در اتوبوس تیم ما جر و بحث بود نه زد و خورد/ نمی‌خواهم دروغ بگویم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید تیمش با بضاعتی که داشته تا به حال خوب کار کرده است.

داوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: تیم پرسپولیس قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر است و بازیکنان و کادر فوق العاده‌ای دارد. آن‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند. بعد از بازی با سپاهان ما هم تمرینات خوبی در مشهد داشته‌ایم. امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

وی در خصوص درگیری در اتوبوس شهرخودرو میان تدارکات و ماساژور تیم گفت: فقط در حد یک جر و بحث بوده و آن‌ها درگیری فیزیکی نداشته‌اند.

او همچنین تصریح کرد: برای بازی فردا محمدرضا فلاحیان و عکاشه و به احتمال زیاد صفرزاده را نخواهیم داشت. صفرزاده ۲ روز است که مریض شده و الان با او صحبت کردم که متاسفانه شرایطش پایدار نیست.

وی در خصوص جدایی سنگچولی بعد از درگیری با میلاد فراهانی گفت: از سرپرست تیم سیدصالحی که حواسش به همه چیز هست ممنونم، با چند بازیکن بزرگ تیم جلسه داشتیم. خودم فوتبالیست بودم و اتفاقات این چنینی را دیده‌ام. در سایر تیم‌ها هم موارد مشابه پیش آمده و خواهد آمد. ۳ شرط در جلسه با بازیکنان گذاشتیم، قرار شد بعد از بازی با سپاهان حل شود. قرار هم نبود این ماجرا به بیرون درز کند. با سنگچولی جلسه گذاشتم و داستان را برای او قبول کردم. ۳۰ دقیقه جلسه داشتیم و قرار شد فردای آن روز در تمرینات حضور یابد، از او خواهش کردم اما نیامد. به نظرش احترام می‌گذارم. برخوردی که باید انجام می‌دادم را اجرایی کردم، سعادت نداشتم در ادامه راه با سنگچولی که دوست من است ادامه دهم. از او بابت زحماتش تشکر می‌کنم. امیدوارم این تصمیم خودش باشد. شب بازی با سپاهان خبر درگیری بازیکنان ما با آن شدت منتشر شد. البته شما خبرنگاران اقتضای شغلی‌تان است که انقدر نکته سنج باشید. از شما سوالی دارم که چرا این ماجرا را پذیرفتید و روز نشست خبری قبل از بازی با سپاهان این خبر منتشر شد؟

وی در خصوص انتقاد یکی از خبرنگاران که شما حتی مدیر رسانه در کنار خود ندارید هم گفت: بله برخی از مشکلات مربوط و متوجه باشگاه است.

وی گفت: اینکه ما باید بازی با پرسپولیس را در ثامن برگزار کنیم و بازی ۲ تیم دیگر در امام رضا(ع) برگزار می‌شود، نشان‌دهنده چیست؟ آن زمان هم که در ابومسلم بازی می‌کردم متاسفانه نابسامانی وجود داشت. سال اولی که ابومسلم بودم، در بازی با ملوان در هفته آخر در لیگ ماندیم. یکی از صحنه‌های به یادماندنی در ذهن من است. من اینجا و در مشهد خاطرات خوبی دارم. به عنوان مربی تیم آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتم. نمی‌خواهم دروغ بگویم.

وی در خصوص بدهی شهرخودرو به مجموعه امام رضا(ع) گفت: برای بازی با گل گهر حتی پولش را هم پرداخت کردیم، بحث بدهی نیست. گویا شورای تامین اجازه نداده که بازی‌های ما آنجا برگزار شود. مدارک پرداخت پول به مجموعه امام رضا هم در باشگاه موجود است.

سیدعباسی در خصوص حذف پرسپولیس از آسیا گفت: جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی برای فوتبال ایران و سرخابی‌های پایتخت رخ داده است.

وی در خصوص از پیش‌بازنده بودن تیمش در لیگ گفت: جلوی هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم. از بازی نخست با صنعت نفت تا امروز پیشرفت کرده‌ایم. ۵ روز ۵ روز بازیکنانم بازی می‌کنند و کار سختی داریم. جلوی نفت خوب کار کردیم، حداقل مساوی حقمان بود اما در دقیقه ۹۶ با گلی استثنایی باختیم. بعد از آن مقابل استقلال ملاثانی موفق بودیم، پس از آن هم در لیگ چه مقابل استقلال و چه مقابل پیکان  خوب کار کردیم. بازیکنانم سر شار از انگیزه‌اند و فکر می‌کنم عملکرد تیم ما با توجه به بضاعتی که داریم، خوب بوده است. نمی‌شود مقابل سپاهان و استقلال با آن همه مهره توقع نتیجه‌ای خاص داشته باشیم. در این ۶ هفته لیست بازی های تیم سخت بوده ولی به آینده ایمان داریم چون به توان بازیکنانم ایمان دارم. بازی به بازی جلو می‌رویم و پرسپولیس خیلی قابل احترام است.

سیدعباسی در خصوص جمله حمیداوی پس از بازی با هوادار که گفته بود تیم را در صورتی که دهم نباشد، به استان می‌دهد گفت: باید حمیداوی در خصوص این موضوع صحبت کند. من آن زمان در جریان مسائل نبودم.

وی همچنین گفت: هنوز در خصوص جانشین سنگچولی تصمیمی نگرفته‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داود IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    پرسپولیسی هستم ولی دمت گرم سیدعباسی کاملا درست و‌ روشن صحبت کردی و حرف حق زدی بر خلاف اکثرمربیان لیگ که سانسورشده ویکطرفه توضیح میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی