نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بوژیدار رادوشویچ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس خانه خود در تهران را به باشگاه پس داده است و قصد دارد به زودی شکایت خود از سرخپوشان را عملی کند.

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ ۱۷ آذر ماه به دلیل اختلافات مالی با باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی از سوی صدری (سرپرست وقت باشگاه) درباره مذاکره با این دروازه‌بان برای بازگشت به ایران مطرح شد که هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد و رادوشویچ با وجود داشتن قراردادی سه ساله با پرسپولیس، همچنان در کشورش به سر می‌برد و مدیران جدید پرسپولیس نیز تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این دروازه‌بان نداشته‌اند.

رادو پس از گذشت ۴۲ روز از بازگشت به کرواسی، هنوز اقدام به فسخ قرارداد و شکایت علیه پرسپولیس نکرده است، اما شنیده می‌شود دروازه‌بان کروات سرخپوشان قصد دارد به زودی شکایت رسمی خود از سرخپوشان را در فیفا اجرایی کند. این دروازه‌بان هفته گذشته و در روزهای پایانی سرپرستی مجید صدری در باشگاه پرسپولیس خانه خود در تهران را نیز به باشگاه پس داده است تا دیگر امیدی به بازگشت او به ایران نباشد.

رادوشویچ سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت شکایت به فیفا، پرونده حدود ۹۰۰ هزار دلاری علیه سرخپوشان تشکیل خواهد شد تا بار دیگر پرسپولیسی‌ها با چالشی جدید و جدی مواجه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    چرا دروغ میگید! قرارداد رادو بعد از تمدید انصاری فرد: فصل اول 300 هزار یورو- فصل دوم 450 هزار یورو و فصل سوم 600 هزار یورو بوده که الان باید پول دو فصل آخر یعنی 1میلیون و 50 هزار یورو را بدن! خبرنگار عزیز دقت کن هم مبلغ را اشتباه نوشتی و هم ارز مدنظر را، قرارداد به یوووورررروووووو است نه دلار
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      هر چی باشه به غرامت نه میلیون دلاری پادوانی نمیرسه
    • بابایی برگرد .. IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      توی تیم پرسپولیس چه خبر بوده که دروازه بان ذخیره این همه پول طلب داره تازه کلی هم گرفته واقعا کسی نمیخواد ببینه در زمان بابا مسعودجونشون دخل و خرج و خدای ناکرده !! بخور بخور چقدر بوده ؟
  • ناشناس IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    هر چی بنجل با واسطه راهی لیگ ایران میشن تا با دلالها وواسطه ها با هم بخورند فرقی هم نمیکنه کدام باشگاه روی سخنم بادزدهاست ،یکی پیدا بشه جلوی اینارو بگیره...
  • فرشاد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    جالب اینه که این همه بدهی به بازینان خارجی که نتیجه عدم مدیرت درست هست از نظر بعضی ها مهم نیست فقط در کامنتها اینکه کدام باشگاه هست مهمه و از باشگاه مورد حمایت خود طرفداری میشه یکی نیست به این مردم بگه خارج از رنگ این پول و ثرمایه مملکت هست که از دست میره
  • فر شاد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    شما مدیر و مسئول محترم اگه دانش لازم رو نداری حداقل قرارداد رو یک ساله ببندین که اگر فسخ شد لااقل پول یک سالو بدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی