نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
۲ |
۴
سازمان لیگ بدهی پرسپولیس را پرداخت می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بدهی باشگاه پرسپولیس به اوساگونا را پرداخت می‌کند.

اوایل دی ماه بود که نامه شکایت کریستین اوساگونا بازیکن اسبق سرخپوشان از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال و اطلاع داده شد به دلیل بدهی ۹۶ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پنجره این باشگاه باز هم بسته شده است.

بر اساس رأی فیفا پرسپولیس باید ۹۶ هزار و ۷۲ دلار را به علاوه پنج درصد سود سالیانه که از نهم دسامبر ۲۰۲۰ مطابق با ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹ محاسبه می‌شود، به این بازیکن پرداخت کند.

صادق دوردگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه گفته می‌شود این سازمان قرار است بدهی سرخ‌پوشان به اوساگونا را پرداخت کند، گفت: کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس ۴۲ میلیارد به ما پرداخت کرده است که ۳۳ میلیارد آن بابت ۱۱ دیداری است که این تیم تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد. با این حساب ما ۹ میلیارد به پرسپولیس بدهکار می‌شویم که حدود ۳ میلیار از این مبلغ بابت مطالبات اوساگونا توسط سازمان لیگ به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

کریستین اوساگونا، مهاجم نیجربه‌ای که سابقه بازی در تیم‌های ام‌صلال قطر، ذوب‌آهن اصفهان و تیم ملی کشورش را داشت، در دی ماه ۱۳۹۸ و در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست و در پایان همان فصل از جمع سرخپوشان جدا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    حالا باز بگین شما حرفاتونو تو زمین میزنید ، اخه اگه کمک های مردمی و معیشتی سازمان لیگ و صندوق مستعضفان هزار جای دیگه نباشن که تیم پیروزی باید فقط مسابقات جام رمضان بازی کنه خخخخخ آقای درودگر شما همون ترکش های اقای سلطانی فر هستی ولی اینو بدونید تازه روزای خوبه تیم پرسپولیسه ، کم کم برمیگردین به تنظیمات کارخانه ، سلامتی هرچی استقلالیه ای جووووووووووونم ، بنازززززم تیم پر افتخاره استقلال سروره هرچی لنگیه
  • کامی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    از صندوق ارز. دارو یا صندوق صدقات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی