واکنش دو بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد لیگ برتری/ احتمال جدایی از پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم مهدی شیری و سعید آقایی دو بازیکن پرسپولیس به صراحت به پیشنهاد اخیر فولاد خوزستان جواب رد داده اند.

 تیم فولاد خوزستان به عنوان نماینده فوتبال ایران درلیگ قهرمانان آسیا به دنبال خرید چند بازیکن برای تقویت این تیم است. برهمین اساس باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل آن حمیدرضا گرشاسبی نامه ای به باشگاه پرسپولیس زده و خواهان جذب دو بازیکن این تیم شده‌اند. فولادی‌ها در این نامه از باشگاه پرسپولیس خواسته‌اند که مهدی شیری و سعید آقایی را در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بدهند!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این با یحیی گل محمدی جلسه مفصل و ۴ ساعتی داشت و می‌دانست نظر سرمربی پرسپولیس درخصوص جدایی احتمالی شاگردانش چیست به این درخواست جواب منفی داده است. یحیی گل محمدی که به قول خودش همین الان هم با کمبود بازیکن مواجه است و اصلا و ابدا موافق جدایی دو مدافع اصلی خود نیست.

اما شاید جالب‌تر باشد بدانید جدای از مخالفت یحیی گل محمدی خود این دو بازیکن هم تمایلی به بازی در فولاد خوزستان ندارند. مهدی شیری در نیم فصل اول در حدود ۹۰ درصد از بازی‌های پرسپولیس درترکیب اصلی قرار داشته و سعید آقایی نیز بازیکن فیکس این تیم به شمار می‌رود. این دو بازیکن در پرسپولیس شرایط خوبی دارند و آسیایی بودن فولاد خوزستان هم نتوانسته است مهدی شیری یا سعید آقایی را برای جدایی وسوسه کند.

البته شنیدیم باشگاه فولاد خوزستان خواستار میلاد سرلک هافبک کلیدی و ملی پوش پرسپولیس نیز شده است. بازیکنی تأثیرگذار و بازیساز اصلی پرسپولیس که یحیی گل محمدی تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی او نیست.

سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک بازی لوسیانو پریرا دارد اما از آن طرف جواد نکونام نیز به هیچ عنوان اجازه جدایی به بهترین گلزن خود در فصل جاری نخواهد داد. بعید است سرمربی فولاد خوزستان حتی با معاوضه شیمبا با بازیکن یا بازیکنانی از تیم پرسپولیس موافقت کند چرا که این بازیکن برزیلی ستاره تیمش در دو سال اخیر بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Farid US ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    Etefaghan in yeky az badtareen tasmimate Goel Mohamadi boude va hast in 2 bazykon aslan khoub nistand, sar moraby Persepolis adame bisavady hast
    • حرف حساب IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      تو خوبی دادا فقط سوادت در حدی نیست که درک کنی برای اینکه بازیکن فیکس تیمت هرچند که بد باشه بایستی یه جانشین خوب اول بخری تا نشه حکایت احمد نورالهی این تیم فقط یه هافبک و فوروارد میخواد وسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی