نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک استقلالی جایگزین مدافع پرسپولیسی تیم ملی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا مجید حسینی زوج شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی تیم ملی خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای قطعی کردن صعود خود به جام جهانی از دو بازی پیش رو مقابل عراق و امارات تنها یک امتیاز می خواهد و به نوعی باید کار صعود شاگردان اسکوچیچ را به جام جهانی تمام شده بدانیم.

از وقتی دراگان سرمربی تیم ملی شده تقریبا در همه بازی‌های مهم از زوج محمد حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی استفاده کرده و عملکرد این دو بازیکن هم بسیار خوب بود. بعد از اتفاقات حاشیه ای که اخیرا برای کنعانی‌زادگان رخ داد و فایل‌های صوتی که  از این بازیکن منتشر شد، شایعاتی مبنی بر خط خوردن این بازیکن در اردوی جدید تیم ملی مطرح شد ولی هیچکدام از اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به این موضوع نشان ندادند.

اگر کنعانی‌زادگان به تیم ملی دعوت شود به طور حتم باز هم شاهد زوج او و شجاع خلیل‌زاده خواهیم بود ولی اگر این بازیکن از تیم ملی خط بخورد، مجید حسینی بیشترین شانس را برای فیکس شدن در دیدار مقابل عراق خواهد داشت. حسینی که در لیگ ترکیه بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته در بازی‌های قبلی تیم ملی اکثرا نیمکت نشین بوده ولی در صورت خط خوردن کنعانی‌زادگان این فرصت را دارد تا بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان برود. گفتنی است لیست تیم ملی برای دو بازی مقابل عراق و امارات یکشنبه اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی