نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ماجرای جوکوویچ ادامه دارد/ ویزای ستاره تنیس بار دیگر لغو شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دولت استرالیا بار دیگر ویزای نواک جوکوویچ تنیسور مطرح صربستانی را لغو کرد.

نوواک جوکوویچ که در بدو ورودش به استرالیا برای شرکت در مسابقات گرنداسلم ملبورن به دنبال نامعتبر بودن ویزایش (به تشخیص مقامات مرزی استرالیا) به مرکز استقرار پناهجویان بازداشتی در ملبورن که هتل پارک نام دارد، انتقال یافت، در ادامه با حکم دادگاه ملبورن مبنی بر درست بودن ویزایش، از هتل پارک آزاد شد و در حالی که تمرینات خود برای شرکت در گرنداسلم ملبورن از سرگرفته بود، حالا خبر می‌رسد که دولت استرالیا برای دومین بار ویزای این تنیسور صربستانی را لغو کرده است.

این تصمیم توسط الکس هاوک وزیر مهاجرت استرالیا گرفته شده و این بدین معنی است که جوکوویچ اکنون در آستانه دپپورت شدن از این کشور است. این تنیسور ۳۴ ساله البته هنوز می‌تواند نسبت به این حکم اعتراض کند و فرایند قانونی برای ماندن در استرالیا را پیگیری کند. مسابقات گرنداسلم ملبورن از روز دوشنبه هفته پیش‌رو آغاز می‌شود و مرد شماره یک تنیس دنیا به دنبال حضور در این تورنمنت معتبر است.

این تصمیم (لغو مجدد ویزایش) پس از آن صورت گرفت که جوکوویچ متهم به این شد که در فرم سفر خود به استرالیا اظهارنامه نادرستی داشته است که در آن تأیید کرده بود ۱۴ روز قبل از ورودش به استرالیا سفری نکرده بود، این در حالی بود که در واقع در این بازه زمانی به اسپانیا سفری داشته است.

جوکوویچ اما این را یک خطای انسانی دانست که توسط مدیر برنامه‌هایش انجام شده است و تأکید کرد تعمدی در کار نبوده است. او همچنین اعتراف کرد که پس از مثبت شدن تست کرونایش با یک خبرنگار ملاقات کرده و عکس هم گرفته است.

این تنیسور صربستانی که ۲۰ قهرمانی گرنداسلم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دیده می‌شود، تاکنون ۹ بار قهرمان گرنداسلم استرالیا شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی