نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسکوچیچ دیگر بهانه ای برای دعوت استقلالی‌ها ندارد/ استقلال مدعی است ولی هنوز یک ایراد بزرگ دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: همه چیز استقلال خوب است غیر از یک ایراد بزرگ که آن هم به دقایق بعد از گل زدن و اواخر بازی مربوط می‌شود.

در آستانه شروع دور یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکنان استقلال این روزها خود را برای دیدار مقابل حریف لیگ برتری تهرانی شان آماده می‌کنند. سعید مراغه چیان در گفتگو با خبرورزشی، درباره بازی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی همچنین قهرمانی این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال مقابل پیکان را چطور پیش بینی میکنید؟

این تیم در لیگ برتر به استقلال باخته و قطعاً انگیزه‌های زیادی برای جبران آن شکست دارد. از طرفی پیکان تیمی کم نوسان بوده و در جام حذفی نمی‌خواهد در این مرحله حذف شود. به این دلیل فکر می‌کنم بازی حساس و سنگینی مقابل استقلال است.

شرایط استقلال برای این بازی چطور است؟

به نظرم استقلال بازی سختی دارد. البته این تیم هم در پایان نیم فصل قهرمان شده و بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و باید این روحیه از لیگ برتر به جام حذفی هم منتقل شود وگرنه ممکن است استقلال مقابل پیکان به مشکل بربخورد. همان طور که در دیدار قبلی مقابل نود ارومیه دیدیم چطور نزدیک بود استقلال با حذف در مرحله یک شانزدهم طرفدارانش را شوکه کند و به نوعی شانس آورد که این اتفاق نیفتاد.

وضعیت خط دفاعی استقلال در نیم فصل اول را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم استقلال با تعداد گل کم خورده و بدون باخت بودن در دور رفت علاوه بر این که به همه اعلام کرد هدفش چیزی جز قهرمانی در این فصل نیست به کادر فنی تیم ملی هم یادآور شد که اسکوچیچ می‌تواند در لیست جدید تیم ملی بازیکنان بیشتری را از استقلال دعوت کند. الان دیگر استقلال با بهترین آمار در صدر است و بهانه ای وجود ندارد. شرایط این تیم هفته به هفته بهتر شد. بازیکنان در جنگ‌های تن به تن، شوت به سمت دروازه و دفاع تیمی بهتر کار کردند. اما هرگز باید از مدیریت خوب آقای آجرلو غافل نشد. او بیش از هر کسی آرامش را به تیم استقلال تزریق کرد تا فرهاد مجیدی بتواند کارش را پیش ببرد. ولی هنوز یک ایراد بزرگ وجود دارد.

چه ایرادی در استقلال می‌بینید؟

این که تیم بعد از زدن گل عقب می‌کشد. به خصوص در دقایق پایانی استقلال عقب بازی می‌کند. همین موجب می‌شود در آن دقایق گل بخورد. ما جلوی فجر سپاسی، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به این ترتیب گل خوردیم. این وضعیت در دور برگشت می‌تواند مشکل ساز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تیم ملی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    البته اسکوچیچ می دونه دلیل گل نخوردن استقلال عدم اخراج مدافعان عدم پنالتی گیری به ضرر استقلال و آفساید گرفتن اشتباه موقعیت های تک به تک مهاجم های رقیب هست نه دفاع خوب استقلال کیفیت استقلال تو بازی های آسیایی مشخص شد که به تنهایی اولونگا رو آقای گل مسابقات کردن
    • /// IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      چرا آنقدر دوست دارید از جناب اولونگا یادی بکنید؟میخواهید عمر خربین به فراموشی سپرده شود؟استقلال در مرحله گروهی بهترین خط حمله را در میان تمام تیم ها داشت چرا حرف مفت میزنید؟طوری از اولونگا حرف میزنید که انگار الدحیل با گل های این بازیکن ۴ بر صفر استقلال را برده،یعنی باخت ۴ بر ۳ تحقیر آمیز است؟استقلال یک بار ۴ بر ۳ به الدحیل باخت و یک بار هم مساوی شد،خب اولونگا مهاجم اصلی الدحیل بوده و به غیر از این بازیکن فقط یک بازیکن الدحیل دروازه استقلال را باز کرد در عوض از استقلال مطهری،اسماعیلی،قائدی و شیخ دیاباته(۲) بار دروازه الدحیل را باز کردند،این پرسپولیس بود که فصل قبل رفت و برگشت به الدحیل باخت،درضمن ساختار دفاعی استقلال این فصل با فصل قبل کاملا متفاوت است.
    • استقلالی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      حتی یک کلمه از حرفای شما هم با اسم انتخابیتون همخونی نداشت بعدش هم ما از همون الهلالی دو تا خوردیم که شما ازش سه تا خوردید ، نه که خود هواداران پرسپولیس تا فینال رسیدن رو از صدقه سری وزارت لنگی نمیدونن ، اینجانب هم عملکرد بهتر استقلال جلوی الهلال رو از صدقه سری داوران نمیبینم
    • شمسعلی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      فکر میکنن جام جهانی هم از بقیه تیمها امتیاز کم می‌کنن، میدن به تیم ملی ایران !
  • م IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    هههه داداش بالا بری پایین بیای اسکوچیچ میفهمه تیمی که ده ساله افتخاری تو آسیا نداره لایق تیم ملی نیست ❤️❤️❤️ چون سرمربی بین المللی است استقلال چند بازیکن در تیم ملی داره؟؟؟ یدونه دقیقه نود قائدی 🤣😂 نبود طارمی ستاره پرسپولیسی صیادمنش و قدوس که قدوس پاس درست نمیداد خود احمدی هم شاکی شد افت بیرانوند ستاره پرسپولیسی باعث شد که عابد زاده بیاد که با اوج بیرانوند می‌ره و غیره استقلالی ها که خیلی کمن اسکوچیچ فهمیده پرسپولیسی ها خیلی مفید ترن تا استقلالی ها تو تیم ملی برای همین نمیاره فهمیدی؟.؟ پرسپولیس نصفه و نیمه با دفاع داغون هافبک ذخیره دوم جدوله بعد استقلال با همه چیزش فاصلش با یارانه های بابا حمید سه امتیازه 🥰 شاید چند تا از استقلال ببره اما ذخیره که همون نبره بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی