نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پایان رویای وزیر؛ محرومیت استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم قرعه کشی بازی‌های لیگ قهرمانان در فصل جدید دوشنبه ۲۷ دی در مالزی برگزار می‌شود.

بعد از اعلام حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر از سوی کمیته کنترل کنفدراسیون فوتبال آسیا وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که حذف تیم‌های ایرانی قطعی نیست و با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این احتمال وجود دارد که تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر کند.

اما واقعیت این است که هیچ تغییری در تصمیم صورت گرفته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت نخواهد گرفت و حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و مراسم قرعه‌کشی در مالزی پایانی است بر این رویای دست نیافتنی جناب وزیر.

هنوز میزان جرایم نقدی و هم چنین میزان محرومیت تیم‌های ایرانی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است. بر اساس خبرهای رسیده تیم‌های استقلال و پرسپولیس در صورت کسب مجوز حرفه‌ای می‌توانند در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    خبر قرص و محکم و تا یید شده شما از وزارت در مورد بازگشت این دوتیم را در همین سایت مکرر و مکرر دیدیم و خواندیم . حد اقل روتون رو کم کنید ٬
  • مازیار پرسپولیسی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    کاش وقتی معلوم میشد اخبارتون زرد و دروغه ی عذرخواهی بابت نشر اکاذیب میکردید ولی متاسفانه اینروزا سنگ پای قزوینم پیش بعضیا کم آورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی