نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رسول خطیبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال این روزها خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و تا وقتی روند مذکور ادامه داشته باشد، هیچ حرف و حدیثی در مورد تغییر کادر فنی بر سر زبان‌ها نخواهد افتاد.

استقلال این روزها خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و تا وقتی روند مذکور ادامه داشته باشد، هیچ حرف و حدیثی در مورد تغییر کادر فنی بر سر زبان‌ها نخواهد افتاد و بقیه سرمربیان باید آرزوی مرد شماره یک شدن روی نیمکت آبی‌ها را همچنان در سینه خود حفظ کنند.

مجیدی جدا از اینکه خوب نتیجه گرفته، برابر سرمربیان استقلال نیز در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و جنگ خانوادگی را تا اینجای کار کاملاً به سود خود تمام کرده است.

رضا عنایتی، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی (البته با حکم کمیته انضباطی) داود سیدعباسی و جواد نکونام سر مربیانی هستند که در این فصل همراه با تیم‌های خود مقابل استقلال فرهاد مجیدی شکست خورده‌اند و ساکت الهامی و علیرضا منصوریان هم برابر آبی‌پوشان پایتخت نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده‌اند.

حالا فرهاد باید با رسول خطیبی بجنگد و مشغول کشیدن نقشه‌های تاکتیکی است تا ششمین مربی استقلالی را نیز در این فصل مقهور توانایی‌های خود کند. البته مجیدی می‌داند که خطیبی تا اینجای کار از تمام مردان استقلالی که مغلوب استقلال شده‌اند، بهتر نتیجه گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی