تکلیف بازگشت بیرانوند به پرسپولیس مشخص شد/ آنتورپ رقم درخواستی را اعلام کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم باشگاه آنتورپ در مذاکرات ابتدایی خواستار حداقل ۷۰۰ هزار یورو برای صدور رضایتنامه علیرضا بیرانوند شده که از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است!

آنتورپ برای جذب بیرانوند، ۷۰۰ هزار یورو بابت رضایتنامه او به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد و ۶۰۰ هزار یورو هم که دریافتی بیرانوند بابت اولین فصل حضورش در تیم بلژیکی بود و اگر دریافتی علی بیرو را فاکتور بگیریم، آنتورپ بابت گلر ایرانی‌اش نه تنها ضرر نکرده بلکه می‌تواند به سود هم برسد.

او که به صورت قرضی به بوایستا پیوسته، این شانس را دارد که قراردادش را با این تیم دائمی کند و اگر قرار به انتقال دائمی گلر ایرانی به بواویستا باشد، باشگاه پرتغالی، برای گرفتن رضایتنامه بیرانوند به صورت قطعی یک میلیون یورو به حساب باشگاه آنتورپ واریز خواهد کرد!

گل محمدی در فاصله چند هفته مانده تا شروع نقل‌وانتقالات زمستانی، درصدد جذب چند بازیکن است تا تیمش را برای نیم‌فصل دوم تقویت کند. یکی از پست‌هایی که کادر فنی پرسپولیس قصد تقویتش را دارد، خط دروازه است؛ پستی که بعد از جدایی علیرضا بیرانوند با جذب حامد لک پر شد و حالا یحیی گل‌محمدی و همکارانش می‌خواهند با جذب یک دروازه‌بان جدید، نگرانی‌ها را در خط دروازه به کمترین حد ممکن برسانند. این در حالی است که رادوشوویچ هم از جمع سرخ‌پوشان جدا شده و احتمال بازگشت این دروازه‌بان نزدیک به صفر است.

جدی‌ترین گزینه کادر فنی سرخ‌پوشان علیرضا بیرانوند بود و حتی باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه آنتورپ، خواهان جذب دروازه‌بان سابقش شد چراکه این دروازه‌بان ملی‌پوش تحت قرارداد آنتورپ بلژیک است و به‌طور قرضی در بواویشتا بازی می‌کند. گل‌محمدی امیدوار بود که بیرانوند برای بازگشت به فوتبال ایران راضی شود و حتی صحبت‌هایی را با این دروازه‌بان انجام داد اما ماجرا لو رفت!

رسانه ای شدن مذاکرات پرسپولیس با علیرضا بیرانوند دلخوری یحیی گل محمدی را به دنبال داشت زیرا سرمربی سرخپوشان تهرانی تصور می‌کند این ماجرا توسط نزدیکان گلرملی پوش کشورمان در اختیار رسانه‌های داخلی قرار گرفته است.

دلیل اصلی منتفی شدن بازگشت علیرضا بیرانوند لو رفتن این خبر در رسانه‌ها نیست بلکه پرسپولیس ۷۰۰ هزار یورو ندارد که برای دریافت رضایتنامه این گلر بپردازد.

مضاف براینکه باشگاه باید جدای از رضایتنامه مبلغی هم به خود بیرانوند بدهد. از سوی دیگر به باشگاه بلژیکی آنتورپ هم باید حق داد برای دروازه بانی که حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو هزینه کرده حداقل ۷۰۰ هزار یورو بخواهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهان IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    باشگاهي كه ٧٠٠ هزار يورو نداره كه پول يه بازيكن معمولي هست بايد درش رو گل گرفت منحلش كرد تيمهاي عربي اين مقدار پول براشون مثل يه فوت كردن ميمونه به كجاها رسيديم…..
    • سعید IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      دادا هفتصد هزار یورو میشه ۲۲ میلیارد! از کجا بیاره
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    نفتپولیس
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    چندروزه دیگه خبر میاد بیرانوند در راه تهران... منبع وزارت نفت
    • حق گو IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      والا شما کیسه کشا زیر وزارت صنعت هستین نه ما ما نون یارمون رو خوردیم همیشه
  • محمدیان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اگه پرسپولیس و استقلال پولی داشتن که میرفتن مجوز حرفه ای می گرفتن که از لیگ قهرمانان حذف نشن و مسخره عالم آدم نشه بیراوند برگرده که چی بشه
  • یحیی کچل AU ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    هیچ مذاکره ای برای جذب بیرو نداشتم، دروغه
    • فرناز پودری فرناز دلال IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      اره درس میگی
  • آرش IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    پرسپولیس با وجود حامد نیازی به بیراوند ندارد
  • علی IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    دوباره داستان جدید ! جریمه ای اف سی و این دور باطل همچنان ادامه دارد .
  • ایرانی اصیل اصیل IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    اگر بیرانوند بدردمیخورد نگهش میداشتند نه اینکه برگرده ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی