جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
۲ |
۵
درست‌ترین حرف علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی در ماجرای حذف پرسپولیس و استقلال خطاب به کسانی فدراسیون فوتبال را در این ماجرا مقصر می‌دانند یا حداقل سهمی را برای فدراسیون قائل هستند حرفی طلایی زد.

فرهاد اشراقی؛ علی کریمی گفت بهتر است کسانی که چنین انتقادی دارند به مدیرانی خرده بگیرند که در انتخابات به چهره‌های غیر فوتبالی و غیر متخصص رای می‌دهند.

به جرأت می‌توان گفت این درست ترین حرف همه زندگی ورزشی علی کریمی است. همه ما در یکسری انتخابات و انتصاب‌ها فقط فرد انتخاب شونده را می‌بینیم. اما کاری به کسانی که او را انتخاب می‌کنند و کسانی که به یک نفر رای می‌دهند، نداریم.

واقعاً چطور می‌شود مجمعی که خودش به رئیس فدراسیون رای می‌دهد، جایی جوابگو نباشد و هیچ کسی یقه آنها را نگیرد؟ در این ماجرای حذف پرسپولیس و استقلال هم فقط فدراسیون فوتبال مقصر نیست و طبعا بسیاری از مسئولان سابق ورزش و باشگاهها هم مقصرند اما حرف علی کریمی طلا بود و دست روی نکته بسیار حساسی گذاشت که متاسفانه کمتر به آن پرداخته می‌شود.

خود علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال فقط ۹ رای آورد تا ثابت شود که حتی اگر فوتبالی‌ها پا پیش بگذارند، هیچ فایده ای ندارد و آنهایی که قرار است رای بدهند،آرایی کاملا سیاسی و شاید هم اقتصادی دارند.

در ماجرای حذف پرسپولیس و استقلال هم ضعف مدیریت و انتخاب‌های سرتاپا غلط کاملا مشهود است. انتخاب‌هایی که در آنها رد پای انتخاب کنندگان به وضوح دیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید CA ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    علی کریمی در برنامه 11 نشان داد که برای مدیریت مهارت ندارد وی حتی برای گفتن جمله ای ساده از یک کلمه چندین مرتبه استفاده میکند
  • ایرانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    علی اقا خودش طلاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی