جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
۰ |
۰
دو خارجی آبی‌ها در صدر و قعر گلزنان استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تا پایان هفته پانزدهم وجه مشترک جدول گلزنان لیگ برتر و تیم صدرنشین یعنی استقلال، حضور خارجی‌ها در صدر و قعر بود.

در پایان دور رفت گادوین منشا بازیکن نیجریه ای تیم مس رفسنجان با ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

پس از او کوین یامگا از استقلال و لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان دو بازیکن خارجی دیگری هستند که با بیشترین تعداد گل زده (هفت گل) قرار دارند.  جدول گلزنان استقلال هم همینطور!

یامگا در صدر

کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم استقلال در دور رفت و در حالی که هفته اول هنوز به ایران نیامده بود تا استقلال را همراهی کند، از بازی دوم که در ترکیب این تیم قرار گرفت توانست ۷ بار دروازه حریفان استقلال را باز کند. یامگا دو گل مقابل ذوب آهن اصفهان به ثمر رساند، یک گل در بازی فجر شهید سپاسی شیراز زد، یک گل مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند،  دو بار دروازه مس رفسنجان را باز کرد و در هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان نیز یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند. از این ۷ گل، گلهای یامگا مقابل آلومینیوم اراک، فجر سپاسی و گل‌هایش مقابل ذوب آهن امتیاز آور هم بود.

دومین گلزنان استقلال

پس از کوین یامگا، امیر حسین حسین زاده و جعفر سلمانی هرکدام با سه گل زده در ردیف دوم جدول گلزنان استقلال قرار گرفته‌اند. حسین زاده یک گل مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و دو بار دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد. جعفر سلمانی نیز یک گل به شهرخودرو زد. در دیدار مقابل سپاهان تک گل سه امتیازی را به ثمر رساند و مقابل هوادار نیز یک گل سه امتیازی دیگر برای تیمش ثبت کرد.

سومین گلزن استقلال

پس از این دو بازیکن امیر ارسلان مطهری با دو گل زده در ردیف سوم برترین گلزنان تیم استقلال قرار می‌گیرد. مطهری در بازی یک بر صفر مقابل تراکتور تک گل استقلال را زد و در دیدار ۳ بر صفر تمام شده استقلال مقابل پیکان یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند.

یک گله‌ها

سایر بازیکنان استقلال که در ردیف چهارم جدول گلزنان قرار می‌گیرند همگی یک گل برای این تیم زدند. رودی ژستد تک گلش را مقابل شهرخودرو به ثمر رساند. امین قاسمی‌نژاد یکی از گل‌های استقلال مقابل مس رفسنجان را زد. مهدی مهدی پور در دیدار با فولاد از راه دور دروازه این تیم را باز کرد. محمد دانشگر نیز در بازی مقابل پیکان برای استقلال گلزنی کرد و سیاوش یزدانی دیگر مدافع این تیم نیز در همین بازی مقابل پیکان یکی از گل‌های استقلال را به ثمر رساند.

استقلال ۲۴ گله فقط ۲۱ گل زده

مجموع گل‌های زده استقلال در پایان دور رفت و در جدول رده بندی لیگ برتر به عدد ۲۱ گل رسید که با احتساب پیروزی انضباطی سه بر صفر استقلال مقابل گل گهر سیرجان در پرونده شکایت از بازیکن گابنی، تعداد گل‌های زده استقلال در جدول فعلی  ۲۴ گل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی