نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعتراض شدید آنچلوتی به تقویم بازی‌ها/ مزخرف است و باید تغییر کند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید عملکرد شاگردانش مقابل الچه را ستود و علیه تقویم بازی‌ها موضع گرفت.

کارلو آنچلوتی پس از برتری دشوار رئال مادرید با نتیجه ۲-۱ مقابل الچه و صعود کهکشانی‌ها به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی اسپانیا اظهار داشت: «در دیدارهای زیادی بازی خوبی ارائه کردیم و پیروز شدیم، اما برتری با اخراج یک بازیکن، عقب افتادن از حریف، ناآمادگی بدنی بازیکنان و گلزنی نفراتی که فرصت زیادی پیدا برای بازی نمی‌کنند، معنای زیادی دارد.»

«تیم ما از روحیه فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و تا آخرین دقیقه می‌جنگد.» وی ضمن بیان این جمله گفت: «رئال مادرید همه چیز دارد و بازیکنان ما هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آیند. این برد بیشترین شادی را در طول فصل به من داد. می‌دانستم کار دشواری داریم و این را به بازیکنانم گفتم. آماده هر چیز از جمله اشتباهات و وقت اضافه بودیم و در طول مسابقه می‌دانستم تغییرات باعث بهبود شرایط می‌شود.»

سرمربی رئال مادرید در مورد اخراج کاپیتان برزیلی تیمش در وقت اضافه اول بازی عنوان کرد: «مارسلو به من گفت که توپ را زده و بازیکن حریف را لمس نکرده است. مارسلو چشم‌نواز بازی کرد و نفوذهای بسیار خوبی داشت. فیلم صحنه خطای مارسلو را ندیدم، اما او گفت که توپ را زده و من باید حرف کاپیتانم را باور کنم. به نظرم داور تصمیم پیچیده‌ای گرفت.»

آنچلوتی با تمجید از دو گلزن رئال مادرید گفت: «می‌توانم بگویم اِزار و ایسکو بودند که ما را به پیروزی رساندند و این به ما می‌گوید این دو بازیکن شایسته زمان بیشتری برای بازی کردن هستند. گذشته‌ها گذشته و ما باید به جلو نگاه کنیم. می‌دانم که می‌توانم روی این بازیکنان حساب کنم.»

رئال مادرید که یکشنبه با غلبه بر اتلتیک بیلبائو جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر برد، پنجشنبه به میدان رفت و روز یکشنبه هفته آینده، دیدار دیگری مقابل الچه (این بار در لالیگا) خواهد داشت. سرمربی کهکشانی‌ها در خصوص تقویم فشرده تیمش گفت: «می‌خواهید چه بگویم؟ تقویم واقعاً مزخرف است و باید تغییر کند. امیدوارم کسانی که برنامه‌ریزی می‌کنند، بیدار شوند و تقویم منصفانه‌تری تدارک ببینند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی