خط خورده‌های احتمالی لیست تیم ملی/ وضعیت کنعانی‌زادگان چه شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از جملات مهم اسکوچیچ این بود که گفت ممکن است برخی از بازیکنان قبلی در اردوی جدید تیم ملی حضور نداشته باشند.

با بررسی آخرین لیست تیم ملی و البته بررسی دقیق تر یکسری اتفاقات حاشیه ای به این نتیجه می‌رسیم که احتمال دارد حتی هفت نفر از بازیکنان قدیمی تیم ملی در لیست بازی با با عراق و امارات حضور نداشته باشند. اولین نام می‌تواند سیاوش یزدانی باشد چون خود اسکوچیچ گفته به من اعلام کردند که از استقلال بازیکنی را به اردو دعوت نکنم.

 دیگر بازیکنی که احتمال خط خوردنش از لیست تیم ملی زیاد است، صالح حردانی مدافع راست فولاد خوزستان است و به جای او نجاریان بازیکن همین تیم که جوانی آینده دار است، به لیست اضافه خواهد شد. یاسین سلمانی هم که مصدوم است و طبعاً جایی در لیست جدید تیم ملی ندارد.

از دیگر بازیکنانی که شانس بسیار کمی برای حضور در اردو دارند می‌توان به کاوه رضایی، کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی اشاره کرد. سن کریم و حاج صفی بالا رفته و البته در مورد آنها شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد که فعلاً تایید نمی‌شود. آخرین بازیکنی که هنوز وضعیتش به طور صد در صد برای حضور در تیم ملی مشخص نشده کسی نیست به جز محمد حسین کنعانی زادگان که درگیر یک مسئله حاشیه‌ای شد و شنیده می‌شود نظر کمیته اخلاق در مورد این بازیکن بسیار مهم است. طبعا اسکوچیچ دوست دارد کنعانی زادگان در لیست باشد و حتی او را به طور ثابت بازی بدهد اما باید دید در این رابطه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه تصمیمی می‌گیرد.

 ختم کلام اینکه لیست تیم ملی آن قدرها هم که اسکوچیچ گفته کم تغییر به نظر نمی‌رسد ولی ترکیب اصلی تیم ایران را تقریباً همان نفراتی تشکیل خواهند داد که در بازی‌های قبلی هم حضور داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهاب IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    از پرسپولیس هم کسی دعوت ممکن اگر مردی. و. انسانی. لطفاً هیچ کدام دعوت نکن. نه وحید نه. نورالله هی نه. کمال نه شماره 10نه. هیچکدام که پرسپولیسی هست دعوت نکن. تا تیمت ببرد. لطفاً خاک تو سر بازیکنی که یک روز لباس پرسپولیس کرد بخواد برای این فدراسیون ومربی بازی کند. خدا حافظ تمام
    • پرسپولیسی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      چشم الان بهشون میگم همین کارو بکنن فقط لطفا بفرماید از کدوم تیم دعوت کنن از استقلال کرونایی بازیکن دعوت کنن تا تیم همون نیمه اول ده تا بخوره
  • Ssss IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    فقط علی جهان باشه بقیه دیگه مهم نی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی