یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر جدولی خیلی مهم است که بتوانیم سه امتیاز بازی با پدیده را کسب کنیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها شما را می‌بینم.

روزهای خوب زیادی در این شهر داشتیم، از استقبال گرم هواداران پرسپولیس در مشهد هم ممنونم. امیدوارم در این روزها که خیلی بحث بیماری کرونا داغ است و همه باید مواظب سلامتی خود باشند، هواداران رعایت کنند و بازی را هم از تلویزیون تماشا کنند چون راضی نیستیم یک تار مو از سر هواداران کم شود و اتفاق بدی رخ دهد.

وی افزود: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم، امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. از نظر جدولی خیلی مهم است که ۳ امتیاز را کسب کنیم. ۹۰ دقیقه پرفشار در پیش است و می‌دانیم که حریف با فوتبال خوب و بابرنامه‌ که در هفته‌های اخیر ارائه کرده، خطرناک است و باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم.

وی تصریح کرد: شهرخودرو با توجه به وضعیتش انتحاری بازی می‌کند، راحت و آسوده بازی خواهند کرد و بازی راحتی در پیش نداریم. امیدوارم بازیکنانم با تمرکز بالا این ۳ امتیاز را کسب کنند. هدف ما کسب پیروزی است ولی راحت به دست نمی‌آید و نیاز به تلاش فراوانی است. باید بیشتر از بازی قبل بدویم و بجنگیم. امیدوارم در نهایت بازی خوبی در پیش باشد.

وی در خصوص حذف پرسپولیس از آسیا گفت: برای ما که یک گروه پرتلاش هستیم، به عنوان تیم اول ایران و سید یک مسابقات که سابقه ۲ فینال آسیا را در کارنامه دارد، واقعا شوکه کننده بود و پذیرش آن برایم بسیار سخت است‌. همه ما از این مسائل ناراحت هستیم. برخی افراد که با تصمیم ‌گیری‌های خود زمینه ساز این افتضاح تاریخی شدند، باید پاسخگو باشند. ۱۰ روز برای استیناف وقت داده‌اند، امیدواریم، اما نمی‌دانم واقعا چه در پیش خواهد بود. این یک افتضاح تاریخی است، اگر این اتفاق برای فوتبال ایران رخ دهد واقعا دردناک است و جواب میلیون‌ها هوادار را چه کسانی باید بدهند؟ اصلا چطور می‌خواهند جواب پس بدهند؟

گل‌محمدی در خصوص نقل و انتقالات و شایعه بازگشت بیرانوند حاضر به پاسخگویی نشد.

او در خصوص مصدومانش گفت: رادو را که در اختیار نداریم. وحدت، شجاعی، عالیشاه و شریفی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاثیر خبر حذف از آسیا گفت: درگیر یک لیگ پرفشار هستیم و نباید این مساله روی تیم تاثیرگذار باشد. واقعا زحمت کشیدیم تا به عنوان یک تیم مطرح در آسیا باشیم، قهرمان لیگ شدیم تا در جای بزرگ‌تری به میدان برویم و توانایی خودمان را نشان دهیم.

وی در خصوص طلب شهرخودرو گفت: آخرین ورژن تیم مشهد نمی‌دانم پدیده است یا شهرخودرو. توافقی صورت گرفته و دو سوم مبلغ هنوز پرداخت نشده و مسوولان پدیده حق دارند که ناراحت باشند. واقعا تا آنجا که می‌توانستم با مدیران عاملی که در این مدت در پرسپولیس کار کرده‌اند صحبت کردم. نمی دانم جرا این مساله حل نشد؟ من به نوبه خودم شرمنده‌ام.

گل‌محمدی در خصوص وضعیت فوتبال ایران گفت: آن‌هایی که تصمیم‌گیرنده کلان در ورزش هستند، باید ببینیم اولویتشان ورزش و فوتبال هست که با این وضعیت دست و پنجه نرم می‌کنیم؟ وقتی زیرساخت‌ها درست نباشد، وقتی برای آینده کاری نکرده باشیم، آخر این مسیر به همین جاها ختم می‌شود. اتفاقاتی که رخ می‌دهد قابل پیش‌بینی است. ۱۰ سال قبل هم می‌شد پیش‌بینی کرد چون در این بازه هیچ کاری صورت نگرفته، وقتی ورزش حرفه‌ای و قهرمانی برای هیچکس اولویت نیست، نتیجه همین می‌شود. اولویت در مملکت ما چیزهای دیگر است‌.

سرمربی پرسپولیس گفت: فوتبال مشهد، فوتبالی پویاست و مملو از استعداد است. امکانات بدی هم ندارد. متاسفانه در مشهد هم اتفاقات خوبی نیافتاده و برای فوتبال هم برنامه ریزی نشده است. در فوتبال ما امری طبیعی است و متاسفانه بالا و پایین زیاد دارد. در خیلی از استان‌ها ثباتی نیست. آن ساختاری که باید برای فوتبال ما وجود داشته باشد، متاسفانه وجود ندارد و تصمیم گیری به عهده افراد مختلف می‌افتد چون ثبات نیست. در نهایت این اتفاق تلخ رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    یه جام توی آسیا حسرت پرسپولیسا
    • پرسپولیسی منطقی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      خیلی نامردهستن میدونستن امسال هم میخوایم جام رو لمس کنیم اونم نذاشتن لعنت بر کاشیما ننگ بر الهلال اوف بر گومیس
  • ساوالان IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    دولت قبلی... کی بود دولت قبلی.. چرا بود.. دولت قبلی... تا وقتی توجیه باشد.. هیچ کاری درست نمی شود . الان همه چیز دست شما هاست . دولت مجلس چرا درست اش نمی کنید!!! مالیات را پاک کنید!!!!!!! نمی شود .دولت قبلی!!!!!!!!! چرا پرسپولیس ابتدایی ترین ایتم را ندارد . هیت مدیره و مدیر عامل!!!!! اهان دولت قبلی!!!!!!! بابا ول کنید.. پرسپولیس را ازاد نکردید اخر اش دوران حذف این تیم فرا رسیده . این جوری هم نمی ماند اگر درست نشود سال های اینده حق بازی در لیگ را نخواهند یافت!!!!!! که نمی یابند . دو ورزشگاه می خواهد . با دو مالک مجزا................دولت حاضر هست این تیم ها نابود شوند.ولی مالکیت را نمی دهد!!!!!!!!!!!!!!
  • امیر IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    این افتضاح تاریخی متوجه کسانی است که همچنان در کمال پررویی صحبت از امید به آینده درخشان ایران و افول آمریکا و کشور های غیر اسلامی می کنند. این فقط یک مثال کوچک از مدیریت غلط مسوولین می باشد.
  • علی GB ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    در مورد حذف شما مربیان هم کم گناهکار نیستید جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی و هزینه اضافی برای باشگاه . البته منظورم تنها شما نیستید همه مربیان اینگونه هستند .
  • لنگیها مافیایی فوتبال IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    آقای گلممد طلب پدیده را ندادی وباید کسر امتیاز بشی تا الان با کمک داوران دربازی با استقلال، مس رفسنجان ،هوادار، صنعت نفت ،ذوب آهن با کمک داور نباختی با تلاشگران کميته داوران وگرنه بایستی همسايه پدیده باشی
    • استقلالی‌ام DE ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      حرف مفت نزن لطفا. انصافا پرسپولیس امسال تیم برتر لیگه. اینو از بازیهاش میشه فهمید. اینقدر تعصبی نگاه نکنیم. همین بازی قبلی ما با آلمینیوم واقعا افتضاح بودیم. معلوم نبود پنالتی درست بود یا نه ولی به هر حال گلش کردیم و رفتیم تا آخر بازی در لاک دفاعی! خب معلومه که آخرش با یک اشتباه دروازه‌مون باز میشه! امسال استقلال فقط زوم کرده رو دفاع، خط حمله افتضاحه.
  • قاسم IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    ییحیا دوست داریم
  • ایمان IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    کی باید پاسخگو باشه؟ قطعا سلطانی فر ولی نفرمایید که حواسش به فوتبال نبوده. اگه حواسش نبود که گلات گلات نمیکردی. به هر چی حواسش نبوده به تیم محبوب تو خیلی حواسش بوده گلممد
    • ایران IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      اوه اوه چه بوی سوزشی میاد خخخخ
  • اتوبوس سرخ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    بعنوان یه پرسپولیسی منطقی اما غیرتی میگم درسته که عُرضه گرفتن جام رو نداریم اما کاش میتونستیم این دوره هم به آسیا بریم تا لااقل اون جام رو لمس کنیم فقط لمس ......
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      بعضی از هواداران پرسپولیس به عنوان یه هوادار پرسپولیس نمک نشناسن آقا طرف دو تا ستاره های حلبی گذاشته رو سرش تو انقلاب دونه ای پنج تومان میفروشن دوتا قهرمانی آسیا تو دهه هفتاد داره خودشو میکشه بعد ما تا نایب قهرمانی آسیا در عرض سه سال گرفتیم انقدر نمک نشناسن از اسمت فهمیدم کیسه کشی
  • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    فاجعه از داخل کشور توسط کمیته بدوی فدراسیون و عوامل دستور دهنده بود تا این دو تیم حذف کنند حالا این عوامل پنهان کجای هستند بیاید پاسخگو باشید اگه کمیته بدوی مداراک تایید می کرد این فاجعه رخ نمی داد مقصر اصلی این فاجه فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش خادم و سجادی هستند والسلام
  • امیر IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    مگر اینکه مسوولین کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل مسوولین فدراسیون فوتبال ایران از طرف بعضی مربی نماها رشوه قبول کنند.
  • بهرام میری IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اره اقای گلمحمدی این اقایون فقط عزاداری و سینه زدن و ریش گذاشتن براشون مهم است فوتبال و قهرمانی و نشاط و خوشحالی توی این مملکت مهم نیست ولی اقازاده ها نکبت زاده دارن توی بهترین کشورهای اروپا دارن خوش میگذرونن البته با همین پولی که باید توی ایران ،خرج مسایل ورزش و نشاط میشد
  • پیروزی سرور تاج خروس IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    حق داره پایمال میشه سپاهان هم باید لو بره از بیت المال خرج میشه
  • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اولویت داش دزدی و نامردی و هیچ، به این شرایط عادت کنید تمام
  • رضا سپاهانی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    یایا اسمش روشه جام باشگاههای آسیا نه تیم های آماتور آسیا👌
  • مهدی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    خدا رو شکر چقدر پول بیت المال هدر میشه تو این دو تا به اصطلاح باشگاه بدون ذره ای بهره وری همون بهتر که حذف شن
  • علی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    من یه پرسپولیسی دو آتیشه هستم .خیلی خیلی خوشحالم که پرسپولیس و استقلال حذف شدن ای اف سی همهذچیز رو راست میگه کدوم باشگاه رو تو آسیا دیدین که غیر از باشگاه های ایرانی که اینهمه بدهکاری و خرج بیاد رو دستش .همین بدهکاری عای خارجی که هر ماه میاد بابا بسه در این فوتبال رو تخته کنید بره والا. کاشکی این دو تا باشگاه رو رایگان میدادندد دست عرب ها مثل پاریس.سیتی و نیو کاسل ..بابا خسته شدیم دیگه. اگه بدن به عرب ها همه جی اوکی میشه
  • میهمان IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    چکمه‌پوشها لطفا فوتبال را به فوتبالیهای واگذارند.
  • سید IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    مدیریت ضعیف و نابلد نتیجه اش همینه ...!
  • سید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    عراق..سوریه..لبنان..فلسطین و.... جنگ زده ها مشکل تیمشان یه هفته حل کردند ایران این سه باشگاه سه ماه وقت داشتند اصلا بی خیال درود بر علی کریمی ..دررود بر کسانی که به ایشان رای ندادند !!!!!!!!!!! اینجا ارزش یه فوتبالی برای مدیریت ورزش آشکار می شود !! آری خود کرده را تدبیر نیست !
  • Sam IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    تااشخاصی مثل شمااطراف تیم‌های قرمزآبی هست بایدروزگار فوتبال همین بساط خواهدداشت تأسف برای بی خردانی که هنوز احترام به همنوعان رایاد نگرفتن تا بجایی برسه بازفدراسیون محترم شخصی نالایق درخودببینه شخصی پرادعا عاري ازسواد آکادمیک فوتبالی دراین منسب بشینه واین جفادرحق این ۳ تیم پرطرفدارکنه بازکارناشیانه رئیس فدراسیون فاجعه ای درحد ویلموتس دیگه ای رقم بزنه بله دوستان وقتشه متحدبشیم فارغ از هررنگ این زنگ خطر برای تیم های دیگه هم بصدادر اومده مردم اصفهان اهوازتبریز مشهددیگر شهرهاهرآن امکان داره درسالهای آتی اسم تیم بعدی تیم شماباشه پس باهم متحد بشیم مطالبه بحق کنیم امیدی ازاین فدراسیون فوتبال وشخص عزیزی خادم بی سوادنیست کسی که بااستعلامش این تیم هارو محوکرد این هم ثمره خوبان عالم هواداران کمی فکرکنید بااینالفاظ بدبه هم بی احترامی نکنید فرددیگه درپس این ماجرا نشسته وبه ما می خنده نکنید این کارهارو فکرکنید فکرکنید امیدوارم هیچ دردمندی هیچ دردی توی وجود هیچ ایرانی نباشه خداوند توی قلبتون لباتون خندون به همدیگه کمک کنید دنیامون قشنگ ترمیشه
  • بکی از مردم IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    جناب گل محمدی افتضاح تر از همه اینه که امثال شما در لیگ برتر ایران مربی هستید.
  • ارتش سرخ IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    دلم برا این تیم کیسه سوخت!! چون اگه میرفت آسیا شک نکنید دوباره تاریخ ساز میشد!! و یک 6تای دیگه مثل بازی العین تکرار میشد!!!خخخخخ حیف که نشد کیسه ها تاریخ رو تکرار کنن
  • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    اگر اون وزیر خیانتکار حواسش به آبروی فوتبال کشور بود نه فقط تیم تو و گلات ملات تو که الان این وضعیت نبود ...... مگه لوران بلان حافظه اش ضعیف بوده که اینطوری میگی الان ؟؟!!😂😂😂
  • بهزاد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    حالا زیاد هم جوش نزنید می‌رفتید 3 تا گل از الهلال می‌خورید وبرمیگشتید میگفتید، رفتارشون توی فرودگاه و هتل با تیم ما خوب نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی