نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
۲ |
۴
آقای مصطفوی! چرا گل گهر حذف شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش مصطفوی در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی خود مدعی شده بود گل‌گهر سیرجان مدارک خود را کامل کرده و یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران است که از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف نمی‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها پرسپولیس و استقلال بلکه گل گهر سیرجان را هم حذف کرد و در واقع این تیم خوب سیرجانی هم نمی‌تواند در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

 حالا باید از داریوش مصطفوی که رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای است سوال کرد مگر شما نمی‌گفتید که قضیه گل‌گهر سیرجان با پرسپولیس و استقلال تفاوت دارد؟ آیا حالا وقت آن فرا نرسیده که در این رابطه شفاف سازی کنید و بگویید چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا این باشگاه را هم مثل پرسپولیس و استقلال کنار گذاشته است؟ طبعاً از مدیری چون مصطفوی که سال‌ها در این فوتبال پست‌های مهم داشت، انتظار می‌رود دقیق‌تر و با سند و مدرک صحبت کند.

او طوری از گل گهر و حضور این تیم در آسیا گفت که خیلی‌ها باور کرده بودند این تیم برخلاف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان کنارگذر گذاشته نمی‌شود. اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    ماجرای این گلگهر هم جریان اون بابا بود که هی خودش رو مینداخت وسط میگفت ما سه تا رو کجا میبرین بابا شماها از خجالت اون بازیکن جعلی تون باید از ادامه بازیهای لیگ هم صرفه نظر کنین حالا ادعا هم دارن یه ایمیل رو نتونستین ردیابی کنین دم از حرفه ای گری و مجوز میزنین ؟
  • حامد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    از کسی که روزگاری با ساعت گرون قیمت هدیه دادن کارو برای استقلال در میاورده چه انتظاری دارید؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی