نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۵
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
۵ |
۳
قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سلتیک سومین نامه را هم به باشگاه شباب الاهلی برای در اختیار گرفتن مهدی قایدی ارسال کرده است.

باشگاه شباب الاهلی در پاسخ به نامه‌های اول و دوم سلتیک گفته بود که مهدی قایدی را تا پایان فصل حفظ خواهد کرد و بعد از پایان فصل در مورد فروش این بازیکن تصمیم گیری می‌کند.  

باشگاه سلتیک، که یک باشگاه مطرح در فوتبال اسکاتلند بشمار می‌رود، در نامه سوم خطاب به اماراتی‌ها تاکید کرد مهدی قایدی را در تعطیلات زمستانی می‌خواهد و بی صبرانه منتظر پیشنهاد مالی این باشگاه می‌ماند.

شباب الاهلی در پاسخ به نامه سوم روی این موضوع تاکید کرده که بازی‌های جام حذفی را در پیش دارد و به دلیل از دست دادن سوپر جام و شانس کم قهرمانی در لیگ برتر امارات، روی قهرمانی در جام حذفی و نمایش‌های مهدی قایدی حساب باز کرده و تا زمان پایان این رقابت‌ها به فروش مهدی قایدی فکر نمی‌کند.  

مهدی قایدی در بازی هفته سیزهم لیگ برتر امارات و در بازی با الخور استراحت کرد اما مقابل شارجه فیکس بازی خواهد کرد. قایدی درابتدای فصل قرارداد سه ساله با اماراتی‌ها امضاء کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حیدری استقلال اهواز IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    ب درک ک موافقت نکنن تابپوسدوقدرایران واستقلال روبداندواگراستقلال میبودالان ترانسفرمیشد..مردی ک امرش دست زن پیرشه بزاربپوسدبهتر..معصومه وقایدی پول ندیده بودن والان دیدن..ترقی وپیشرفت روک نمیفهمن
  • درگاهی. IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    با سلام. حضور هر ورزشکار هموطن ما در تیمهای باشگاهی مطرح و قوی در لیگهای معتبر اروپائی برای همه ما یک افتخار است، بخصوص اگر مثل لژیونرهای موفقی چون طارمی و سردار آزمون و جهانبخت و دیگر بازبکنان که همه میشناسیم. قائدی هم جزئی از همین ورزشکارانی هست که میتواند با درخشش در لیگهای غربی باعث افتخار همه ما شود، اما ظاهرا یک مشاور یا مدیر برنامه خوب و آگاه ندارد تا با مشاوره درست او را که هنوز سن کمی دارد را بصورتی حرفه ای راهنمائی کند. تیم سلتیک یک تیم اسکاتلندی است که در لیگ برتر انگلیس یا بقولی(. جزیره ) بازی نمیکند و همیشه جزء تیمهای درجه دو و سه اروپا بحساب میآمده که بزرگترین افتخار این تیم یک نایب قهرمانی در 55 سال قبل و یک مقام سوم در بیست و سه سال قبل است و بس. ( میتوانید با یک سرچ ساده همه اطلاعات در باره این تیم را ببینید ) دیدیم که چطور با عجله و شتاب در انتخاب تیم دچار اشتباهی بزرگ شد. همگی میدانیم که اگر او فقط یک فصل دیگر در لیگ برتر کشورمان بازی میکرد قطعا جذب تیمهای بسیار بهتری میشد! اکنون مجددا در انتخاب تیمش عجله میکند. سلتیک یک تیم درجه 2-3 اروپائیست و لیاقتش بیشتر است.
  • پاوه IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    چرا تو سایت باشگاه فوتبال سلتیک هیچ اشاره ای به نام مهدی قائدی نشده . چیزی که بسیار عجیبه اینه که هیچ باشگاه درجه یک فوتبال اروپا، بدون گرفتن انواع تست ورزش و تستهای پزشکی، امکان نداره یه فوتبالیست رو از کشورهای آسیائی و آفریقائی دعوت کنه! چه برسه به اینکه مبلغ میلیونی هم پیشنهاد کنه ! کدوم عقل سلیمی قبول میکنه که یک فوتبالیست نیمکت نشین رو از لیگ امارات بدون در نظر گرفتن مسائل اصلی خریداری کنه؟ تیم سلتیک تو لیگ برتر انگلیس هم نیست و یه تیم درجه دو و سه تو اروپا شناخته میشه و هیچ افتخار بینالمللی هم تو تاریخ این باشگاه اسکاتلندی دیده نمیشه. بهتره صبر کنه. و مثل دفعه قبل با چشم بسته تو چاه نیافته. تازه فهمیدیم که قرارداد پنج ساله بسته .
  • محمد جواد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    خخخخخ واقعا برای سلتیک اسکاتلند عفو که بخواهد یک بازیکن به درد نخور و بی حیایی رو بخرد اون سخته شه که به بازیکن های عربی گل بزند بعد می خواد بره اسکاتلند خخخخ
  • محمدیان IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    یک سوال میش آنده که در چندین سایت خبری بی جواب مانده! چطور میشود که یک تیم اروپائی ( در هر سطحی ) بدون گرفتن تست ورزشی و پزشکی و انواع و اقسام دیگر تستها، به یک بازیکن نیمکت نشین در تیم درجه دو از لیگ برتر کشوری که رتبه 77 فیفا را دارد،پیشنهاد چند میلیونی بدهد! در ضمن در سایت رسمی این باشگاه اسکاتلندی کوچکترین اشاره ای به این انتقال نشده! لطفا اخبار تائید نشده را تیتر نکنید . شاید قائدی توسط چند دلال به باشگاه سلتیک اسکاتلند معرفی شده باشد ولی چنین مبلغی پیشنهاد نشده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی