نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
همه می‌خواهند استقلال را پایین بکشند/ تیم فرهاد صددرصد با قدرت برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: کرونا بیماری همه‌گیر است و تعجبی ندارد اینکه استقلالی‌ها هم این بیماری را گرفته باشند.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط به وجود آمده برای تیم استقلال و نتایجی که این تیم در نیم فصل اول به دست آورد صحبت‌هایی را مطرح کرد.

از اوضاع استقلال خبر دارید؟

بله! متاسفانه شرایط بدی شده و اتفاقاتی که نباید می‌افتاد برای استقلال رخ داد. تیم در شرایط خیلی خوبی در حال پیشرفت بود و روز به روز با ایجاد هماهنگی و دستیابی به تمرکز تیمی بیشتر مسیرش را طی می‌کرد که این اتفاق بی موقع مانند یک دست انداز سرعت تیم استقلال را گرفت. البته من مطمئن هستم که با پشت سر گذاشتن این وضعیت استقلال دوباره به روزهای خوبش برمی‌گردد.

چرا چنین اتفاقی برای یک تیم حرفه‌ای رخ می‌دهد؟

به هر حال شرایط اجتماعی ما به گونه ای است که افراد بدون اینکه بدانند گاهی مبتلا به این بیماری می‌شوند. اینگونه نیست که فوتبالیست حرفه‌ای از وجود چنین ویروسی در امان باشد. در ماه‌ها و روزهای گذشته اسامی‌مختلفی را شنیدیم که به این بیماری مبتلا شدند که خوشبختانه خیلی از آن‌ها بدون دردسر کرونا را پشت سر گذاشتند. حالا هم احتمالاً یک یا دو نفر از اعضای تیم این بیماری را از طریقی گرفته و بدون آنکه بداند در تمرینات و اردوی تیم به سایرین منتقل کرده است. فکر می‌کنم با یک استراحت و قرنطینه یک هفته ای همه چیز به سر جای اولش برگردد.

بازیهای‌های عقب افتاده و از بین رفتن فرصت تعطیلات نیم فصل چه لطمه‌ای به استقلال می‌زند؟

به هرحال کادر فنی قطعاً پیش‌بینی چنین روزهایی را کرده است. همانطور که مسئولان سازمان لیگ با در نظر گرفتن آلودگی هوا یا به خاطر برف و باران روزهایی را در تقویم شان پیش‌بینی می‌کنند که شاید مسابقات به تعویق بیفتد حتماً کادرفنی استقلال هم برای چنین روزهایی فکر کرده و با یک برنامه ریزی فشرده این مشکلات برطرف می‌شود.

استقلال می‌تواند دوباره به همان تیم خوب بازی با نفت مسجدسلیمان تبدیل شود؟

صد در صد این اتفاق می‌افتد. هیچ مشکلی به وجود نیامده و فقط تعدادی از اعضای تیم چند روز بیمار شدند. حتم دارم استقلال با قدرت در جام حذفی و ادامه رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند.

نظر شما درباره نیم فصل دوم چیست؟

به نظرم استقلال با جذب یکی دو بازیکن در خط میانی و حمله شرایطش از این هم بهتر می‌شود. همانطور که سرمربی تیم در نشست خبری آخرش اعلام کرد قصد دارد دو بازیکن خارجی بگیرد که حتماً می‌توانند در ادامه راه ضمن تقویت خط میانی استقلال به بالا بردن توان هجومی‌تیم هم کمک کنند. به هر حال شرایط در دور برگشت همواره برای همه تیم‌ها سخت می‌شود و این وضعیت برای تیم استقلال که در صدر جدول است دشوارتر خواهد بود. چون همه می‌خواهند استقلال را پایین بکشند و یا از این تیم امتیاز بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. GB ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    آخه تیمی را که با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدوله کی می تونه پایین بکشه ؟؟؟؟؟؟؟
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    کی میخوادپااین بکشه داورکه تابازی عقب بودسریع بایک پنالتی بازیومساوی کردوبازی که مساوی بوده سریع یک پنالتی گرفته که مساوی به بردتبدیل شده یاکمیته انظباتی بازیهای ۳بر۰به نفع هریف بایدمیشودولی خبری نشدوبازی که باخته بارائ کمیته انظباطی به نفع استقلال ۳بر۰شدیاسازمان لیگ بازی کن کارت بازی نداشت ولی توسه بازی بازی کردکسی چیزی نگفت یابازیکن سربازبازی دادبازم کسی چیزی نگفت عالم آدم کمکش کردتانیم فصل مثل بازیهابراشون دربیارن آلم عادم دست به دست دادن پرسپولیس ۶قهرمانی به هرتریقی شده نزارن پرسپولیس جشن بگیره ولی هم لیگ وهم حذفی روهمشومیگیره ودست بقیه تیمهاروکوتاه میکنه این همه مشکلات پرسپولیس ازش ردشدحالااستقلال هنوزمشکل درست نشده جلوجلوهوادارسادرودارن آماده میکنندکه نمیزارن استقلال قهرمان بشه استقلال بلت نیست جام بگیره این تخسیرکسی نیست اگه بلت بوددوبارفینال جام حذفی روازدست نمیداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی