نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گل پرسپولیس آفساید بود/ آن‌ها تا صبح هم نمی توانستند گل بزنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر تیم فجر سپاسی اعتقاد دارد گل پرسپولیس کاملاً آفساید بود و اگر سرخپوشان چنین گلی بثمر نمی‌رساند، تیم گل محمدی پیروز نمی‌شد.

فرزان دانا وینگر راست فجر سپاسی شیرازبازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در درگیری‌ها برای توپ با وحید امیری و مهدی ترابی رقابت نزدیکی داشت. او در گفت‌وگو با خبرورزشی از آفساید بودن گل سرخپوشان انتقاد کرد.

پست اصلی تو مهاجم است ولی در این بازی وینگر بودی؟

بله، ولی هر جا سرمربی تیم تشخیص دهد به میدان می‌روم. با توجه به اینکه پرسپولیس از جناح چپ با وجود ترابی و امیری حملات خطرناکی را تدارک می‌بیند من وظیفه داشتم تا مقابل این دو ملی پوش سرخپوشان  سد راه حرکات نفوذی باشم.

ولی علی رغم تلاش شما و دیگر بازیکنان فجر بازنده میدان بود؟

گل پرسپولیس صددرصد آفساید بود و اکثر کارشناسان نیز این مسئله را تایید کردند. اگر این گل آفساید را داور قبول نمی‌کرد، پرسپولیسی‌ها تا صبح هم گلزن نبودند. حق ما در این بازی خورده شد و متاسفانه در چند دیدار نیز داوری به ضرر ما بوده تا از کسب امتیاز محروم شویم.

یعنی پرسپولیس شاسیته پیروزی نبود؟

نه، به نظر من اگر عدالت در این بازی رعایت می‌شد بازنده نبودیم و حداقل بازی مساوی تمام می‌شد. ما فقط برای دفاع کردن مقابل پرسپولیس به میدان نرفتیم و چند فرصت هم داشتیم، اما گل افساید تمام برنامه‌های ما را بهم ریخت و از نظر روحی افت کردیم.

چقدر به این تیم فجر سپاسی امیداور هستی؟ اصلا این تیم در لیگ برتر می‌ماند یا فقط این فصل مهمان لیگ برتر است؟

ما در نیم فصل اول چند تا مشکل داشتیم که عمده آن آسیب دیدگی چند بازیکن اصلی تیم بود، ضمن اینکه ما از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و با تجربه نبودیم. در همین بازی با پرسپولیس اکثر بازیکنان برای اولین بار تجربه بازی در ورزشگاه ازادی را کسب کردند. در نیم فصل اول نتوانستیم امتیازات خوبی را کسب کنیم اما فرصت داریم تا در نیم فصل دوم جبران کنیم و همان تیم فجر سپاسی دوست داشتنی باشیم که شایسته حضور در لیگ برتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا US ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    یعنی دروغ تمام مملکت مارو فرا گرفته ... چرا اون خبرنگار نمیپرسه کدام همه کارشناس ما که هرچی دیدم این طرف اب و انطرف اب گفتن افساید نیست ... من موندم اون خبرنگار چرا نمیپرسه اینو
    • غضنفر IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      میگن دروغ را تکرار کنی خودت هم باورت میشه. طرف با ۷۰ سال سن توی این مملکت جلوی ۸۰ میلیون ایرانی واسه منافع آنی و شخصی ش دروغ میگه این بچه که جای خود داره.
  • !!! IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    تقصیر اون مدیره که باعث شد این جوون اینقدر توهم ببافه. چرا با صدای بلند فکر میکنید؟؟ دوست داشتید آفساید باشه که نبود. شما اگه یه کم جرئت داشتید جلوی پرسپولیس 5-5-0 بازی نمیکردید. اینجوری نه تنها پرسپولیس بلکه رئال و لیورپول و یوونتوس هم گل نمیزنند.
  • 6 IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    باشه تو راست میگی ته جدولی. خوبه؟
  • صامت IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    شانس اوردنددکه دوارپنالتی روی ترابی وپنالتی روی عبدی راندید.وگرنه بایدباسه گل برمی گشتند
  • ابی از فلاح IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    سریع فردا کیسه کشا میرن مث تمام این سالها این بازیکنو با قرارداد فوق میلیاردی میخرن چون علیه پرسپولیس مصاحبه کرده اخرش ک موز کیرشون اومد میگن وزیر پرسپولیسی.دقت کنید الان نمیگن چند وقت دیگه این روسیاعا میان میگن.ده ساله عقده دارید بازم عقده به دل میمونید و صد درصد میمیرید ایشالا
  • عشقپولیس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اصلا هم آفساید نبود چطور کارهای الکی بعضی تیم ها قبول می کنید؟ خب این گل درست را هم قبول کنید
  • اس اس تیم مردمی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    تیم حکومتیه چه کارش میشه بکنی 5سال همین جوری قهرمان شدند
  • مممود IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    تیم حکومتی با دو پنجره قهرمان بشه عالیه یاد بگیر ید از پرفسور
  • ع IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اقای‌محترم‌حرف بگیریم‌حرف شما‌درست وقتی ۱۱‌نفر‌دفاع‌میکنیدبازی‌چه‌معنی‌پیدا میکنه‌همان‌خوب‌بروید‌لیگ‌یک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی