نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 مهاجم مس اندازه نصف تیم مجیدی گل زده است/ طلسم مهاجم سابق آبی‌ها می‌شکند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گادوین منشا مهاجم ۳۲ ساله تیم مس رفسنجان به اندازه نصف گل‌های زده استقلال در این فصل برای تیمش گلزنی کرده است.

گادوین منشا که در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم برای استقلال بازی می‌کرد در دیدار مس رفسنجان مقابل همین تیم یکی از ارکان اصلی نارنجی پوشان مس برای بازکردن دروازه استقلال به شمار می‌رود.

گادوین منشا در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم در ۱۳ بازی به مدت ۶۸۶ دقیقه برای استقلال به میدان رفت و فقط یک گل در دیدار مقابل فولاد برای استقلال به ثمر رساند. او همچنین در همان سال در ۵ بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز به مدت ۲۸۲ دقیقه برای استقلال (در فصل ۲۰۱۹) بازی کرد اما گلی به ثمر نرساند.

منشا در فصل جاری لیگ برتر هفت گل برای مس رفسنجان به ثمر رسانده که این تعداد تقریباً به اندازه نصف گل‌های زده استقلال است. تیم استقلال در جدول رده بندی برتر ۱۸ گل زده دارد که ۳ گل آن گل‌های مربوط به بازی ۳ بر صفر شده استقلال مقابل گل گهر سیرجان است. در واقع مهاجمان تیم استقلال تاکنون فقط ۱۵ گل به ثمر رسانده اند و این تعداد دو برابر گل‌های زده گادوین‌منشاست و قطعاً خط دفاعی استقلال در مواجهه با این مهاجم نیجریه ای روز سختی را پیش رو خواهند داشت.

نکته قابل توجه درباره گادوین‌منشا این است که او که از فصل شانزدهم در تیم‌های مختلف ایرانی توپ می‌زند تاکنون در لیگ برتر نتوانسته به استقلال گل بزند و قطعا در بازی با استقلال دوست دارد این طلسم چند ساله را بشکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی