نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
۰ |
۵
دبیر: یا پول کشتی را بدهید یا برکنارم کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کشتی بر سر مسائل کشتی با وزیر ورزش دچار چالش شده و خطاب به حمید سجادی گفته است: «اگر مرا نمی‌خواهید برکنارم کنید یا اینکه پول کشتی را بدهید».

در روز چهارشنبه نشستی با حضور وزیر ورزش و چند تن از معاونانش بعد از مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد.

در این جلسه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم حضور داشته و با انتقاد از عدم رسیدگی به نامه‌های ارسالی فدراسیون کشتی در رابطه با شورای برون مرزی، شرکت توسعه و ...  به طلبی که فدراسیون کشتی از محل بودجه از وزارت ورزش داشته، اشاره کرده و خطاب به حمید سجادی گفته است: «یا برکنارم کنید یا پول کشتی را بدهید و کارهایش را پیگیری کنید. تا زمانی که اینجا هستم، محکم برای حق کشتی می‌ایستم، چون در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی، تمام مدال‌ها را کشتی می‌گیرد، اما اکنون حتی نامه ارزی هم پیگیری نشده است. کارهای مالی و نامه‌هایی که به شرکت توسعه و شورای برون مرزی باید زده می‌شد انجام نشده و وزارتخانه معاون ورزش قهرمانی ندارد که به کارهای مربوط به این حوزه رسیدگی کند».

دبیر همچنین با اشاره به حضور حمید سجادی در مجموعه ایران مال، مدعی شده که وزیر با کشتی زاویه دارد و اکنون ۱۴ میلیارد از محل بودجه کشتی در وزارت ورزش پرداخت نشده و وزارتخانه می‎‌گوید بودجه‌ ندارد. او همچنین در این جلسه گفته است: «چند دهه است که حق کشتی را نداده‌اند، در حالی که ورزش اول کشور است».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی