مصاحبه عجیب مربی سرشناس: فوتبال را شیطان اختراع کرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی یوونتوس بعد از شکست در آخرین ثانیه‌های ۱۲۰ دقیقه مقابل یووه به شدت ناراحت بود.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس از شکست تیمش مقابل اینتر در سوپرجام ایتالیا ابراز ناراحتی کرد.

سوپرجام ایتالیا بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در حالی که بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی ۱-۱ تمام شده بود، در در نهایت با برد ۲-۱ اینتر به پایان رسید تا این تیم ششمین قهرمانی خود در سوپرجام ایتالیا را جشن بگیرد.

بازیکنان یووه به نظر می‌رسید که خودشان را آماده ضربات پنالتی می‌کردند. اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه از سوی نیمکت یووه به آن‌ها گفته شد کمی در بازی توقف بیندازند تا آلگری بتواند لئوناردو بونوچی را برای ضربات پنالتی به بازی بیاورد. این وقفه اما بیشتر به سود اینتر تمام شد و این تیم در و وقت‌های تلف شده بعد از ۱۲۰ دقیقه توانست توسط الکسیس سانچس به گل برتری برسد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از بازی در کنفرانس خبری گفت: «این یک مسابقه واقعی بود، یک آزمون خوب برای ما تا ببینیم جایگاهمان کجاست. متاسفانه گاهی حس می‌کنم فوتبال توسط شیطان اختراع شده است. ما یک اشتباه مبتدیانه در فاصله پنج ثانیه مانده به پایان بازی انجام دادیم. اما مقابل قوی‌ترین تیم ایتالیا در حال حاضر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم در حالی که به اینتر خیلی کم شانس گلزنی دادیم.»

سرمربی یووه در مورد احساس بازیکنان بعد از بازی گفت: «شکست در فاصله پنج ثانیه مانده به پایان بازی واقعا تلخ است اما نیاز داریم که از عصبانیت خود استفاده کنیم و در سری آ و جام حذفی و لیگ قهرمانان پیش برویم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی