نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برند مسافرتی اریک کانتونا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اریک کانتونا اسطوره منچستریونایتد یک برند مسافرتی راه‌اندازی کرده و تصمیم دارد دوست‌داران فوتبال را به سبکی متفاوتی برای تماشای دیدارهای مهم فوتبال به سفر ببرد.

اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، برند مسافرتی «Looking FC» را راه‌اندازی کرده تا برای هوادارانی که به «شور و اشتیاق اعتقاد دارند» سفرهای فوتبالی ترتیب بدهد.

سفری هیجان‌انگیز با اریک

کانتونا خود را آماده می‌کند تا به هواداران، تاریخ واقعی تیم‌های مورد علاقه‌شان را نشان بدهد. اسطوره منچستریونایتد معتقد است که خیلی از هواداران دوست دارند روی مبل راحتی خود لم بدهند و نتایج بازی‌ها را دنبال کنند. بنابراین برند مسافرتی Looking FC را راه‌اندازی کرد تا هواداران مشتاق را برای دیدن بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان به سفر ببرد و در مورد فرهنگ و تاریخچه این باشگاه‌ها و محیط اطرافشان به آنها آموزش بدهد.

کانتونا گفت: «دوست دارم باور کنم که هنوز هوادارانی هستند که به شور و اشتیاق و روح بازی‌ها اعتقاد دارند. و برخی از هواداران هنوز به تاریخ و جوامع اطراف این باشگاه‌های نمادین، اعم از مردم، شهرها و استادیوم‌ها، علاقه دارند. امروزه افرادی را می‌بینید که طرفدار تیمی هستند که حتی تاریخچه واقعی‌اش را نمی‌دانند. اینکه این باشگاه چرا و توسط چه کسانی تشکیل شد. به نظر من موضوع مهمی است و به همین دلیل چنین سفرهایی را ترتیب می‌دهم. سفرهای Looking FC به مردم این امکان را می‌دهند که جو بازیها را تجربه کنند و همینطور اشتیاقش را، تاریخش را، و جامعه اطراف باشگاه‌ها را.»

سفرهای فوتبالی با اریک کانتونا اسطوره منچستریونایتد/ فوتبال را متفاوت ببینید!/ تصاویر جذاب از تبلیغات این برند مسافراتی را ببینید

انگلیس، ایتالیا و آرژانتین

تور Looking FC هواداران را در سفری 4 روزه به قلب فوتبالی جهان شامل منچستر، لیورپول، میلان، مادرید و بوینس‌آیرس می‌برد. از ویژگیهای این سفرها می‌توان به بلیت برای مسابقه نمادین در شهر، فعالیت‌های گوناگون و کلاس‌هایی برای غوطه‌ور کردن هواداران در فرهنگ گسترده فوتبال اشاره کرد. هواداران در جلسات کوتاه آموزش تاکتیکی می‌نشینند، هنگام پیاده‌روی با تور تاریخچه محلی باشگاه مورد نظر را می‌آموزند و حتی در کارگاه‌های سرود شرکت می‌کنند تا روی تراس‌ها آهنگ مخصوص باشگاه‌ها را بخوانند.

کانتونا می‌گوید: «چه راهی بهتر از اینکه تاریخ شهری را از طریق باشگاه‌های فوتبالش بشناسیم؟ وقتی در مورد تاریخچه دو، سه یا چهار باشگاه فوتبال شهر آگاه میشوید رقابت بین آنها را بهتر درک می‌کنید. گاهی اوقات اجتماعی است. برخی مواقع مربوط به مذهب می‌شود. وقتی به باشگاه فوتبالی خاصی می‌روید تاریخ را احساس می‌کنید. گذشته، میراث و درد را احساس می‌کنید. من معتقدم که مردم می‌خواهند این را تجربه کنند.

برند مسافرتی اریک کانتونا

هواداران واقعی نمی‌خواهند روی صندلی‌های چرمی بنشینند یا برای تفریح و وقت‌گذرانی به استادیوم بروند. هواداران واقعی دوست دارند بخشی از انرژی بازی باشند. آنها میخواهند طرفداران بومی را ببینند و با آن‌ها آشنا شوند، آهنگ‌ها را یاد بگیرند، و معانی پشت سرودها را بفهمند. اینکه چه کسی این‌ها را ساخته و چه ارزشی برای جامعه بومی دارند.»

این برند بر پایه مجموعه مستندهای Looking For است که توسط کانتونا و برادرانش تولید شده و با مشارکت با استارتاپ مسافرتی Dharma ساخته شده است. تمام سفرها آفست کربن (به منظور کاهش گازهای گلخانه‌ای) هستند و یک درصد از درآمد حاصله به ابتکار اهداف توسعه پایدار سازمان ملل اختصاص خواهد یافت. کانتونا افزود: «من عاشق فوتبالی هستم که قلب را به تپش می‌اندازد و ورزشگاه را می‌لرزاند. هدف ما این است که پرشورترین سفرهای فوتبالی جهان را خلق کنیم؛ با کاریزما و روح. امروزه همه چیز حول محور پول می‌چرخد، ما می‌خواهیم علاقه و اشتیاق را بهینه‌سازی کنیم.»

سفرهای فوتبالی با اریک کانتونا اسطوره منچستریونایتد/ فوتبال را متفاوت ببینید!/ تصاویر جذاب از تبلیغات این برند مسافراتی را ببینید

بازی‌هایی که این برند پوشش می‌دهد شامل بازی لیورپول – منچستریونایتد در آنفیلد، رئال مادرید – بارسلونا در سانتیاگو برنابئو، و پاری‌سن‌ژرمن – مارسی در پارک دوپرینسس هستند. هر برنامه برای سفرهای گروهی طراحی شده اما به صورت خصوصی هم برای دوستان و خانواده قابل رزرو است.

برند مسافرتی اریک کانتونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خیس US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    اینم یجورایی ...خله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی