نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آرش رضاوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله بازیکنان استقلال که در فصل بیست و یکم دچار افت فاحش شده هافبک شماره ۷ این تیم است.

آرش رضاوند هافبک ۲۸ ساله تیم استقلال از ابتدای لیگ نوزدهم پس از جدایی از سایپا آبی پوش شد.

او برخلاف دو فصل گذشته در فصل جاری لیگ برتر حضوری ناموفق در جمع هم‌تیمی‌هایش داشته و آمار ضعیفی را از خودش بر جای گذاشته است.

او غیر از سه بازی مقابل هوادار و ذوب‌آهن در هفته های اول و دوم و گل گهر سیرجان، در هیچ یک از مسابقات این فصل به طور کامل در ترکیب این تیم حضور نداشته است. در هفته‌های گذشته و از بعد دربی نیز حضورش کمرنگ تر شد.   

رضاوند در بازی مقابل پرسپولیس ۱۶ دقیقه، مقابل شهر خودرو ۱ دقیقه و در دیدار مقابل مس رفسنجان تنها پنج دقیقه فرصت حضور در میدان را داشت و در مسابقات مهمی مانند پیکان یا سپاهان اصلاً برای استقلال در ترکیب این تیم حضور نیافت.

در همین مدت طرفداران استقلال با به راه انداختن کمپینی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی از کادرفنی و به ویژه فرهاد مجیدی می خواستند که آرش رضاوند را از جمع بازیکنان استقلال کنار بگذارد تا یک جا برای جذب بازیکنان اثرگذار باز شود.

حالا و در حالی که طی ۲۴ ساعت اخیر خبر معاوضه احتمالی رضاوند با یکی از بازیکنان تیم فولاد نقل محافل ورزشی بوده این موضوع با استقبال گسترده طرفداران استقلال مواجه شده و از مجیدی خواسته اند در صورت امکان شرایط جدایی رضاوند از استقلال را فراهم کنند.

این بازیکن در بدو حضورش در تیم استقلال با انتشار تصاویر دوران نوجوانی اش روی سکوهای استادیوم آزادی که با پیراهن استقلال مشغول تشویق این تیم بود، محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم به دست آورد اما حالا پس از گذشت حدود ۲ سال نزد همان هواداران منفور شده و خواهان جدایی اش از تیم محبوب شان شده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی