نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم نهایی مجیدی درباره ۳ بازیکن استقلال/ جدایی در نیم فصل؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ مهاجم استقلال که بحث‌هایی درباره جدایی شان مطرح است، در این تیم ماندگار هستند.

استقلال یکی از تیم‌های خبرساز در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر محسوب می‌شود. با توجه به اینکه آبی‌ها در این فصل بازیکنان زیادی را در اختیار داشتند که به بسیاری از نفرات فرصت بازی نرسید و از طرفی مجیدی نیز قصد دارد چند بازیکن جدید به تیمش اضافه کند،‌ احتمالا در تعطیلات لیگ برتر شاهد ادامه خبرسازی‌ها درباره این باشگاه خواهیم بود.

از این رو گمانه زنی‌ها درباره وضعیت بازیکنان کنونی استقلال چند روزی است آغاز شده و درباره برخی نفرات و پیوستن‌شان به تیم‌های دیگری مطالبی مطرح می‌شود.

اگرچه جدایی برخی بازیکنان استقلال قطعی به نظر می‌رسد اما برخی نفرات دیگر به خصوص بازیکنان خط حمله نیز گمانه زنی‌هایی درباره حضورشان در تیم‌های دیگر شنیده می‌شود. امین قاسمی‌نژاد، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی ۳ مهاجمی هستند که امسال با وجود حضور رودی ژستد در خط حمله استقلال کمتر در ترکیب تیمشان به میدان رفتند و به همین خاطر گفته می‌شود آنها بدشان نمی‌آید به تیم‌های دیگر بروند.

با این حال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم نهایی اش را درباره این ۳ مهاجم گرفته است. سرمربی استقلال به آنها نیز اعلام کرده که حق جدایی ندارند و رضایتنامه شان به هیچ عنوان صادر نمی‌شود.

بر این اساس ۳ مهاجم باتجربه استقلال در نیم فصل دوم نیز در این تیم ماندگار هستند و برای حضور در ترکیب اصلی رقابت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MAMALI IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    این بنده خدا از ترس اینکه تیم های دیگه ( مخصوصا تیم های بالای جدول و مدعی ) با خرید بازیکن های تیمش قدرتمند تر بشن اجازه خروج به بازیکن هاش رو نمیده حتی اگر به نابود شدن فوتبال بازیکنش منجر بشه. ( نمونه نزدیکش بایرن در آلمان هستش البته مقایسه استقلال با بایرن اجحاف در حق بایرن هستش ولی خواستم با مثال بگم ) جالب اینجاس که آخر فصل اگر قهرمان نشه که نمیشه میاد از کمبود بازیکن،نبود زمین،سرد بودن هوا،چرا دیرک دروازه کج بود و ... میناله ترسو ترسو ترسو
  • لطیفی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    وقتی دوجین بازیکنان خوب داری و نمی تونی خوب و دلنواز بازی کنی باید اخراج بشی،این حق ديگرانه که طرفدار را خوشحال کنن
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    استقلال یامجیدی فکرمیکنه خیلی خوب بازی میکنه ولی داوراخداازشون نگزره تمام گلهای استقلال همه ازروی پنالتی زده شده واستقلال ۹۰درصدگلهاشوبا پنالتی زده وگرنه تمامی موساویاش اگه پنالتی نمیزدباخته بودوتمامی برداشم مساوی بودوگل پنالتی که گل نیسن اگه مردیدتوجریان بازی گل بزنید
  • عبود IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    مجیدی که مربیگری بلدنیست
  • نادر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    تو که قفل کردی رو ژستد ارسلانو قبول نداری بازیش نمیدی .خب بزار دیگه فوتبالش خراب نشه
  • بزرگترین باشگاه بازیکن خراب کنی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    تا یکی دو روز میفرستد اینا رو خونه سالمندان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی