نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شک یوونتوس در جذب آزمون/ فرصت طلایی لیون برای جذب ستاره ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه یوونتوس قصد ندارد با مهاجم ایرانی زنیت قراردادی دائمی امضا کند.

نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه یوونتوس برای جذب دائمی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ مطمئن نیست و می خواهد این بازیکن ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

این درحالیست که قرارداد آزمون با زنیت تابستان پیش رو به پایان می رسد. در مقابل باشگاه لیون  دو بار با سردار آزمون وارد مذاکره شده و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد.

با این شرایط لیون دوباره فرصتی طلایی دارد تا سردار آزمون را جذب کند. این باشگاه فرانسوی قراردادی ۴ و نیم ساله برای جذب ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ آماده کرده است.

اگرچه آلگری این بازیکن ایرانی را درنظر دارد ولی سران باشگاه یوونتوس نمی خواهند مبلغ بالایی را برای این بازیکن برای دستمزد پرداخت کنند و قصد امضای قرارداد بلندمدت با او را ندارد.

البته فقط لیون با این اقدام یوونتوس سودمند نشده بلکه باشگاه نیوکاسل نیز می تواند از این فرصت به دست آمده به نفع خود استفاده کند.

باشگاه زنیت به دنبال جانشینی مناسب برای آزمون است و می خواهد با فروش ستاره ایرانی اش ملبغ بیشتری را درآمدزایی کند. در آخرین خبر باشگاه لیون در سومین پیشنهاد مبلغ خرید آزمون را به ۶ میلیون یورو افزایش داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی