اصرار به جدایی یک بازیکن از پرسپولیس/ سود سرخ‌ها از انتقال و جذب بازیکنان مدنظر یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی مالی هم به سود سرخ‌ها خواهد بود.

یحیی گل محمدی در نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن است تا ضعف‌های تیمش را برطرف کند اما از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری برای صدور رضایتنامه رقم‌های عجیبی را مطرح کرده اند سرمربی سرخ‌ها بحث معاوضه چند بازیکن تیمش را مطرح کرده است.

طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص پیشنهاد معاوضه بازیکنان پرسپولیس با برخی از بازیکنان لیگ برتری منتشر شده است اما نکته جالب توجه ذکر شدن نام رضا اسدی در تمامی این خبرها است.

هافبک سرخ‌ها در ابتدای فصل با سرو صدای زیاد به پرسپولیس پیوست اما هرگز موفق نشد نمایش درخشان خود در سایپا و تراکتور را تکرار کند تا به صورت کامل از تفکرات فنی یحیی گل محمدی بیرون برود.

اینطور که به نظر می‌رسد سرخ‌ها در نیم فصل به صورت جدی به دنبال معاوضه رضا اسدی با یکی از گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی هستند. بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی مالی هم به سود سرخ‌ها خواهد بود. 

ابتدای فصل برخی از منابع خبری رقم قرارداد رضا اسدی را بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد برای یک فصل عنوان کردند که رقم ۲۰ میلیارد کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما اگر همان مبلغ ۱۰ میلیارد را هم در نظر بگیریم سرخ‌ها با رقم ۵ میلیاردی که باید برای نیم فصل دوم به اسدی پرداخت کنند می‌توانند پول رضایت‌نامه دو بازیکن لیگ برتری را پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    خوب چرا نورالهی نگه نداشتن
  • تاجی طبرستانی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    بچه گرگانه و خوب میشناسمش ... حدود 16 میلیارد با آپشن های سوری واسه لنگ ، آب خورده
    • آنتی کیسه IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      همه که مثل بازیکنای دوچرخه نیستن برای رضای خدا و مفت باهاتون قرارداد ببندن نمونش بمب نقل و انتقالات که یهو با دوبرابر شدن قرارداد اومد نیم دوچرخه بده در راه خدا امتیاز معیشتی گدایان امتیاز
  • پرسپولییییس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    17 میلیارد گرفته نوش جون یحیی و اسدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی