معاوضه بزرگ در آستانه نهایی شدن/ جدایی گلر استقلال و خرید ستاره مدنظر مجیدی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مواردی که چند وقتی است که صحبتش در رسانه‌ها مطرح شده، جابجایی رشید مظاهری و صالح حردانی میان دو باشگاه فولاد و استقلال است.

در پنجره زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه‌ها به دنبال جذب نفرات مد نظر خود هستند تا از این طریق نقاط ضعف خود را پوشش داده و با تیم قوی ‌تری راهی مسابقات شوند.

یکی از مواردی که چند وقتی است که صحبتش در رسانه‌ها مطرح شده، جابجایی رشید مظاهری و صالح حردانی میان دو باشگاه فولاد و استقلال است.

مظاهری که در یک و نیم فصل حضورش در استقلال علیرغم تمام وعده‌ها بیشتر در نقش یک حاشیه‌ساز ظاهر شده بود، با این حال با توجه به نیاز فولاد خوزستان به گلر موردتوجه جواد نکونام قرار گرفته تا یک سر معاوضه با صالح حردانی باشد. یک انتقال پرهیجان و پر سود برای آبی‌ها، از آنجا که یک مدافع راست جوان و ملی‌پوش را به خدمت خواهند گرفت و یک نیمکت‌نشین دردسرساز را در اختیار فولاد قرار می‌دهند.

اگر این انتقال نهایی شود فرهاد مجیدی موفق به جذب یکی از بازیکنان مورد علاقه خود خواهد شد که پیش فصل هم در فهرست خرید او بود ولی علیرغم تلاش‌های باشگاه استقلال موفق به جلب رضایت فولادی‌ها نشد و حالا این انتقال در حال نهایی شدن است.

فولاد خوزستان هم بعد از جدایی محسن فروزان درون دروازه با مشکل روبروست و با توجه به دیدارهای آسیایی که این تیم در پیش دارد نیاز به جذب یک گلر برایشان در اولویت قرار دارد و جذب رشید مظاهری برایشان انتقال مفیدی می‌تواند باشد.

باید دید این جابجایی که بحثش خیلی جدی مطرح است و در حال نهایی شدن است رخ خواهد داد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    نرو استوره...
    • راز IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      مگه کیسه اسطوره هم داره؟ مگه همون استوره داشته باشه وگرنه ما اسطوره ای ندیدیم
  • ! IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    مظهری حیفه بره
  • ج.ک IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    واقعا از دست دادن رشید مظاهری حماقت بزرگیه ای کاش مجیدی باهاش کنار میومد حسینی اصلا تو خروجهاش و توپهای هوایی خوب نیست
  • آتزوری IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    مجیدی نق نقو با قصد قبلی و از رو مسائل غیر فنی "رشید" رو به این روز رسوند!!!!!!!!!متاسفانه حسینی که شدید بالا و پایین داره و "رشید"100 سر و گردن بالاتر از اونه رو گذاشت شماره "1" که اصلا لیاقتش رو نداشت.یه نق نقو مثل خودشو که شدید تیم رو به حاشیه می بره رو گذاشت تو دروازه و "رشید" رو که حد اقل بهترین دروازه بان لیگ هستش رو داره اینطوری از تیم حذفش میکنه!!!!!!!امیدوارم یه روزی از همین روزا همین بلا سر خود مجید و حسینی نق نقو که واقعا به هم می خورن بیاد
  • تاج ایران IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    خدایا به مظاهری کمک کن و همینطور به حردانی
  • آتزوری IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    100% موافقم.حسینی به هیچ وجه در حد و اندازه تیم نیست اصلا دروازه بان قابل اعتمادی نیست,حتی از نظر اخلاقی."رشید" بی نظیره و مجیدی داره با خودخوای به تیم ضربه بزرگی میزنه با این کارش."رشید" به قطع دروازه بان شش دانگی هستش و استایل دروازه بانی بی نظیری داره,بر خلاف حسینی,اصلا قابل مقایسه نیستن
  • مهدی همدانی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    مجیدی هیچوقت دستش به جام نمیرسه! علتش اینه که با خودش هم روراست نیست چه برسه به رفتارش با بازیکن های تیمش! پرسپولیس با درایت و هوشمندی بغل گوش استقلال رسیده و کافیه در یک بازی مجیدی کم بیاره!
    • استقلال قهرمان IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      کدوم درایت و هوشیاری؟ اتفاقا مجیدی می دونه داره چیکار می کنه و شما مطمئن باش امسال استقلال قهرمان خواهد شد.
  • استقلالی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    رشید خیلی مطمئن تر و بهتر از حسینی است مجیدی دلال داره با بازی ندادن به رشید .ازادی .مطاری .قاسمی نژاد .بابک مرادی سعید مهری .رابط متین کریم زاده.استقلال‌های دو آتیشه و که هرکدام به اندازه یک تیم می ارزد رفتن دنبال و اعتماد به بازیکنان بی کیفیت مانند ژستد دنبال دلالی و کینه توزی داره به تیم محبوب استقلال ضربه ای عمدی میزند بهتره بره استقلال نیاز به خریدن بازیکن ندارد اگر به همین بازیکنان فرصت بیشتری بده نه ۱۰ دقیق ای کنیم داره تیم را کاملا خالی می کند
    • سعید IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      داداش خواهشن اعتماد کنید به مجیدی و طرز فکراش. مطمعن باشید که نتیجه خوبی میگیریم همه ما استقلالیا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی