۹
۳ میلیون پوند برای ستاره استقلالی/ باشگاه اسکاتلندی رقم پیشنهادی خود را بالا برد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم شباب الاهلی امارات با گلزنی مهدی قایدی ستاره ایرانی خود موفق به شکست عجمان شد و به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی امارات رسید.

خبردار شدیم باشگاه سلتیک اسکاتلند رقم پیشنهادی خود را بالاتر برده و حاضر است برای خرید دائمی مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی ۳ میلیون پوند هزینه کند!

پیش از این نیز نشریه MSN اعلام کرده بود باشگاه فوتبال سلتیک اسکاتلند که در این فصل عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشته و در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا نیز شروع ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است و به همین خاطر خیلی زود در مرحله پلی آف حذف شد، اکنون به دنبال جذب مهدی قایدی است.

این بازیکن ۲۲ ساله که ۸ بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می‌تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود روند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال استرالیا و فعلی سلتیک به دنبال تقویت خود برای ادامه فصل است و به همین خاطر روی مهدی قایدی دست گذاشته و خواهان جذب این بازیکن شده است.

البته نکته اینجاست که شباب الاهلی نیاز مالی نداشته و با توجه به درخشش اخیر مهدی قایدی بعید است به خاطر پول رضایتنامه قطعی ستاره ایرانی خود را برای باشگاه اسکاتلندی صادر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    قائدی داره برمیگرده تاج.. فرهادخان هم تایید کرده
  • رضا ایمانی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اگر زودتر امده بود با مبلغ کمتر هم میتونست از استقلال مهدی قائدی رو بخره !از تیمهای عربی که مشکل مالی ندارند بعیده بتوانند رضایت بگیرند . خداییش بعضی بازیکنها وقتی به تیمهای خارجی میرن تازه نبوغشون به چشم میاد . و خریدار بیشتری پیدا می کنند . فقط نباید دنبال حواشی باشند..
  • مجید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    تیم سلتیک در لیگ باشگاهای شمال بریتانیا بازی میکند نه لیگ برتر جزیره! بزرگترین افتخار خارجی این تیم اسکاتلندی در کل تاربخ ، فقط یکبار در 52 سال قبل و یکبار هم در بیست سال قبل نایب قهرمانی باشگاهای اروپاست !! این تیم مناسبی برای قائدی نیست . چرا انقدر در انتخاب باشگاه عجله میکند؟ مگر چه چیزی از همشهری دیگرش یعنی طارمی کم دارد که همیشه باید به تیمهای درجه دو و سه آسیا و اروپا بازی کند.از سلتیک فقط یک نام باقیست و همیشه زنگ تفریح دیگر تیمهای اروپائی بوده !! بهتر است با دقت و صبر بیشتری به یک تیم درجه یک اروپائی برود این تیم اصلا در سان و منزلت او نیست.حتما خودش میداند که چندین بازیکن ایرانی از این تیم و حتی گلاسکو رنجر دعوتنامه داشته و دارند ولی حاضر به پیوستن به آن تیم نشدند. گول مبلغ را هم نخورد اگر واقعی باشد که بعید میدانم با توجه به قرارداد پنجساله با الشباب الاهلی بیشتر این پول به باشگاه خواهد رسید .
    • فرامرز IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      دوستت عزیز ،طارمی قبل از پرتو کدوم تیم بود و چه افتخاراتی داشت اون تیم؟
  • تیموری IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    با یک کل قیمتش انقدر بالا رفت ؟ آنهم توسط یک باشگاه درجه سوم بریتانیا و درجه دو اسکاتلندی؟ این شایعات را باور نکنید. قائدی باید در منچستر بازی کند.
    • کاشمری IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      تو واقعاً فوتبال هم دیدی؟! سلتیک درجه دو اسکاتلند؟! درجه سه بریتانیا؟! منچستر؟! یا لنگی هستی؟؟؟ یاهیچی ازفوتبال نمی‌دونی!لزومی نداره از چیزی که نمیفهمی،حرف بزنی!...ها...نمیگن...لالی
  • ایرانی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    از نظر مالی خیلی خوبه میدونید پوند 💷💷💷 چند تومانه نزدیک چهل تومان البته باید به آینده فوتبالیش هم فکر کنه من میگم تیم های خوب اروپایی میان از تیم های اروپایی پایین‌تر بازیکن میارن نه لیگ های آسیایی
  • هوادار DE ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اگه اینجوری باشه که ۲۰ درصد ۳میلیون پوند میشه تقریبا ۱میلیون دلار که از فروش قایدی به استقلال میرسه ولی فکر نکنم بفروشنش چون مشکل مالی ندارن و اونو برای لیگ قهرمانان جذب کردن
  • اورست IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    فاز اونایی که سلتیک رو تیم کوچیکی فرض کردن نمی فهمم یکی از بهترین تیمای برینانیا و یکی از کارخونه های بازیکن سازیه بهترین سکو پرتاپ به تاپ سیکسه میان چه اراجیفی میگن نه پ لنگ و کیسه شما خوبه که یا می خوان لژیونر خراب کنن یا اگرم بازیکن ترانسفر کنن می فرستن لیگای عربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی