرفه جویی باشد می‌تواند در ورزشگاه بنیان دیزل و ورزشگاه ثامن هم میزبانی کند. گزینه‌های روی میز پرسپولیس بستگی به ادامه روند لیگ و اتفاقات دارد.

سرخ‌ها نباید خیلی زود شهر میزبان بازی برگشت را معرفی کنند ولی با توجه به بازی با تراکتور در هفته بعد از بازی با سپاهان، تبریز می‌تواند گزینه بهتری باشد تا پرسپولیسی‌ها یکی از سفرهای رفت و برگشت خود را کم کنند و در تبریز منتظر بازی با تراکتور شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اقایان‌کمیته‌انظباطی‌چرا‌باید‌پرسپولیس‌در‌یک‌زمین بی‌طرف بازی‌کنه‌کجای‌قانون‌هست‌تماشاگران‌تیم‌مقابل‌مشگل‌ایجاد‌کردند‌شما تیم‌مهمان‌را‌از‌بازی‌خانکی‌محروم‌کردید‌نفوذ ساکت‌و‌استقلالی ها
  • شله زرد مافیا IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    واقعاً مسخره هستش شله زرد اصفهان نارنجک منفجر میکنه بعد پرسپولیس از میزبانی محروم میشه؟! دیگه بوی کثافت لجن شله زرد اصفهان و کیسه حموم تهران حال به هم زن شده؟! چکارها که برای قهرمان نشدن پرسپولیس میکنند؟! حالا چرا تبریز و مشهد؟! چرا شله زرد مافیا نزدیک خودش میزبانه بعد پرسپولیس باید اینقدر دور باشه؟! ای خاک برسر وزیر نالایق ورزش و فدراسیون جادوگر و سازمان لیگ دزد کلاهبردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی